در حال گزش سگ deescalation? Spokane, پلیس می گویند بله به نظر شورای محدودیت در K9 استفاده - Thu, 10 Jul 2020 PST

به استفاده از زور توسط اسپوکن افسران پلیس آمده است تحت بررسی, بنابراین بیش از حد است که خود را سگ همکاران. ماه

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

به استفاده از زور توسط اسپوکن افسران پلیس آمده است تحت بررسی, بنابراین بیش از حد است که خود را سگ همکاران.

ماه گذشته اسپوکن رئیس شورای شهر Breean Beggs پیشنهاد یک مجموعه گسترده ای از پلیس اصلاحات از جمله محدودیت های جدید در اسپوکن اداره پلیس با استفاده از سگ پلیس برای دستگیری یک مظنون.

تحت Beggs' پیشنهاد یک سگ نیش خواهد بود. به عنوان نیروی مرگبار و نیاز بیشتر توجیه توسط افسر که دسته سگ.

گروه فشار با K-9 unit رهبران و افسران استدلال Beggs' پیشنهاد فاقد نکات دقیق وظریف misunderstands نیروی مرگبار خواهد بود و اساسا رندر سگ های پلیس منسوخ شده است.

اسپوکن اداره پلیس به نام در آن K-9 واحد – که متشکل از شش سگ آموزش دیده برای "جستجو و دستگیری" – بیش از 1000 بار در سال گذشته و در نتیجه 25 گزش. که حدود یک پنجم از بخش گزارش استفاده از زور در 2019 که هیچ کدام منجر به مرگ و میر.

تجزیه و تحلیل جامع از بخش های استفاده از نیروی بین 2013 و 2018 دو سگ افسران بودند به احتمال زیاد به استفاده از زور برای دستگیری یک مظنون آمار این بخش توضیح می دهد که با اشاره به ریسک بالا تماس K-9 واحد پاسخ به.

هر استقرار یک سگ پلیس بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن را به پایان می رسد در یک نیش ردیابی است که توسط وزارت و بررسی توسط یک سرپرست.

به عنوان تاکتیک های پلیس آمده اند را زیر سوال پس از مرگ جورج فلوید و پس از آن تظاهرات اسپوکن پلیس دعوت اعضای رسانه ها و مقامات منتخب خود را به مرکز آموزش نشان می دهد که چگونه و چرا – آنها با استفاده از زور.

اما سوال در مورد بخش استفاده از سگ های پلیس تا قبل تماس های اخیر برای تغییر.

در بحث دستگیری در سال گذشته بدن, فیلم دوربین نشان داد افسر دن کمتر

  • هشدار لوکاس Ellerman, 29 که "من قصد دارم برای قرار دادن یک گلوله در مغز" و بارها و بارها با استفاده از یک expletive در حالی که تهدید به "کشتن" او قبل از بلند کردن سگ خود را به کابین از Ellerman کامیون – با وجود Ellerman سیگنالینگ است که او را مطابق با افسران سفارشات و بیان کرد "من تسلیم."

سگ بیت Ellerman – که به اشتباه گفته پلیس او مسلح با سلاح در پا و در نتیجه جراحات جزئی.

کمتر شد و به حالت تعلیق برای یک روز توسط اسپوکن رئیس پلیس کریگ Meidl برای ساخت مبتذل تهدید به مرگ اما استفاده او از سگ تعيين شد در اداره پلیس سیاست. (در یک گزارش منتشر شده در ماه گذشته پلیس بازرس بارت Khanderia به شدت به انتقاد از بازداشت.)

آن را کمتر مورد که باعث Beggs به معرفی و پیشنهاد خود را – آن بخش پاسخ.

"اگر آنها به من بگویید که این سیاست پس از آن در نظر است که سیاست نیاز به تغییر" Beggs گفت. "بیایید نه کمتر حادثه بود سیاست."

کمتر استعفا از مقام خود به عنوان کنترل کننده سگ روز پس از دستگیری اما همچنان با گروه.

Sgt. Nate Spiering پیوست K-9 unit پس از کمتر حادثه اما گفت که آن را "نگاه وحشتناک" حتی اگر آن تلقی می شد در سیاست توسط گروه رهبری است. در جلسات آموزشی این گروه در حال حاضر به نظر می رسد در راه است که وضعیت می تواند اجتناب شده است با توجه به Spiering.

"که لزوما یک حادثه است که ما نگه دارید تا به عنوان ایستاده به طور کامل پشت" Spiering گفت. "این به آن معنا نیست که آن را در بر داشت به اشتباه باشد اما این بدان معنی است که این واحد با آن را بهتر دوره است."

افسر پل گورمن دیرین هندلر با بخش قرار داده و آن را با صراحت بیشتری.

"وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین بهترین و مورد عمل و آنچه را قابل قبول بر اساس این بیان از سیاست. ... هیچ یک از ما گفت: "این استاندارد اجازه دهید آن را انجام دهد که راه'" گورمن گفت.

Spiering مشخص استقرار یک سگ پلیس به عنوان یک استفاده از نیروی مرگبار, اما به عنوان یک راه برای جلوگیری از آن.

بخش خواهد بود مایل به گفتگو در مورد سگ, سیاست Spiering گفت: اما او استدلال کرد که recategorizing استفاده از کانین به عنوان کشنده استفاده از نیروی غلط است. افسران اصل که هرگز از آنها گفت: چون در هر استقرار می تواند در نتیجه یک نیش می زنند – که در حال حاضر خارج از سیاست مگر اینکه نیروی مرگبار موجه است.

"با گفتن" نیروی مرگبار "شما به دور است که همه د-تشدید گزینه ای است که ما داریم" Spiering گفت. "در حال حاضر هیچ ابزار دیگر است که ما باید متناسب با این لایحه. که عبارت است مخل به امنیت جامعه است."

او در دفاع از این ابزار از سگ های پلیس در nondeadly نیروی مواقع به عنوان یک راه برای دستگیری مظنون که هنوز هم یک تهدید است اما نمی تواند به زندان گرفته شده در هر راه دیگر. یک مثال Spiering ارائه شده بود از یک مسلح مظنون هنوز سنگر در اسپوکن خانه پس از یک hourslong بن بست با یک تیم SWAT حتی اگر ماموران به حال هر اقدام دیگر تاکتیک به خیط و پیت کردن او را. یکی دیگر از یک مرد مسلح با چاقو و مخفی بودن در یک اتاق زیر شیروانی که در آن تنها یک سگ می تواند کاهش تهدید او مطرح شده.

یک سگ نیز تنها ابزار زور که نمی تواند به سرقت رفته و نمی تواند در برابر افسران Spiering گفت.

حتی تهدید سگ Spiering استدلال می ده-تشدید وضعیت و جلوگیری از نیاز به استفاده از نیروی کشنده.

"اگر آن را برای رفتن به باید نیروی مرگبار, اما من یک ابزار است که می شود من به چیز دیگری پس از آن که با موفقیت د-افزایش از یک سطح به سطح دیگر" Spiering گفت.

Beggs bristled در خصوصیات گزش سگ د-تشدید.

"آنها باید آمد تا با یک دیوانه تعریف از د تشدید که" قریب به اتفاق نیروی de-تشدید,'" Beggs گفت. "آیا این رام کسی طاقت فرسا به استفاده از زور استفاده جنسی کند ؟ بله. اما آیا استفاده از 'de-تشدید.'"

Beggs اشاره کرد که او را نه به نام یک ممنوعیت آشکار از تاکتیک و توسط خود آن اعداد بخش به ندرت متکی بر یک سگ را به نیش می زنند به دست آوردن کنترل یک مظنون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب