از پزشکان: پاسخ خوانندگان - سه شنبه, 12 مارس سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند دوباره سلام خوانندگان عزیز و با تشکر از شما

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

دوباره سلام خوانندگان عزیز و با تشکر از شما برای پیوستن به ما برای این ماه نامه ستون. آن را دشوار و زمان به چالش کشیدن و ما سپاسگزار تر از همیشه برای جامعه است که فنر در پاسخ به درخواست پزشکان.

یک خواننده از اوهایو, ایلینوی, است که پدر او را مراقب, درخواست راهنمایی در مورد تاریخ انقضا بر روی مواد غذایی. "او اقدام به خرید مواد غذایی بیشتر از نیازهای او و آن باقی می ماند و در یخچال به خوبی گذشته 'فروش-توسط' تاریخ," او نوشت. "من به ارمغان آورد آن را چندین بار اما ما فقط استدلال می کنند چرا که او فکر می کند آن را خوب است."

شما درست است که این مهم باید مراقب باشند در مورد مواد غذایی طراوت و ایمنی. افراد مسن در معرض خطر بستری شدن در بیمارستان و حتی مرگ ناشی از مواد غذایی-بیماری منتقله از راه. شما اشاره کردید که پدر خود را از دست زدن به غذاهای آماده مثل مرغ پخته و همچنین کالاهای اساسی مانند تخم مرغ و بیکن. آن را مفید می دانم که فروش توسط خرما در بسته بندی مواد غذایی اشاره به کیفیت غذا به جای ایمنی مواد غذایی. تخم مرغ است که باقی می ماند یخچال امن برای استفاده تا سه هفته فراتر از تاریخ. یک بسته از بیکن می توان نگهداری در یخچال تا یک هفته فراتر از تاریخ. با غذاهای آماده, اما, این پنجره می شود بسیار کوچکتر است. هنگامی که یخچال به درستی پخته شده مرغ را برای مدت سه تا چهار روز. پس از آن امن نیست و باید دور انداخته شود.

یک خواننده از اوماها نبراسکا فکر در مورد مزایای بهداشت و درمان نسبت به چند قاشق چایخوری سرکه سیب در هر روز. این یک سن درمان سنتی و در حالی که بسیاری از این ادعاها دور از ذهن – بدون شما نمی توانید به جای فشار خون meds با سرکه سیب – شواهدی وجود دارد که این می تواند مفید باشد. برای مثال مطالعات نشان داده است که سرکه سیب ممکن است یک بازی متوسط نقش مهمی در کنترل قند خون است. آن را نیز ممکن است در کاهش وزن کمک با سرکوب اشتها. اما سرکه یک اسید است که می تواند ساییده شدن مینای دندان. مطمئن باشید که همیشه به آبکشی دهان خود را به طور کامل پس از هر.

یک خواننده از Dallas, پنسیلوانیا, فرستاده ما یک عنصر برچسب از مواد غذایی مورد علاقه خود یک غذا آماده از Salisbury steak با ماکارونی و پنیر. او می پرسد اگر آن را حاوی مواد خطرناک. اگر چه مواد تشکیل دهنده خود را در حال خوش خیم اطلاعات تغذیه ای برخی از اخبار بد. یک وعده حاوی 1,110 میلی گرم سدیم است که تقریبا نیمی روزانه توصیه می شود ارزش. محتوای چربی اشباع نیز کمی بالا در 30 درصد. به جای یک وعده غذای روزانه, این امر می تواند عاقلانه به این یک هفته درمان. به جای اضافه کردن برخی از گوشت بدون چربی و سبزیجات تازه و غلات سبوس دار و روغن های سالم به رژیم غذایی خود را. بدن خود را – و پزشک خانواده خود را – شما تشکر می کنم.

پس از خواندن یک ستون در مورد بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان در طول یک آتش سوزی یک خواننده از Tulsa, اوکلاهما, گیج شد با توصیه به خودداری از گرد و یا جارو. "چگونه می توانم به شما نگه داشتن خانه تمیز است؟," او نوشت. "آیا این غیر ممکن است؟" کسانی که وظایف ضربه قابل ذرات پس از آن عاقلانه به تسلیم آنها زمانی که کیفیت هوا بد است که در طول یک آتش سوزی. هنگامی که هوای پاک است, آن را بی خطر به گرد و غبار و خلاء.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب