op_200716_guest_brockbank - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

کوین Brockbank: قانونگذاران دولت خواست مسیر جدیدی را برای حرفه ای آموزش و پرورش -- Spokane, کالج می خواهد یک م

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

کوین Brockbank: قانونگذاران دولت خواست مسیر جدیدی را برای حرفه ای آموزش و پرورش -- Spokane, کالج می خواهد یک مسیر جدید به یک حرفه ای

توسط Kevin Brockbank

Spokane, کالج

دولت واشنگتن و مقننه با صدای بلند و روشن در سال گذشته هنگامی که آن را به اتفاق آرا تصویب مجلس لایحه 1599 – یک قانون است که به معرفی تغییرات گسترده فارغ التحصیلی دبیرستان مورد نیاز ساخت آن را آسان تر برای دانش آموزان به خروج از K-12 سیستم با دیپلم در یک دست و یک نقشه راه ،

در حالی که این لایحه مورد تحسین قرار گرفته برای از بین بردن مورد نیاز آزمون های استاندارد آن نیز ارائه شده جدید کمتر تیتر گرفتن فرصت برای دانش آموزان ما: توانایی به سرعت پیدا کردن یک حرفه ای بعد از مدرسه بالا در حالی که هنوز ثبت نام در مدرسه بالا است. فکر می کنم در حال اجرا شروع اما با هدف حرفه ای پس از برنامه به پایان می رسد و نه دانشگاه.

این بازی uncharted آب که بر اساس آن Spokane, کالج بلافاصله مجموعه بادبان. ما خواستار آن شروع در حال اجرا برای مشاغل. این یک تکامل لازم برای این مدل در زمانی که صنعت ما به آن نیاز دارد بیشتر است.

شبیه به سنتی شروع در حال اجرا برنامه های این آخرین ابتکار اجازه می دهد تا دانش آموزان به ماندن در دبیرستان در حالی که کار خود را نسبت به کاردانی علمی کاربردی مدرک یا گواهی. بهترین بخش ؟ آنها هنوز هم فارغ التحصیل در کنار همسالان خود با دیپلم دبیرستان می باشد.

با توجه به داده ها از غربی کمیسیون آموزش عالی با 2028 در سراسر کشور فارغ التحصیلان دبیرستان انتظار می رود به کاهش حدود 4 درصد. این روند به احتمال زیاد همچنان به عنوان یک گزارش جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را نشان می دهد آمریکایی ها با داشتن کمتر و کمتر نوزادان است.

در همان زمان, متولدین – تا همین اواخر آمریکا بزرگترین نسل تا جایگزین توسط وای – بازنشسته می شوند در droves بیش از پنج سال آینده. نتیجه اجتناب ناپذیر? شدید کمبود نیروی کار – حداقل این چیزی است که این صنعت در اسپوکن به ما گفتن.

در حالی که این داده ها همچنین نشان می دهد واشنگتن کالج ها به رهبری نسبت 7% ثبت نام افزایش تا سال 2030 ما نباید استراحت در laurels ما. کار ما به عنوان یک کالج است که به سرعت واکنش نشان می دهند به نیازهای جامعه و همچنین نیازهای دانش آموزان ما و زندگی در انتظار آنها را پس از آنها ما را ترک سالن.

و در حالی که ویژگی های برنامه می تواند برخی از کلیشه های ما لیست اولیه از 16 برنامه های ارائه شده در شروع در حال اجرا برای استخدام هر چیزی است اما کلیشه ای است. ما باید یک دستیار حسابداری برنامه عدالت کیفری برنامه برای دانش آموزان علاقه مند در تبدیل شدن به افسران پلیس یک هنر آشپزی برنامه, آتش, علم, ماشینکاری, جوشکاری و غیره. این لیست تنها رشد خواهد کرد از وجود دارد.

بخش مهمی از این سفر است که لازم است کار ارتباط با ما K-12 شرکای. مید مدرسه منطقه شده است متحد ما در گرفتن این مفهوم زمین در منافع تامین سمت راست مسیر برای دانش آموزان است. در این سال ما برگزار شد و چندین ثبت وقایع و به عنوان ما همچنان به کار از خانه ما حتی چرخد به زوم اطلاعات جلسات هر سه شنبه.

ما امیدواریم که به گسترش به مدارس سراسر منطقه شهرستانها و ما امیدواریم که دیگر کالج ها در واشنگتن به دنبال کت و شلوار. در پایان روز آنها احتمالا حتی به عنوان آنها با آزمایش جدید حرفه ای-برنامه های آموزش و پرورش.

همانطور که می دانید اسپوکن منحصر به فرد شهرستان در واشنگتن – با توجه به اندازه آن نیروی کار تنوع و دسته از مشاغل است که نیازی به سنتی چهار سال مدرک. اگر ما می خواهید به چوب در اطراف یکی دیگر از نیم قرن ما باید برای دیدار با صنعت که در آن صنعت است رهبری که در آن شده است.

یکی از موانع اصلی Spokane, کالج روبرو خواهد شد در حال حرکت به جلو است که مطمئن شوید که برای شروع در حال اجرا مشاغل برای همه در دسترس است.

ویژگی های برنامه اغلب هزینه های پنهان برای ورود و آن را متفاوت برای دانش آموزان دبیرستانی – چیزهایی مانند پرداخت برای چاقو های جدید برای آشپزی دانش آموزان قیچی و محصولات برای دانش آموزان در لوازم آرایشی, ابزار, برای machinists شخصی یا تجهیزات حفاظتی برای جوشکار.

در حالی که ما هنوز در حال کار بر روی یک راه حل دائمی ما در حال حاضر در حال همکاری با جامعه دانشگاه از اسپوکن بنیاد غیر انتفاعی بازو از کالج ها مسئول جمع آوری پول برای کمک هزینه تحصیلی و برنامه ها – به شرکت ما سخاوتمندانه جامعه و کسب و کار اهدا کنندگان پس از شروع در حال اجرا برای مشاغل را می توان به یک واقعیت برای دانش آموزان کم درآمد.

ما همچنین به تازگی امن دوم سال از متالیکا دانشمندان برنامه سرمایه گذاری برای دانش آموزان در درجه اول در بهداشت متفقین در برنامه های فن آوری اطلاعات و تولید

ما برخی از اسپوکن جامعه کسب و کار است که مشتاق برای کارکنان ماهر به خصوص که اقتصاد ما به آرامی شروع به بهبود می یابند پس از COVID-19 خواهد بود و سخاوتمندانه در حمایت از شروع در حال اجرا برای مشاغل تا اطمینان حاصل شود که آن را ادامه می دهد و برای همه در دسترس است.

واشنگتن مقننه کردم این یکی راست است. HB 1599 اجازه خواهد داد که بسیاری از دانش آموزان به انتقال مستقیم به یک حرفه ای پس از فارغ التحصیلی.

بیشتر موانع و هیچ مطلب اضافی سال صرف در یک کالج درس هنگامی که مقصد است که در حال حاضر مشخص شده در نقشه راه است.

کوین Brockbank رئیس جمهور اسپوکن جامعه ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب