برترین بازیکنان بین المللی مضطرب در ایالات متحده باز طرح به عنوان تصمیم نزدیک

یک تصمیم دشوار تر شد دلهره آور شنبه به عنوان تنیس آمریکا مقامات قصد برگزاری آمریکا باز ادامه داد: برای اجرا به

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

یک تصمیم دشوار تر شد دلهره آور شنبه به عنوان تنیس آمریکا مقامات قصد برگزاری آمریکا باز ادامه داد: برای اجرا به سختی مقاومت از بازیکنان بین المللی.

"ما کمتر از یک هفته به, بنابراین ما نیاز به سرانجام نهایی آنچه که ما انجام خواهد داد گفت:" پاتریک Galbraith, رئيس جمهور از آمریکا انجمن تنیس به او ارائه شده مورد برای برگزاری این سال به بیش از 400 بازیکنان و مربیان در یک ویدیو کنفرانس با ATP مردان را به تور.

تنیس تور تعطیل شده اند از اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و دو گرند اسلم حوادث متاثر شده اند. ویمبلدون لغو شد برای اولین بار پس از سال 1945 در میان جنگ جهانی دوم و باز فرانسوی به تعویق افتاد از اواخر مارس شروع و تا اواخر ماه سپتامبر.

ایالات متحده باز با قرعه کشی اصلی بازی برنامه ریزی شده از اوت. 31 سپتامبر. 13 در نیویورک خواهد بود که بعد از گرند اسلم در برنامه. رهبری آن پیشنهاد کرده است که برگزاری این رویداد بدون تماشاگر و با بازیکنان و حمایت از پرسنل و مقامات محدود به یک به اصطلاح حباب جهان برای کاهش خطر عفونت است.

استثنایی اقدامات شامل محدود کردن بازیکنان به مسابقات و هتل در خارج از منهتن اعمال محدودیت از یکی حمایت از اعضای تیم در, بازیکن, از بین بردن تک مقدماتی و کاهش دونفره تساوی به 24 تیم از معمول 64.

"من می دانم این است ایده آل نیست," Eric Butorac سابق تور بازیکن که USTA مدیر از بازیکن گفت در روز چهارشنبه تماس بگیرید. "2019 باز شگفت انگیز بود. من آرزو می کنم ما می تواند اجرای آن را به همان شیوه. این است که جهان ما در زندگی است. اعتقاد ما این است که یک طرح خوب و باور آن را خوب است برای این ورزش است. آن را به خوبی برای تنیس و اقتصاد و ایجاد شغل برای شما, برای مربیان, برای مفسران برای بسیاری از مردم است. و مهمتر از همه این برنامه شما را نگه می دارد امن است."

با اینحال برخی از بازی های پیشرو در مردان و زنان, بازیکنان از جمله نواک جوکوویچ رافائل نادال و سیمونا هالپ اند ابراز شک و تردید در مورد ارتکاب به بازی در ایالات متحده باز در این شرایط است. پنج-زمان ایالات متحده باز قهرمان راجر فدرر در دسترس نخواهد بود به دلایل دیگر: روز چهارشنبه اعلام کرد او خواهد از دست هر چه باقی مانده از سال 2020 فصل پس از عمل جراحی دوم در این سال در زانو راست.

جوکوویچ برتر جهان-رتبه مردانه, بازیکن به نام پیشنهاد اقدامات "افراطی" در سال های اخیر مصاحبه با رسانه های خبری در زادگاه خود در صربستان و با انتقاد از محدودیت در اندازه های شخصی تیم را به عنوان "غیر ممکن است." او گفت که او مورد علاقه شروع مجدد فصل در ماه سپتامبر در اروپا رس-دادگاه حوادث به احتمال زیاد در مادرید و رم قبل از موکول باز فرانسوی.

Halep رتبه شماره 2 در زنان مجرد و در حال حاضر آموزش در رس در رومانی کشور در زمان مشابه رویه یک ایمیل به مصاحبه روز شنبه.

"من قطعا باید قوی نگرانی در مورد رفتن وجود دارد, با این شرایط," او گفت:. "نه فقط به این دلیل که ما در وسط یک جهانی همه گیر اما همچنین به دلیل خطر سفر بالقوه قرنطینه و سپس تغییرات در سراسر مسابقات.

"ما به چیزهایی که عامل بسیار متفاوت است و آن را نمی خواهد بود آسان گذار در همه به خصوص در بدن ما است. من می دانم که از نظر مالی مسابقات و حامیان آن را به اجرا و همچنین است که بسیاری از بازیکنان از مشاغل در حال حاضر, اما من فکر می کنم این یک تصمیم بسیار شخصی ما را. مهم است به درک که همه نیازهای فردی و شرایط و ما باید انجام دهیم و چه چیزی بهترین را برای ما سلامت شخصی و همچنین بلند مدت فکر می کنم در مورد ما حرفه ای است."

Butorac گفت: بازیکنان نباید نگران در مورد نیاز به خود قرنطینه به محض ورود در ایالات متحده است. "در زمان ما به ما رویداد ما در حال شنیدن کشور ما باز خواهد شد تا" او گفت:.

اما روز چهارشنبه کنفرانس روشن ساخته است که برخی از کاهش رتبه بندی بین المللی بازیکنان را به اشتراک گذاشتن برخی از ستاره نگرانی در مورد سلامت و سفر. نیز وجود دارد که نگرانی ها در مورد انصاف و با مقدماتی مسابقات به احتمال بسیار زیاد حذف و کامل تک آهنگ های رتبه بندی نقاط هنوز هم انتظار می رود در ارائه اگر آمریکا باز پیش می رود و بدون حتی برخی از بازی بزرگترین ستاره.

برخی از روز چهارشنبه تماس از جمله Kei Nishikori از ژاپن پیشنهاد از بین بردن نقاط رتبه بندی از ایالات متحده باز در این سال یک مفهوم USTA رد از آنجا که آن را تبدیل کفش به قیمت بالا نمایشگاه و به طور بالقوه تحت تاثیر قرار سودآور توافق با پخش مانند ESPN.

این USTA همچنین پیشنهاد حرکت Western & Southern Open, مردان و زنان رویداد معمولا برگزار خارج از سینسیناتی به نیویورک برای این سال تنها و برگزاری آن را بدون تماشاگر در USTA Billie Jean King ملی تنیس روی مرکز. این حرکت را فراهم می کند گرم کردن مسابقات به صورت باز و بدون ساخت بازیکنان بین المللی, سفر در داخل ایالات متحده است.

با بازیکنان نداشتن رقابت از ماه مارس این doubleheader اجازه می دهد آنها را فرصتی برای بازی معنی دار مسابقات قبل از باز ایالات متحده که در آن مردان مجرد مسابقات بهترین از پنج مجموعه.

ترکیب پول جایزه برای مردان برای دو تورنمنت خواهد بود 30 میلیون دلار (آمریکا) با توجه به استیسی Allaster مدیر اجرایی USTA حرفه ای تنیس تقسیم و جدید ایالات متحده باز مدیر مسابقات. Allaster گفت: 2 میلیون دلار از ایالات متحده باز کل خواهد بود خود را کنار بگذارند به عنوان جبران خسارت برای بازیکنان خواهد بود که تحت تاثیر کاهش دو برابر رسم و عدم مقدماتی مسابقات است. او گفت: USTA را اختیار Andrea Gaudenzi رئیس ATP تور و تیم خود را در استقرار آن بودجه نشان می دهد آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سازماندهی مسابقات در اروپا و یا جبران بازیکنان به طور مستقیم. چون USTA خود را ندارد Western & Southern زنان رویداد همراه پول جایزه شد هنوز روشن نیست.

اما USTA اگاه از بازیکن نگرانی نیز پیشنهاد لغو Western & Southern Open مسابقات مردان و به جای برگزاری ایالات متحده باز با یک مقدماتی رویداد و کامل doubles draw.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Galbraith گفت: USTA نمی تواند قرار داده در نسخه کامل از هر دو مسابقات اضافه کرد که اگر غرب و جنوب باز شد, کاهش یافته است, مردان را غرامت برای باز ایالات متحده به تنهایی خواهد بود "حدود 26 میلیون دلار" حدود 95 درصد از 2019 در کل. زمانی که Marin Cilic از کرواسی, 2014 ایالات متحده باز, مردان مجرد, قهرمان, پیشنهاد کرد که بازیکنان باید بیشتر دریافت پول جایزه با توجه به پیشنهاد شرایط Galbraith مخالفت کرد.

"ما در واقع در حال گرفتن بیشتر بدهی به این رویداد رفتن" Galbraith گفت. "درآمد ما کاملا در هم شکسته این سال است. ما فقط به حال یک برش در روز دوشنبه از کارکنان ما. ما گذاشته 130 مردم است بنابراین ما نمی توانیم به هیچ بالاتر. ما به معنای واقعی کلمه نمی تواند. این از آن است."

این USTA را رد کرده است این گزینه از تلاش برای حرکت به مسابقات خارج از نیویورک چه USTA دارای یک پردیس با 100 دادگاه در اورلاندو فلوریدا, منطقه ای که در حال آماده سازی برای میزبانی NBA و لیگ برتر فوتبال در این تابستان.

"ما یک سوم سناریو است که ما آن را بسته و فقط لغو برای سال 2020 است که ما واقعا نمی خواهید به انجام," Galbraith گفت.

اگر USTA می کند دنبال نیویورک گزینه این طرح نیاز به تصویب از محلی و مقامات دولت است.

اولیویا Lapeyrolerie سخنگوی شهردار, بیل د Blasio گفت: یک تیم از کارشناسان از پارک های گروه و از سراسر شهر بود حوادث مشغول به کار بود با USTA و ارزیابی برنامه های خود را. "اولویت ما این است که حصول اطمینان از سلامت و ایمنی نیویورکی" او گفت:.

علاوه بر استیون کوهن و بیل Mulrow دو مشاور به رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو در حال نظارت بر روند ایجاد پتانسیل برای این مسابقات تبدیل به یکی دیگر از نقطه درگیری ها در طولانی مدت رقابت بین کومو و د Blasio.

Galbraith گفت: تصمیم گیری مورد نیاز می شود ساخته شده توسط هفته آینده. این USTA نیازی به تایید از مردان و زنان تورهای به جلو بروید با آمریکا باز اما چهار جلسه روشن ساخته است که آن را بسیار بعید است به یک قدرت زمینه است.

که نشستن نیست و با برخی از بازیکنان از جمله دانیل کالینز آمریکایی رتبه 51 در تور WTA بود که در استرالیا باز کسیکه 2019. او انتقادی جوکوویچ رئیس ATP بازیکن شورای.

"او یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان در زمان ما و عدم تمایل خود را به بازی می تواند تعیین اینکه آیا یا نه ایالات متحده باز پیش می رود," او گفت: در یک ایمیل. "باور نکردنی خود را به موفقیت و بزرگترین بازیکن در جهان به او داده امتیازات مانند در اختیار داشتن کامل کارکنان به حمایت از او. اکثر بازیکنان این کار را ندارد لوکس."

کالینز گفت که بسیاری از بازیکنان خواستم به بازی است و اگر دقیق بهداشتی و پروتکل های ایمنی اجرا شد او را "احساس بسیار با اعتماد به نفس" در مورد شرکت.

"من فکر می کنم این مهم است که بازیکنان به یک گام به عقب و می دانم که در طرح بزرگ از چیزهایی که ما آن را خیلی خوب," او گفت:. "هر کس دیگری نیز فداکاری از دست دادن شغل خود نیاز به پیدا کردن مهد کودک برای فرزندان خود که نمی توانند به مدرسه بروند ، اگر بزرگترین قربانی من را به منظور رسیدن به تنیس بازگشت و رفتن تنها آوردن یک مهمان به سایت, پس از آن من خودم را بسیار خوش شانس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن