Coronavirus: محبوب ویسکانسین تجربی-هواپیما رویداد لغو

اشکوش, Wis. — یک رویداد است که تساوی صدها هزار نفر از مردم از سراسر جهان است که آخرین رویداد به لغو و به دلیل

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

اشکوش, Wis. — یک رویداد است که تساوی صدها هزار نفر از مردم از سراسر جهان است که آخرین رویداد به لغو و به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

برگزارکنندگان تجربی هواپیما انجمن سالانه پرواز و کنوانسیون می گویند عدم اطمینان از COVID-19 تا آنها را مجبور به انصراف از ژوئیه 20-26 رویداد.

حدود 642,000 مردم با حضور در این کنوانسیون در سال گذشته که بیش از 10000 هواپیما وارد Wittman منطقه فرودگاه در اشکوش و فرودگاه های دیگر در شرق و مرکزی ویسکانسین.

"ما در هر امکان بیش از شش هفته گذشته به عنوان به چگونه EAA می تواند حرکت رو به جلو با AirVenture در این سال به دلیل آن است که چنین مهمی مراسم برای جامعه حمل و نقل هوایی گفت:" جک J. پلتن, EAA مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره. "وضعیت فعلی در ویسکانسین است که آن را هنوز هم تحت اقامت در خانه سفارش تا 26 ماه مه که به طور کامل از بین می برد توانایی ما برای شروع زمینه سازی May 1."

پلتن افزود که بازگشایی دولت نیز هیچ تاریخ های خاص ایجاد عدم اطمینان در مورد تجمع جرم در ماه ژوئیه پس از لغو تنها گزینه برای این سال است.

همه از قبل فروخته شده AirVenture 2020 پذیرش و کمپینگ رزرو می تواند بیش از نورد به 2021 رویداد و یا واجد شرایط برای بازپرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن