گرینوود-سانچز Cureton: اجازه جلو-حیاط باغ سبزی بلوم در شاهین ارتفاعات

این ماه گذشته در شهرستان شاهین ارتفاعات دوست ما کوئنتین Nguyen آغاز یک پروژه برای رشد سبزیجات در حیاط جلویی خو

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

این ماه گذشته در شهرستان شاهین ارتفاعات دوست ما کوئنتین Nguyen آغاز یک پروژه برای رشد سبزیجات در حیاط جلویی خود, احاطه شده توسط یک بومی گرده افشان باغ. ایده ساده است: برای استفاده از حیاط بزرگ به رشد مواد غذایی به طور مشترک با همسایگان و کسانی که نیاز دارند. چرا در مقابل حیاط ؟ برای او بهتر می شود خورشید وجود دارد. اما همچنین: چه بهتر از استفاده از زمین در طول یک جهانی بهداشت عمومی همه گیر? او به نام این باغ جامعه, و در مورد پروژه خود را آشکارا در جامعه آنلاین گروه. او اقدام به خرید مالچ و کمپوست و تجهیزات و گیاهان و حذف چمن از چمن خود را.

در مارس 13, بر اساس دو شکایت محتوا (ناشناخته) از همسایه ها و بررسی های خود را رسانه های اجتماعی پست های این شهر شاهین ارتفاعات گذشت یک "موقت فرمان منع کشت گیاهی باغ در حیاط جلو خواص" تا یک سال در حالی که شهر مطالعات این موضوع است. دو روز بعد او موفق به دریافت یک نامه پست الکترونیکی به اطلاع او از این فرمان و قریب الوقوع غیر قانونی از خود را "بالقوه پروژه باغ." با وجود تعداد دیگری از حیاط جلویی باغ در شهرستان تنها کوئنتین دریافت این نامه است.

این سیاست غلط است که برای بسیاری از دلایل: این اهداف یک فرد آن را تا حداقل حمایت عمومی از آن به طرز عجیبی تبعیض علیه گیاهان است که می تواند خورده شود و آن را کاهش امنیت غذایی و فرصت ها برای امن محلی, هوای آزاد, فعالیت بدنی در میان جهانی از همه گیر. و شاید نگران کننده ترین این حملات حق ما را به رشد مواد غذایی است.

در نور این نگرانی ما بسیج صدها شاهین ارتفاعات ساکنان به مشارکت در این موضوع با ما صحبت کرد و با رهبران شهر و ما ارائه شده شورای شهر با درخواست از بیش از 10 ، 000 امضا (از تمام 50 ایالت و بیش از 60 کشور جهان) در حمایت از کوئنتین مناسب برای رشد سبزیجات در حیاط جلویی خود. ما مورد اعتماد ما روند دموکراتیک ما نهاد و ما روش برای رفع آنچه ما فکر بود که مطمئنا miscommunication یکی که می تواند به سرعت اصلاح شود.

در عوض, on May 27, شورای شهر رای به رعایت آن ممنوعیت تا حد زیادی بر اساس شهر نانوشته انتظارات که یک باغ سبزی از این اندازه و استفاده باید نیاز به تصویب شهرستان. این بود که همراه با re-مشخصات فرمان به درخواست تنها به باغ جدید. جلو-حیاط باغ سبزی از استادان و وکلا و مسئولان شهرستان و دیگر شاهین ارتفاعات ساکنان می تواند تمام باقی می ماند و در سال 2020 است. کوئنتین باغ است که در خود نگه دارد.

ما نهادها و فرایندهای دموکراتیک ما شکست خورده دوباره و مجددا قدرت از یک گروه از پنج نفر به استفاده از فرایند سیاستگذاری به هدف قرار دادن یک فرد است. به عنوان شاهین ارتفاعات ساکن جسیکا Wahto شهادت "وجود دارد حداقل چهار نفر در بلوک ما که باید جلوی حیاط باغ که شامل سبزیجات است. همه آنها سفید است. هیچ کس در بلوک ما یک نامه در مورد باغ ممنوع بودن این سال یا باغ بودن پدربزرگ و یا گفت: همه چیز خوب بود. اما شما هدف این مرد که بود ، چگونه می تواند که اتفاق می افتد ؟ چگونه است که رفتن ؟ شما هرگز رسیده به ما. شما هرگز از ما خواست."

که در آن این موضوع می رود که به ما نیست اما بسیاری از پیشنهاد کرده اند که این شهر را ترک کرده است خود را از نظر قانونی در معرض یک سیاست است که هر دو تبعیض آمیز و خلاف قانون اساسی. شهرستانها باید سیاست های توسعه است که هدف قرار دادن افراد بر اساس همسایه ناامنی و تفسیرهای رسانه های اجتماعی پست. این ناعادلانه است و مظهر سیستم تبعیض نهادی است که بسیاری از مردم در حال مبارزه برای تغییر است.

برای کسانی از ما که احساس مانع با خواسته های متضاد – به نشان می دهد ما با همسایگان و یا به خود منزوی به محافظت از آنها را از COVID-19 – Quentin جلوی حیاط, باغبانی, پروژه نشان دهنده یک راه خلاق برای حمایت از سلامت جامعه و رفاه طی این بار تلاش. ما را به خوبی به یاد بگیرند که از این به جای قانونگذاری آن را دور.

ما در حال تشویق همه مردم باور نکردنی است که به منظور حمایت از این تلاش است. مانند بسیاری از شما از ما نا امید و چپ بدون یک راه روشن برای بیان این ناکامی. بنابراین ما از شما به نظر در حال رشد سبزیجات در حیاط جلویی خود را به عنوان یک عمل همبستگی با کوئنتین به عنوان یک استراتژی برای ارتقای امنیت غذایی و به عنوان با تاکید بر حق ما به مواد غذایی است. دعوت از همسایگان خود را به باغ خود را, ارتباط با یکدیگر به اشتراک گذاری مواد غذایی و هنگامی که زمان می آید در راه خود را به اطمینان حاصل شود که تمام همسایگان خود حق دارند برای انجام همان.

کالین Cureton با این نسخهها کار در شاهین ارتفاعات در UMN St. Paul پردیس در حال توسعه آینده از غذا و کشاورزی در مینه سوتا است. در خانه خود در خیابان او و خانواده اش در حال باغبان مشتاق – از جمله در حیاط جلویی. دیوید گرین-سانچز یک دانشجوی دکترای علوم سیاسی در UW-مدیسون است. او مدیریت یک facebook گروه با کوئنتین Nguyen, نام شهرهای دوقلو حیاط جلویی آلی زانویه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن