سپس و در حال حاضر: Riverfront Park پس از نمایشگاه '74 - Mon, 13 Jul 2020 PST

در سال 1958 این شهرستان اسپوکن طرح کمیسیون شروع به مطالعه امکان مدنی و فرهنگی برای استفاده از مرکز شهر سلیمان

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

در سال 1958 این شهرستان اسپوکن طرح کمیسیون شروع به مطالعه امکان مدنی و فرهنگی برای استفاده از مرکز شهر سلیمان در اسپوکن رودخانه اگر آنها می تواند حذف راه آهن عملیات از riverfront که به نظر می رسید غیر ممکن است.

در اطراف 1959, مرکز شهر, رهبران کسب و کار تشکیل اسپوکن نامحدود با هدف احیای شهر هسته توخالی توسط مردم و کسب و کار خرده فروشی در حال فرار به سمت حومه شهر. برنامه ریزان توصیه در کسب و کار و توسعه و جریان ترافیک جرم حمل و نقل و بهبود های دیگر. در سال 1963 گروه استخدام F. King Cole به اجرای توصیه های.

کول عاشق Spokane, گفتن, گروه, "شما بینظیر منظره زیبایی فوق العاده آب و هوا, مردم دوستانه و علاوه بر این یک عزم راسخ برای پیشرفت که من مطمئن هستم نتایج حاصل از یک جامعه غرور و افتخار است که لازم است عنصر موفقیت است."

در اواخر دهه 1960 تعدادی از اسپوکن گروه ها و کمیته های برنامه ریزی شد عمده جشن صدمین سالگرد اسپوکن را حل و فصل مهاجران سفید پوست است که قدمت آن را بین سالهای 1873 و 1877. دولت فدرال و نمایندگان متعهد حمایت خود را.

صدمین جشنواره خواهد بود در Havermale جزیره در اسپوکن رودخانه که در آن مهاجران ساخته شده است کابین, فروشگاه, اصطبل, گروه کارخانههای چوب بری ها و کارخانه های تولید آرد.

کول پیشنهاد ساخت آن را یک جهان عادلانه است.

در سال 1971 یک طرح برای Riverfront Park در رابطه با امید برای جهان نمایشگاه رونمایی شد. 12-عضو تیم چشم انداز معماران و مهندسین بود و هدف خود را "توجه به این رودخانه به عنوان یک گنجینه طبیعی" با توجه به سخنگوی-نقد و بررسی.

در حالی که کول و بسیاری دیگر کار می کرد با عصبانیت به حذف آهن و نمایشگاه '74 اتفاق می افتد اسپوکن وقایع کسب و کار ویرایشگر فرانک Bartel نوشت: از مزایای: زیبایی و پیشرفت های زیست محیطی را اضافه کنید تا به 40 میلیون دلار از هزینه های, افزایش مالیات بر درآمد از 4000 شغل جدید قبل و در طول نمایشگاه و جدید مرکز هنرهای نمایشی و کنوانسیون فضا به سمت چپ برای نسل های آینده است.

او مومی شاعرانه در مورد آینده مرکز شهر پارک در سال 1971: "در حالی که پدر و مادر فروشگاه جوانان بازی در یک پارک بزرگ. بعد از آن در بعد از ظهر و یا شب خانواده پیوست برای یک فضای باز کنسرت در اسکله تئاتر ... "

"از کجا و چه جذاب و هیجان انگیز ، آن را در مرکز شهر اسپوکان پست Expo '74."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن