دو ساعت سه ناخواسته اجرا می شود کمک Blue Jays شکست بوندس لیگا

واشنگتن—حاکم جهان سری قهرمان اتباع کاهش یافته و به 1-4 در این بیماری همه گیر و کوتاه فصل را با یک 5-1 دست دادن

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

واشنگتن—حاکم جهان سری قهرمان اتباع کاهش یافته و به 1-4 در این بیماری همه گیر و کوتاه فصل را با یک 5-1 دست دادن به آبی جیز در سه شنبه شب که شامل دو outfielders برخورد در یک هومر توسط تورنتو ولادیمیر Guerrero جونیور دو خطا توسط Starlin کاسترو که منجر به سه ناخواسته اجرا می شود و فقط یک ضربه به واشنگتن پس از سومین زمین باز یافته.

واشنگتن دهکدهای از دست داد و سه بازی متوالی به ثمر رساند در مجموع چهار اجرا می شود — که بافندگی بزرگتر هنگامی که وجود دارد تنها 60 بازی به بازی. آن جرم به وضوح نتواند مشت ژوئن صوت را پس از روز افتتاحیه به دلیل مثبت COVID-19 تست.

سابق اتباع پارچ تنر Roark (1-0) یک پیروزی در بلو جیز اولین اجازه می دهد یک اجرا و سه بازدید در پنج نوبت.

بعد از زدن چهار, انفرادی عکس در روز دوشنبه series-پیروزی باز آبی جیز یش در دو خاموش Austin Voth (0-1) — توسط Guerrero در دوم و سپس لورد Gurriel جونیور در چهارم. Voth رفت و پنج نوبت دادن دو دست آورده اجرا می شود و چهار بازدید.

Guerrero, پسر Hall of Famer سوار یک زمین به سمت بالا حصار که در آن outfielders امیلیو Bonifacio — subbing برای صوت در سمت چپ — و ویکتور روبلز هر دو به تعقیب و شروع به پریدن کرد و ضربه زدن به یکدیگر. و بنابراین در حالی که روبلز در ابتدا به نظر می رسد به کررل توپ بافته شده از دستکش خود را به مخاطب dislodged که قرمز-و-آبی قطعه از تجهیزات از دست چپ خود را.

دستکش و — از همه مهمتر — این توپ به پایان رسید تا در مراجعه کنندگان در اغل گاو یا حشم به تورنتو 1-0 شود.

اتباع آن را در سوم وقتی آدم ایتون به دنبال گنج ترنر دو تنها با یک. بعدی baserunner واشنگتن از تولید وجود دارد از طریق ترنر راه رفتن در ششم — و او به سرعت گرفتار شد سرقت. ضربه بعدی بود تا ترنر در نهم.

جیز آبی که بهبود رکورد خود را به 3-2 نقل مکان کرد به یک 3-1 لبه در پنجمین هنگامی که کاسترو دو به بیرون پرتاب خطا شد و به دنبال آن Teoscar هرناندز را RBI تک. آنها اضافه شده یک زن و شوهر از بیمه اجرا می شود در هشتم را در داد و بیداد کن Tellez دو را تنها پس از یک فیلدینگ خطا توسط کاسترو.

همان دو باشگاه شروع دو سری بازی در همان ورزشگاه یکشنبه — به جز آبی جیز خواهد بود "صفحه اصلی" تیم اتباع "به بازدید کننده است." دولت کانادا نمی خواهم تیم را در سفر در داخل و خارج از تورنتو تا جیز آبی نیاز به پیدا کردن در جایی دیگر به بازی. پس از کمی توقف و شروع به جستجو در آنها حل و فصل در یک لیگ کوچک ورزشگاه در بوفالو — که هنوز هم prepped به میزبان بزرگ بازی های لیگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب