دیو Feschuk: برگ و رپتورز فصل-دارندگان بلیط رو دیوانه و MLSE حمایت کردن: "من فقط می خواهم به دانستن آنچه که من پرداخت برای'

آن بوده است غیر منتظره ای گیج کننده در هفته برای مردمی که کار در دفتر فروش بلیط در برگ افرا ورزش و سرگرمی.به ع

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

آن بوده است غیر منتظره ای گیج کننده در هفته برای مردمی که کار در دفتر فروش بلیط در برگ افرا ورزش و سرگرمی.

به عنوان اگر همه گیر قرار دادن نرم افزار های ورزشی در برگزاری به اندازه کافی در روز سه شنبه آنها در مواجهه با سونامی عصبانی واکنش از فصل-بلیط دارندگان افرا برگها و رپتورز. این بود که در واکنش به یک شنبه memo اطلاع رسانی به مشترکین پرداخت برای اولین بار 2020-21 فصل به طور منظم خواهد بود با توجه به عنوان اوایل به عنوان جمعه.

ذهن هرگز که NHL و NBA هنوز تصمیم سرنوشت 2019-20 فصل است. ذهن هرگز که دقیق شروع و بعد از 2020-21 فصل باقی مانده نظری مفهوم با بسیاری از کارشناسان اصرار اجتماعات بزرگ خواهد بود و بعید است تا سال 2021 در اولین. همانطور که از روز سه شنبه برگها و رپتورز شد به تقاضای حدود 23 درصد از این لایحه برای فصل آینده کرسی مهم نیست که هیچ کس نمی داند که فصل آینده ممکن است آغاز خواهد شد.

اجازه دهید فقط می گویند بسیاری از فصل-دارندگان بلیط که می خواهم از مدتها پیش از آمدن به مقابله با قبل از coronavirus بلیط-افزایش قیمت اعم از 6 درصد به 9 درصد شد نه هیجان زده به شنیدن این.

"آن چنان حساس است. من فقط آن را پیدا هولناک," آنجلو Nasato که برگها متعلق به کرسی رفتن به افرا برگ باغ روز سه شنبه گفت. "آنها در حال نشان دادن کل بی اعتنایی نسبت به پرداخت طرفداران."

"تقریبا همه خشم گفت:" یک فصل دیگر-بلیط دارنده که صاحب چندین فصل کرسی برای هر دو تیم و صرف سهشنبه نظارت بر خلق و خوی فصل-بلیط جامعه در رسانه های اجتماعی.

خشم بود به اندازه کافی قوی ظاهرا به فشار MLSE به یک تنظیم در پرواز است.

"ما یک گروه کوچک از اعضای ناراضی که فکر نمی کنم ما گوش می گفت:" جف Deline, MLSE ارشد امور مالی. "بنابراین ما در آنجا ماند تا تقریبا تمام شب (سه شنبه) شب و مشغول به کار در این طرح است."

توسط صبح روز چهارشنبه MLSE حال تجدید نظر در سیاست خود و نه برای اولین بار. اولین پرداخت برای 2020-21 کرسی قبلا به دلیل در مارس 8. اما زمانی که طرفداران شکایت کرده است که تاریخ تجدید نظر شده بود به 8 مارس. در حال حاضر این شرکت گفت: اعضای یک ایمیل به در که بیرون رفت و حدود ظهر شنبه است که قسط اول این است که با توجه ژوئن 8, حداقل در حال حاضر.

"هدف در اینجا این است که تلاش برای قرار دادن اعضای اول هر روز" Deline گفت. "راستش این یکی از سخت ترین چیزهایی که ما تا به حال به شکل و مقابله با. این شرایط عادی است."

به عادلانه باشد و تحت شرایط عادی برگها و رپتورز به طور معمول روند اولین پرداخت برای فصل بعد صندلی به عنوان اوایل ماه مارس گفت: "تام مک دونالد MLSE معاون رئيس جمهور از فروش بلیط و خدمات. در این هفته هر دو تیم اعلام کرد, مرحله بی سابقه ای از صدور اعتبار برای unplayed بازی از 2019-20 کمپین یک حرکت است که به خوبی دریافت شد قضاوت از مصاحبه با چند فصل-دارندگان بلیط. برگها باید هفت بازی باقی مانده; رپتورز را نه. و در حالی که کسانی که بازی نکرده رسما لغو شده و این شرکت گفت: این پول از آنها می توان به پرداخت برای اولین بار در فصل آینده صندلی. اگر کاربران را انتخاب کنید که گزینه آنها مطلع شده است اولین پرداخت خود را در حال حاضر نمی تواند دلیل تا ژوئن 28.

تحت این طرح در حال حاضر اکثر فصل-دارندگان بلیط خواهد شد انتظار می رود به پرداخت حدود 30 درصد از 2020-21 لایحه تا پایان ماه ژوئن با باقی مانده 70 درصد صورتحساب در بازه 7 درصد در زیر بیش از 10 سال. به طور منظم در یک سال مک دونالد گفت: اکثر حساب 50 درصد پرداخت می شود در پایان ماه ژوئن است.

"همه چیز در حال تغییر هستند تا به سرعت" مک دونالد گفت. "ما در حال انجام بهترین ما می توانیم برای آماده شدن برای آنچه که ما امروز می دانیم اما همچنین ارائه انعطاف پذیری و رک و پوست کنده همدلی برای آنچه که در جهان در حال حاضر است."

است تعویق انداختن اولین پرداخت تا ژوئن 8 مقدار لازم همدلی در یک لحظه از اقتصادی مبارزه کنید ؟ واکنش رسانه های اجتماعی و پیشنهاد آن را به یک حرکت خوش آمدید. اما برخی از اعضای باقی مانده بودند تعجب که چرا عجله به پرداخت زمانی که ما یک راه طولانی از دانستن زمانی که هر دو تیم بازی خواهد کرد.

"من هیچ مشکل پرداخت. من فقط می خواهم به دانستن آنچه که من برای پرداخت" Nasato گفت. "چرا ما به تعویق انداختن تا زمانی که ما در واقع می دانیم چیزی در مورد زمانی که 2020-21 فصل ممکن است در واقع شروع)?"

گفت: یکی رپتورز فصل-صندلی دارنده: "(سیاست) واقعا باید: ما در حال تعلیق در پرداخت به طور نامحدود تا زمانی که وضوح بیشتر از NBA در مورد فصل آینده است."

ریچارد پددی سابق مدیر عامل شرکت MLSE که بازنشسته شد در سال 2012 تخمین زده می شود که برگ و رپتورز ترکیب برای تولید چیزی در این محله از 200 میلیون دلار سالانه به طور منظم فصل بلیط درآمد حدود 80 درصد از آمدن فصل-دارندگان بلیط. به عبارت دیگر تعویق انداختن پرداخت برگ boatload از پول دروغ گفتن در برزخ است. هنوز پددی توصیف مارس 8 مهلت ارسال آثار به عنوان "ballsy" و به نظر نمی رسد متقاعد ژوئن 8 کافی بود جایگزین. او پیشنهاد کرد ممکن است آن را عادلانه تر به اتخاذ یک مدل صدور صورت حساب استفاده می شود در طول زمان خود را به عنوان مدیر عامل البته در طول برگشتی در آن شرکت مجاز به شارژ کارت های اعتباری از کاربران برای بازی های خاصی به بازی می شود.

"در یک لحظه مثل این من فکر می کنم (MLSE) می خواهد یقین: این مردم با ما ؟ اما آن را دشوار برای مردم می گویند: "ما با شما' از آنجا که آنها نمی دانند که اگر حتی برای رفتن به یک فصل" پددی گفت. "و همانطور که مشاهده می کنیم در تحقیقات وجود دارد بالا تعداد از مردم گفت:" من هیچ تمایلی به بازگشت به یک ساختمان با 20000 یا 50000 نفر در هر زمان به زودی.'"

هر دو Deline و مک دونالد گفت: این عمل استاندارد برای MLSE به قبول پرداخت برای فصل بعد قبل از اینکه یک جریان به اتمام است و مدتها قبل از این برنامه نهایی شده است. و گفت: هر دو آنها بوده است رو به با های اخیر نشانه هایی از امید. برخی از انتاریو کسب و کار در حال گرفتن مجموعه ای برای باز کردن. وجود دارد یک برنامه اجازه می دهد تا دسترسی محدود به NBA امکانات عمل کردند و اگر چه از آن باقی مانده است دیده می شود که رپتورز مجاز خواهد بود به آتش تا عکس در تخم مرغ ورزشی مرکز.

"من فکر می کنم به عنوان یک خوش (نرم افزار ورزشی) رفتن راه دیگر که در آن ما می شود بیشتر در تقاضا از همیشه" Deline گفت. "من فکر نمی کنم کسی پیش بینی است که لیگ در حال بستن و رفتن ... ما را به بازی باز-شب برگها بازی و باز-شب رپتورز بازی."

دقیقا زمانی که آن بازی خواهد رسید هیچ کس نمی داند. است که می گویند آن را مناسب و معقول شرط می بندم که این خاص و گیج کننده هفته در MLSE بلیط ممکن است یکی از آخرین.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"من فکر می کنم ما باید برای گوش دادن و آماده شدن برای هر سناریو که ممکن است می آیند تا" Deline گفت.

به عبارت دیگر, ژوئن 8 به نظر نمی رسد که حک شده در سنگ.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به ادامه نظارت بر آن" Deline گفت. "من فکر می کنم ما به امید اخبار خوب است."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب