Gonzaga بسکتبال زنان مدیون amped تا جذب به فرهنگ شکوفه - Mon, 13 Jul 2020 PST

زمانی که همه گفته و انجام می شود وجود دارد یک چیز Gonzaga بسکتبال زنان مربی لیزا Fortier اعتراف خواهد کرد که ا

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

زمانی که همه گفته و انجام می شود وجود دارد یک چیز Gonzaga بسکتبال زنان مربی لیزا Fortier اعتراف خواهد کرد که او و کارکنان خوب نیست در وقتی که می آید به فروش این برنامه به استخدام.

"ما خوب نیست در دود و آینه" او گفت:. "شما از نوع فقط آنچه شما دریافت کنید. ... کارکنان ما واقعی است و من فکر می کنم که در واقع این است که با طراحی. آن را فقط چگونه ما هستند."

اما زمانی که یک برنامه انجام داده است چه Zags انجام داده اند در Fortier شش سال تصدی بسیار وجود دارد نیاز به fibbing.

پس از مصرف بیش از بعد از کلی قبرهای خروج برای اورگان در سال 2014 Fortier منجر GU به WCC فصل به طور منظم تاج و مسابقات ظاهر در هر سال اما یک با دو بالا-15 پس از اتمام در AP نظرسنجی بیش از دو فصل است. یک محصول جانبی است که موفقیت – و به خصوص افزایش معروفیت دو سال گذشته – شده است یک الگوی جذب کلاس های است که در ادامه به گام بر اساس سالانه.

"کلی همه چیز در این مسابقات که هیچ کس قبل از انجام با این برنامه گفت:" Elle Tinkle که بازی برای هر دو گور و Fortier از 2012-2017. "اما لیزا نیز انجام می شود چیزهایی وجود دارد که هیچ کس دیگری انجام داده است."

در گذشته بسیاری از GU تاثیر استخدام نسبتا محلی – Zags' پنج تمام-زمان گلزنان (هدر بومن, کورتنی Vandersloot, Tammy Tibbles جسیکا مالون و پیچک Safranski) تمام تگرگ از واشنگتن یا اورگان است. اما در اواخر آن به نظر می رسد که بیشتر نیروهای ملی دید در حال توجه است.

Fortier کارکنان تا به حال به خصوص مولد offseason تا کنون پر کردن خود را 2021 کلاس با چهار دهان و مرتکب همه بسیار تبلیغ چشم انداز در استر کمی با کوتوله ها, Warrington, کالوسها استوکس و بری Salenbien.

Fortier گفت: تیم مناسب است او را مهمترین اولویت در شرایط پس از رفتن نیروهای, اما آن ضرری ندارد که بازیکنان است که او را می بیند به عنوان یک جا با این برنامه نیز قابل توجه فردی تمجید.

کمی وارد شده بیش از 50 بازی در صحنه بین المللی برای بومی انگلستان است. Warrington تمام شد-دولت در کلرادو پس از او junior فصل استوکس بود که نام یکی از 50 بازیکن برتر در جنوب کالیفرنیا توسط Scorebook زندگی می کنند با وجود مجروح بودن برای بسیاری از بهار است. Salenbien است که تاریخ به عنوان یک ستاره پنج استخدام ESPN بود و به تازگی به نام AP بازیکن سال در میشیگان برای سومین سال متوالی است.

شاید چیزی که حتی بیشتر قابل توجه است این واقعیت است که اکثریت استخدام انجام شد با محدود تماس بگیرید.

با توجه به NCAA-تحمیل COVID-19 محدودیت در استخدام, چند, چشم انداز, متعهد, حتی اگر آنها تنها محدود به مجازی پردیس بازدیدکننده داشته است. Fortier و کارکنان خود را آماده ویدئوها و سخنرانی برای استخدام آنها را به یک تجربه به عنوان نزدیک که ممکن است برای چیزی که واقعی است.

"حتی با همه چیز در رفتن ما باید اعتماد به نفس که ما می تواند ارزیابی آنهایی که حق و که ما می توانیم نشان می دهد دانشگاه ما و برنامه های ما در انواع مختلف از راه های مختلف" Fortier گفت.

ابی اوکانر تاریخ انتقال از لویولا (شیکاگو) امضا شده با گو در offseason دوره با وجود فیزیکی هرگز در بازدید از دانشگاه. شیرین-گارد تیراندازی به طور متوسط 12.5 امتیاز در هر بازی در سه فصل در شیکاگو و خواهد بود واجد شرایط برای بازی در 2021.

این Zags ورودی سال 2020 دانشجوی سال اول ویژگی های کلاس دو بین المللی چشم انداز با FIBA تجربه در لیلی اسکانلون (استرالیا) و ایوان Ejim (کانادا) همراه با چهار ستاره کالیفرنیا دبستان standout McKayla ویلیامز.

استعداد های بین المللی است که به سختی یک چیز جدید برای گو با لوئیس Forsythe (کانادا) Anamaria Virjoghe (رومانی) و الیزا Hollingsworth (استرالیا) همه در سال گذشته را فهرست و مقدار زیادی از مهم گذشته بازیکنان با خارج از کشور ریشه. حتی در عدم اطمینان ناشی اخیر اداره مهاجرت و گمرک (ICE) تصمیم گیری در مورد دانشجویان بین المللی Fortier احساس اعتماد به نفس در کارکنان خود توانایی مقابله با هر آنچه مطرح می شود.

"من احساس واقعا راحت بگو هی این معامله است. ترم آخر ما به کمک شما آن را کشف کردن. ما شما را به خانه و ما قصد داریم به انجام همان چیزی,' " Fortier گفت. "اگر آن را بلا استفاده می رود در پاییز, من فکر می کنم آنها در واقع اعتماد به نفس چرا که ما از یک تاریخچه و سابقه انجام درست آن."

یک "برنامه خانواده" چیزی است که Fortier تاکید شده بارها و بارها در گذشته و او گفت که این نه فقط به خاطر اینکه شوهرش یک دستیار در کارکنان و متعدد مربیان باید کودکان خود را. او اعتبار آن به عنوان یک ثبات زور و می گوید: این یک بخش مهمی از زمین به خصوص در دریای ناشناخته در مورد چگونه ورزش را در بر می گیرند.

"با این نوع از زمان قطعیت یک برنامه با تداوم موفقیت و که فرهنگ بزرگ است در حال حاضر" گفت: Zags دستیار مربی اردن سبز. "روابط هستند در حال حاضر.

"مردم نگران هستند مانند" چه اتفاقي مي افتد ؟ آنچه در این فصل خواهید به نگاه مانند? چه کالج من تجربه رفتن به بود؟' خانواده ها و بچه ها می خواهید برای رفتن به یک محل که در آن آنها می دانند که آنها در حال رفتن به مراقبت گرفته شود."

در یک دوره در کالج ورزشی که در آن بازیکنان در حال انتقال در تمام زمان بالا و گو در رابطه با این برنامه تا به حال به سختی هر اوایل خروج در Fortier تصدی – کمتر از هر برنامه دیگر که به پایان رسید در این سال AP بالا 25 بیش از آن span. در همان دوره Fortier مربیگری کارکنان نداشته هر پرسنل تغییرات یا.

"شما در واقع اثبات ببینید – Gonzaga ندارد کودکان و نوجوانان انتقال از هر سال" سبز گفت. "همه وعده داده است که ما را به وجود اثبات این که کسانی که همه چیز اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن