لری سنگ: Seahawks داد تا مقدار زیادی در تجارت برای جمال Adams. در اینجا به همین دلیل آن را به سمت راست حرکت می کند. - Sun, 26 Jul 2020 PST

سیاتل – اواخر لس آنجلس قوچ و واشنگتن NFL مربی جورج آلن و اعتبار با ضرب عبارت "آینده در حال حاضر." Seahawks' بی

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

سیاتل – اواخر لس آنجلس قوچ و واشنگتن NFL مربی جورج آلن و اعتبار با ضرب عبارت "آینده در حال حاضر."

Seahawks' بی پروا تجارت روز شنبه به دست آوردن ایمنی جمال آدامز یک تجسم از آن فلسفه است. و برای یک تیم است که اسکیت در حاشیه عنوان مشاجره اما افتاده به یک شیار از دور دوم ousters آن را کاملا مناسب تماس بگیرید.

شما در حال حاضر در حال شنیدن اعتراض که Seahawks داد تا کنون بیش از حد (ایمنی Bradley McDougald و بعد از دو دور اول پیش نویس انتخاب به علاوه یک 2021 دور سوم انتخاب برای آدامز و 2022 دور چهارم انتخاب کنید) برای یک موقعیت به طور سنتی ارزش به عنوان حیاتی ترین در دفاع. و جایی که آنها در حال حاضر به یک بازیکن جامد در McDougald.

این مستند در حال حاضر که Seahawks نمی مراقبت زیادی در مورد کنوانسیون یا چقدر که رویه می تواند بسیار خشمگین دیگران است.

بدون آنها نمی "کمتر اهل کوک" حداقل به میزان منتقدان می خواهید با کارفرمایی راسل ویلسون. بله آنها پیش نویس در حال اجرا پشت در دور اول.

در حال حاضر آنها آینده خود را در خطر با یک حرکت است که بدون ابهام اما خطر ناک هدف: بازگشت به سوپر باول لعنت بالقوه هزینه پایین جاده.

جان اشنایدر و پیت کارول همواره hyperaggressive – دیدن پرسی Harvin جیمی گراهام, Duane قهوه ای و Jadeveon Clowney معاملات به عنوان شواهد. اما آنها هرگز قبل از قرار دادن کاملا این حد بر روی خط. با میزان تجارت و سرمایه Seahawks سرمایه گذاری کرده اند همراه با احتمال زیاد هزینه قفل کردن آدامز به یک قرارداد جدید چیزی کمتر از یک عنوان اجرا خواهد توجیه هزینه.

پس چرا آنها این کار را در حال حاضر ؟ یکی از آنها متوجه شد که ویلسون مرده بود در زمانی که او حمایت پس از فصل گذشته برای بیشتر ستاره. در آدامس آنها واجد شرایط تفاوت ساز است که ایمنی با نام اما در واقع یک سلاح است که می تواند خط تا در سراسر زمین و اخلال در شمار راه – از جمله تصویب راش. به عبارت دیگر فقط مرتب کردن بر اساس از پویا بازیکن Seahawks شده اند از جان گذشته برای دفاع از خروج از Kam صدراعظم ریچارد شرمن و ارل توماس.

(و اگر آنها می توانند به دور از این با ساخت یکی از آخرین اجرا در Clowney و آوردن او به خط دفاعی خوب است که به نوبه خود یک خانه اجرا به یک گرند اسلم.)

دلیل دوم اشنایدر و کارول ساخته شده این حرکت من گمان تحقق است که زمان در اثر است. و نه فقط برای مربی که تبدیل 69 دو روز پس از سیاتل برنامه ریزی شده باز فصل برابر آتلانتا. هر چند ویلسون در 31 نیست حتی نیمی از مربی سن تیک تاک ساعت است و در نخست خود را به عنوان به خوبی. Seahawks آن را مدیون با شکوه کارفرمایی و طرفداران خود را به شیرجه رفتن بی پروا به سمت سرزمین موعود به جای tiptoeing کمرویی در حالی که او هنوز هم در اوج مهارت های خود را.

این درست Seahawks برنده 11 بازی در سال گذشته اما این هم درست آنها outscored مخالفان با مجموع هفت امتیاز شد و 9-2 در بازی تصمیم گرفت زمین نشستن کامل هواپیما و یا کمتر است. مخوف "رگرسيون به معنی" در انتظار بود در آستان خود بدون پادزهر.

این باید کمک به اثرگذاری است که با دادن Seahawks با آدامز و Quandre Diggs مسلما بهترین ایمنی دسته کوچک موسیقی جاز در لیگ. و اگر cornerback Quinton دانبار پاک است به بازی آنها را بیشتر رونق در ثانویه خود پس از افسانه ای لژیون بوم پرسه می زدند این زمینه است.

شما می توانید استدلال می کنند معتبر است که Seahawks هنوز هم یک نقص عمده در تصویب عجله و پرداخت Adams مانع خواهد شد آنها را به شدت پایین جاده – به خصوص بدون شماره 1 پیش نویس میدارد آنها را حمل به جت.

اما همانطور که ما دیده ایم دست اول با Seahawks در سال های اخیر بالا پیش نویس میدارد لزوما ترجمه به تاثیر بازیکنان. که به ویژه به دلیل سیاتل موفقیت را ترک کرده است این پیش نویس در نزدیکی بازگشت از دور اول. آدامز بود شماره 6 به طور کلی انتخاب کنید که در سه فصل در لیگ ثابت کرده است که او واجد شرایط سوپراستار دارد و حدس می زنم کار بدون انتظار برای او به توسعه است. برچسب قیمت برای یک بازیکن است متناسب با آنچه Seahawks داد.

خیلی از این NFL season ناشناخته است به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس از جمله این که آیا آن برگزار خواهد شد. حتی اگر درآمد حاصل از آن را در این بازی به احتمال زیاد خواهد بود انجام شده بدون طرفداران که خوش سیاتل از یک لبه آن را تا زده به فوق العاده ای صفحه اصلی-زمینه مزیت است.

اما Seahawks هنوز همه در. قضاوت اجتماعی-رسانه, واکنش بازیکنان خود را هیجان زده هستند. ویلسون بدیهی است. و آدامز که آشفته راه خود را از نیویورک با ابراز نارضایتی شدید با قرارداد خود را به عنوان به خوبی به عنوان با جت های سازمان به نظر می رسد به نشئه می شود. او بلافاصله نوشته شده در Instagram تصویری از خود به رقص به موسیقی در حالی که کسی که سیگار برگ و اعلام کرد: "من بسیار هیجان زده هستم به یک سیاتل Seahawk. من خوشحال هستم."

بنابراین به نظر می رسد Seahawks در حال گرفتن رضایت بازیکن (حداقل در حال حاضر; بررسی بعدی offseason زمانی که قرارداد مذاکرات را به احتمال جدی) خواهد بود که با انگیزه نشان می دهد که چرا او ارزش megadeal او است که به دنبال.

آره وجود دارد مشکلات بالقوه که ممکن است به سیاتل تاسف از این حرکت. آن را قبل از اتفاق افتاده است. اما در دستیابی به جمال Adams, Seahawks ساخته شده یک بیانیه روشن: آینده در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب