"این در مورد ما:' رپتورز را تکیه بر اعتماد به نفس و تجربه آنها به عنوان رزومه کاری خود را تعقیب از دیگر عنوان

رپتورز با اعتماد به نفس هستند اما خود راضی می دانند که چگونه به خوبی آنها را می توان و نمی باید به کلاغ در مور

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

رپتورز با اعتماد به نفس هستند اما خود راضی می دانند که چگونه به خوبی آنها را می توان و نمی باید به کلاغ در مورد آن. و آخرین چیزی که آنها در مورد مراقبت از این است که چگونه دیگران آنها را درک.

آنها آماده هستند برای از سرگیری دفاع از عنوان NBA در شب شنبه حمل است که به خوبی پنهان-با تکبر راه رفتن با آنها.

"ما در باور ما" Serge Ibaka روز جمعه گفت پس از تیم نهایی تمرین قبل از شنبه را بذر بازی برابر لس آنجلس لیکرز. "من فکر می کنم آن را به ما اعتماد به نفس هیچ کس نمی تواند آن را از ما. ما به یکدیگر اعتماد ما می دانیم چه چیزی را به نفع خود, بنابراین من فکر می کنم که مهم است.

"مهم نیست که چه خبر است در اطراف وجود دارد هر آنچه که آنها می گویند من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که آنها نمی توانند از ما ... ما اعتماد به نفس, اعتماد به نفس ما در حال حاضر و ما چگونه با یکدیگر زندگی کنیم, چگونه ما می دانیم که چگونه به بازی با هر یک از دیگر."

در این عجیبترین بار است که آشنایی را تجربه مشترک, اعتماد وجود دارد که بین قهرمانی تیمی ممکن است بزرگترین ویژگی رپتورز در مجموع دارای.

آنها را از طریق رفت حدود 10 هفته از رقابت شدید در طول اجرا خود را به 2019 عنوان NBA, آن را سخت به آنها را آموزش داده و آنها را در آن آورده و آنها را به هم نزدیک است. آنها قطعا در قرعه کشی همه که باقی مانده از این شکسته تا فصل است.

"من معنی آن را خوب گروه از بچه ها و ما برخی از سختی و ما عشق را به بازی و عشق ما را به رقابت" مربی نیک پرستار گفت:. "ما به دنبال به جلو به قادر بودن به انجام آنچه ما در خارج وجود دارد و ما فکر می کنم ما سخت به ضرب و شتم."

وجود دارد بدیهی است که مشروع رقیب دیگر از رپتورز و هیچ چیز در حال رفتن به از راه دور آسان است. لیکرز خود را آغاز کرد بذر فصل را با یک پیروزی بیش از لس آنجلس کلیپرز در پنجشنبه میلواکی دیگران در میان تاریخی فصل به طور منظم زمانی که همه چیز به نواختن می COVID-19 ناشی از توقف در مارس و تیم مانند هوستون دنور و بوستون که همان قهرمانی امیدوار رپتورز انجام دهد.

خنثی-سایت جنبه NBA راه اندازی مجدد براحتی همه چیز و همه تیم ها سالم بودن و فوق العاده به خوبی استراحت می افزاید: به برابری. اما هیچ یک از تیم ها را از آنچه در تورنتو — تاریخ اخیر اثبات خود را تحت شدید ترین شرایط قابل تصور است.

"من فکر می کنم ما یک گروه حرفه ای است که بیرون رفتن وجود دارد و می دانم که شغل خود و درک نقش خود را, و من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که من می گویم ما: حرفه ای درست و بچه ها که می خواهید را به نفع خود و همچنان به تعقیب آنچه که ما می خواهید برای دریافت دوباره و این که برای دریافت یک جایزه در پایان این فصل" کایل لوری گفت.

"برای ما, آن را در مورد ما و ادامه تلاش برای رشد در این هشت بازی و هل دادن به جلو در آینده ماه از برگشتی."

بدون فشار به پلی آف و با هیچ املاک خانه-دادگاه مزیت برای تیم خود را به بازی برای, پرستار می خواهم به سهولت از طریق هشت بذر بازی. او می خواهم به استفاده از آنها را به سطح شیب دار بالا مطبوع و زمان پس از رپتورز در اوج بهره وری در حدود سه هفته از زمانی که برگشتی آغاز خواهد شد. او نمی باید آنها را به آمار زمین در 150 کیلومتر در ساعت است.

که لوری می گوید: آره راست.

"شما می دانید آن را به بیش از حد سخت برای من و بازیکنان مثل خودم و همه جوانب را به عقب نگه دارید," لوری گفت. "نیک را به انجام بهترین خود را برای ما و ما به او اعتماد و آنچه او را به انجام و ما در حال رفتن به رول با تصمیماتی که او می سازد و ما در حال رفتن به بیرون رفتن وجود دارد و سعی کنید برای دریافت بهتر کنید و سعی کنید به پیروزی در هر بازی است."

رپتورز خواهد بود گذشته از 22 تیم برای اولین بازی در NBA پردیس در این زمینه از دیزنی خارج اورلاندو فلوریدا., و آنها خواهد بود که آخرین مرحله هر نوع قبل از بازی اعتراض علیه بی عدالتی اجتماعی سیستمیک نژادپرستی رای دهندگان سرکوب و خشونت پلیس.

تیم شده است زانو را در طول بازی از "The Star-Spangled Banner" قبل از هر بازی — یک حرکت و "impactful" فرم اعتراض به پرستار گفت: — و این همان است که انتظار می رود از رپتورز در روز شنبه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این در مورد کشورهای این نیست در مورد مرزهای" مربی گفت. "به نظر من این مورد در ادامه به درخشش نور در آن ما نیاز به انجام بهتر در خشونت پلیس منطقه ما نیاز به انجام بهتر در نژادپرستی نظاممند منطقه است.

"که نه تنها در کانادا و امریکا که بسیاری از اماکن بنابراین ما درمان است که به عنوان یک آهنگ (شنبه)."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب