آلمانی فوتبال بوندسلیگا لیگ داده باشه به رزومه در مارس

برلین—بوندسلیگا می تواند سر بازی این ماه, پایان دو ماه تعلیق ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.آنگلا مرکل

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

برلین—بوندسلیگا می تواند سر بازی این ماه, پایان دو ماه تعلیق ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اعلام کرد یک شل از طیف وسیعی از مهار اقدامات پس از ملاقات با این کشور 16 فرمانداران دولت در روز چهارشنبه. فشار برای استراحت قوانین در حال رشد بود به عنوان نرخ روزانه عفونت در کشور کاهش یافته است.

فوتبال در دو بخش سر گرفته خواهد شد بدون تماشاگر و با طیف وسیعی از شرایط دیگر طراحی شده برای جلوگیری از یکی دیگر از شیوع بیماری از جمله نظارت مستمر و تست از بازیکنان. تیم را نیز مجبور به صرف زمان در قرنطینه قبل از بازی می توانید راه اندازی مجدد.

"تصمیم امروز خبر خوبی است برای بوندسلیگا و دوم بخش" آلمانی لیگ فوتبال رئیس جمهور مسیحی Seibert گفت. "می آید با مسئولیت بزرگ برای باشگاه و کارکنان خود را به پیاده سازی پزشکی و سازمانی مورد نیاز در یک شیوه ای منظم.

"بازی بدون تماشاگر هستند ایده آل برای هر کسی است. در یک بحران و تهدید وجود برخی از باشگاه ها, با این حال, آن است که تنها راه برای نگه داشتن لیگ در شکل فعلی خود."

تصمیم به اجازه بازی به سر آمد و با وجود سه آزمون مثبت برای این ویروس در کلن آخر هفته گذشته. لیگ گفت: وجود 10 موارد مثبت از تمام 36 باشگاه در دو بخش.

هرتا برلین به جلو سالومون کالو نیز پخش یک livestream نشان اجتماعی فاصله بگیرد مسخره گرفته در باشگاه در روز دوشنبه ،

بایرن فرماندار Markus Söder آن را به نام "دیدنی و جذاب خود-هدف" در روز چهارشنبه.

"من فقط می تواند درخواست تجدید نظر برای بازیکنان که رفتار نامعقول به صورت عواقب" Söder گفت.

هرتا به حالت تعلیق در کالو و سرزنش بازیکن برای بدبختی, اما نیز وجود دارد تخلفات بودند که در این باشگاه مسئولیت مانند درهای بسته بین اتاق.

در حالی که لیگ و باشگاه ها شده بود فشار به دولت اجازه رزومه برجسته دیگر ورزشکاران با انتقاد از آنچه که آنها را دیدم به عنوان پارتی بازی در فوتبال.

"اگر واقعا می آید به آن دولت خواهد بود فروش سلامت مردم و افرادی که مبتلا به فوتبال. آن را منحرف" پرتاب کننده نیزه یوهانس Vetter گفت.

با حداکثر سرعت دویدن قایقرانی رونالد Rauhe گفت: Märkische Allgemeine روزنامه که در فوتبال "به نظر می رسد به یک اولویت در آلمان به مدارس و مهد کودک ها به عنوان من پیدا کردن به عنوان یک پدر."

المپیک, قایقرانی, قهرمان کارل Schulze به نام برای هر کس به درمان همان.

"در هر صورت هر کس طول می کشد بخشی در ورزش دوباره و یا هیچ یک در همه" شولز گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

اولین لیگ می توانند رزومه مارس 16. فوتبال مقامات برای برگزاری یک جلسه عمومی با باشگاه از طریق لینک ویدئو در روز پنج شنبه برای بحث در مورد چگونگی ادامه.

بوندسلیگا متوقف شد با نه دور باقی مانده در مارس 13. باشگاه ها باید متعهد به اتمام فصل تا پایان ماه ژوئن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن