یکشنبه تابلو اعلانات: از جان گذشته بار تماس برای desperate measures — یا: از "مو-مراقبت از بحران" از سال 2020!

در حال حاضر و پس از آنیا: مو امروز DEBK از Rosemount گزارش: "همانطور که پیش بینی شده بود در نمرات shutdown-مضم

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

در حال حاضر و پس از آن

یا: مو امروز

DEBK از Rosemount گزارش: "همانطور که پیش بینی شده بود در نمرات shutdown-مضمون الگوهای رفتاری ما را دریافت کرده ام در ماه گذشته و یا ما خودمان را پیدا کنید در یک مو-مراقبت از بحران است. Taxman و من به ندرت درگیر در مو های مربوط به مکالمات اما در هفته گذشته ما نه تنها در مورد خود ما نیاز به barbering, اما دریافت کرده اند گزارش های مشابهی از دیگران برخی از آنها رانده شده اند به اقدامات ناامید.

"مورد علاقه دختر در قانون گزارش از شیکاگو ساحل شمالی جمعه گذشته که پس از شیرین کارولین تکمیل شده خود را آنلاین حساب دیفرانسیل و انتگرال, کلاس, او زمام امور را به دست خود او. با استفاده از 'elementary school, scissors,' او به خودش کوتاه کردن مو که به نظر نمی آید که بد است.'

"من دوستان که برنامه معمولا کهنه خود را سپاسگزار دیده نمی شود ، چند در حال پوشیدن کلاه و یک کشش است فواصل بین مو-شستشو به طوری که برای حفظ 'هر رنگی که سمت چپ است.'

"پس از آن که خواهر و برادر من و من خودمان را با توجه به سابقه مراقبت از مو در خانواده ما. معلوم است آن را بسیار تیره تاریخچه. احتمالا مامان عهده گرفت کمی پیرایش از زمان به زمان احتمالا فشار به خدمات گسترده خود را سیاه و سفید به کار گرفته قیچی بودند که معمولا متعلق به قطع پازل جدول کلمات متقاطع از مزرعه مجلات و Des Moines ثبت نام کنید. اما هیچ کدام از ما بچه ها یاد همیشه سایه یک آرایشگاه و سالن زیبایی.

"ما تنها رسمی خدمات نظافت محل هر ماه اوت فقط قبل از مدرسه آغاز شده است. همه Bobzien grandkids — برخی از سه ده از ما — فرود مادر بزرگ و پدر بزرگ به صورت سالانه ما وان حمام گرفته شده در شیفت (اولین بار) در مرطوب و سرد, ترسناک زیر زمین که در آن پدر بزرگ نصب شده بود یک ذره ، پس از آن مراسم پاکسازی دختر grandkids فرستاده شد پایین جاده یک مایل یا بیشتر به عمه Florene ما تنها دیگر نسبی با آب در حال اجرا. وجود دارد ما دختران را در معرض یک Toni دائمی موج که ممکن است یا نه ممکن است قبل از یک قیچی. (تگزاس Sis فکر می کند مادر با کمک دولت از خنثی سازی راه حل. من فکر می کنم او فقط ایستاده بود تکیه در برابر عمه Florene آشپزخانه, ضد سیگار, فیلتر سیگار شتر و توزیع سفارشات به نگه داشتن چشم ما را بسته و تنگ است.)

"در حالی که ما بودند پایدار زیباسازی پسران صف برای barbering. یک به یک Bobzien نر فرزندان صعود به صندلی مادر بزرگ گام-مدفوع (یکی از ما استفاده می شود برای به دست آوردن دسترسی به کمد و قفسه ها یا مادر بزرگ همیشه پر از کوکی) وجود دارد به معرض پدر بزرگ و دارای حق اعمال خود سیرز & Roebuck الکتریکی کلیپرز مو. وجود دارد بسیاری از کمی سر به از بین بردن و بنابراین پدر بزرگ تمرکز بیشتر بر روی سرعت از در سبک. حقیقت را بگویید, روش خود تا به حال یک معامله بزرگ مشترک با یکی از مورد استفاده توسط همکار که قیچی ما گوسفند هر بهار. هنوز هم مگر اینکه یک نوه wriggled به طور غیر منتظره, پدر بزرگ به ندرت خون کشید.

"در پایان روز, ما بودند به درستی frizzled و reeking آمونیاک. اما پسران به نظر نمی آید که بد است."

هی پیر ما La Salle فرار بزرگ!

GREGORY J. of Dayton بلوف: "موضوع: Dippity-آیا dah.

"این Toni شرکت آغاز شد و در سال 1944 در شهر سنت پل و یک کارفرمای بزرگ در این شهرستان در مکان های مختلف و تحت نام های مختلف برای بیش از 50 سال است. پدر من در آنجا کار می کرد به عنوان یک شیمیدان از 1950s به 1980s. اولین محصول Toni خانه دائمی است. این شرکت خط تولید در نهایت شامل تمام انواع مو و صورت محصولات. از جمله باران سفید, شامپو, زینت مو اسپری اهلی کرم شستشو, عمیق, سحر و جادو, صورت, لوسیون پاک کننده و شاد چهره و صورت شستن کرم.

"در ماه مارس سال 1965 Toni معرفی Dippity-انجام تنظیمات ژل. شاید این نام و یا چسبناک بافت یا بوی عجیب و غریب و یا این واقعیت است که آن را در واقع کار می کرد اما ظرف یک سال آن را یک موفقیت در سراسر جهان.

"این برای اولین بار در دسترس است تنها در دو نسخه آن فروخته شد در متمایز چمباتمه زدن کوزه — صورتی منظم و سبز اضافی نگه دارید.

"به دلیل این بود که در دهه 1960 تونی به زودی ارائه Mod-میله غلطک استفاده می شود با Dippity-هر کلمه در خیابان بود که بسیاری از زنان با استفاده از قوطی های آب به جای.

"البته کسانی که وزارت دفاع-میله انجام شده بود در چیزی و چه چیزی بهتر از یک مقام رسمی Dippity-آیا غلتک حمل و نقل کردن کیسه بود که به اندازه کافی بزرگ برای انجام بسیاری از غلطک و چه کسی می داند چه چیز دیگری.

"وجود دارد جزوات آموزش موجود در مورد نحوه استفاده از کار با این Mod-میله اما یک تصویر ارزش هزار کلمه است بنابراین در اینجا است که یک عکس خبری از یک مدل برای نشان دادن خود استفاده مناسب پوشیدن در حالی که او در ماه ژوئن ساطور مروارید.

"در نهایت اصلی Dippity-آیا شامگاه نسخه های دیگر از جمله تنظیم لوسیون گرم غلتک مطبوع تنظیم دستی فشار لوله با یک تلنگر-درپوش بالا و رایحه ای جدید.

"از آنجا که من تا به حال هیچ چیز بهتر به انجام من در زمان برخی از عکس ها از Dippity-انجام و V-Rod غلطک زیر سیاه (اشعه ماوراء بنفش) نور است. اضافی نگه دارید تنوع به خاموش روشن, فلورسنت, رادیواکتیو سبز و وزارت دفاع-میله میدرخشد در تمام انواع برروی رنگ.

"یوتیوب تعدادی از Dippity-انجام تبلیغات برای مشاهده در دسترس است — و دیگری تعداد بسیار کمی از مردم که احتمالا تا به حال دیده یا شنیده اید. آن است که یک گروه به نام پر جنب و جوش مجموعه آواز خواندن یک آهنگ با عنوان "Dippity-آیا' در ABC 'Shivaree' on May 15, 1965. باور نکردنی, تصادف یکی از اعضای پر جنب و جوش مجموعه ای نوشت: "Dippity-انجام و پدرش اتفاق افتاده است فقط به Toni Co.'s مدیر فروش منطقه ای غرب. من نمی دانم اگر آهنگ یا گروه بودند که تا کنون شنیده ام از دوباره تا رسیدن YouTube."

زندگی به عنوان ما آن را می دانم (همه گیر بخش)

از جمله: آنچه که حق با مردم است ؟

WICKI-YAH می نویسد: "آوریل 2 10th anniversary من فک پیوند برای leiomyosarcoma یک سرطان نادر که سرچشمه در عضله صاف اما می تواند حمله به هر جایی در بدن رگ های خونی تغذیه. (علوم تحقیقات واگذاری برای شما صفحه اصلی-دانش آموزان: هر کسی می تواند نام یک مکان آن را نمی توانید بروید؟)

"دیروز من یک کارت از یک دوست. او در تمیز کردن و آمد در سراسر یک تخته بولتن ش او را نجات داد; او فرستاده آن را به من از کابین خود را جایی که آنها شده اند خود جدا برای بیش از یک ماه است. خدا می داند که چرا او آن را نگه داشته است; متاسفانه من نمی آنها را ذخیره کنید. شاید دلیل آن به نظر می رسید خودخواه برای نجات من 'published' کار می کند. (بولتن هیئت مدیره اشیاء است که به هیچ وجه لازم برای آن دسته از علامت نقل قول. آثار خود را منتشر شد — بله منتشر شده — از آنجا که آنها تا به حال شایستگی!)

"در بخشی از این است آنچه در آن گفت:

"'"آنها" می گویند که رعد و برق نیست اعتصاب دو بار در همان محل. خوب "آنها" زندگی نمی کنند در هارلی خانه.

"'هجده ماه پس از تشخیص سرطان خون فقط زمانی که هارلی انسان به بازگشت به کار . . . درست زمانی که ما فکر آن را بی خطر به نوشتن در تقویم در جوهر سرطان thundered بازگشت به زندگی ما . . . .

"بنابراین یک بار دیگر ما را بشنود چگونه شجاع ما در "مبارزه با جنگ است." هارلی مرد از من پرسید اگر من تا به حال به فکر ما مبارزه با سرطان است. من شده اند با تمرکز بر سوال خود را برای بخشی بهتر از هفته چون من با استفاده از عبارت "مبارزه با سرطان" خودم. من نبرد کابل شرکت ما و شرکت وام مسکن. من battle bunnies گرد و غبار. در یک لحظه نادر من را نبرد زنده آفات باغ.

""اما من یک هابیت در قلب است. من زندگی نمی کنند "در لبه" به جز زمانی که شرایط به من پرتاب وجود دارد . . . . من می توانم آنچه آمده اگر من تا به حال برای مبارزه با هر چیزی که توانمند است. من جنگ سرطان ؟ وقتی که من واقعا در مورد آن فکر می کنم پاسخ من خیر است.

""من نمی خواهم به برچسب شجاع چرا که نبرد واقعی متعلق به پزشکان و به خدا. و من نمی خواهم به نام شجاع; من قطعا نه یک جنگجو.

""من به سادگی یک مشتاق مسافر در جاده ها در این زندگی کوتاه. من را از آن همه چیز را من می توانم همیشه منعکس خالق ساخته شده است که من برای این لحظه. گاهی اوقات این سفر سخت است و گاهی اوقات آن را بسیار آسان است و معمولا آن را بسیار شاد است حتی زمانی که سرطان roars ،

"'سرطان را هل داد من راه من به یک میدان جنگ جایی. آن را به سادگی با در نظر گرفتن me down جاده های جدید در این سفر که در نظر گرفته شده بود برای من. این تساوی دیگر مسافران به سمت من برای افزایش شادی من در خانواده و دوستان است. و اینکه من حس تعجب به من یادآوری چگونه شکننده است — و چه بسیار خوب — این زندگی است.'

"این پایان کار نبود از سفر به سرطان برای من. من مرحله 4 با داشتن هشت عمل جراحی و مقدار تابش در آینده 4-1/2 سال پس از نوشتن این جمله چندین ریه جراحی. اما من در حال حاضر با خوشحالی 5-1/2 سال از آخرین تومور. درمان نیست اما زندگی خوب و تلاش برای نگه داشتن دیزنی عزیزم از راه آسیب است. اما این داستان دیگری را برای یک روز دیگر.

"و هارلی ؟ خوبی او این است که کار از خانه به عنوان بسیاری از دیگران در اتاق ناهار خوری میز مدیریت کسب و کار کوچک برنامه های توسعه که به شدت مورد نیاز در حال حاضر. و به دنبال رسیدن به بازنشستگی در حدود 15 سال پس از او داده شد 10 درصد شانس زنده ماندن.

"همه آنچه که من نوشتم در مارس 25, 2010 ادامه خواهد داشت. (به جز من داد تا در این گرد و غبار از bunnies; اجازه دهید آنها را راه خود را.)

"همه از آن هنوز هم راهنمای ما زندگی می کند. ما در حال شجاع و شجاع است. ما در کنترل ما نیازمندند اما در ادامه به ترک آن را به کارشناسان — هر دو زمینی و آسمانی. و ما یک بار دیگر در حال نوشتن با مداد. ما آموخته است که از مدتها پیش به پرتاب خودمان را به انتظار چه آمده است, اما به زندگی ما ،

"و حتی در میان یک بیماری همه گیر ما خوشا با دوستان و خانواده. هفتگی مطالعات کتاب مقدس و آنلاین کلیسا مجازی ساعت خوش با دوستان زوم با ما شش (شش!) نوه ها و پدر و مادر خود را. نیست تکنولوژی یک چیز فوق العاده که استفاده می شود مناسب است ؟

"به عنوان چهره جهان دشمن نهان بسیار شبیه به یک جهانی سرطان با خطر آن را بازگشت دوباره ما که در زندگی با سرطان از بدن ما شما را تشویق به نگرانی کمتر و زندگی می کنند بیشتر است. شما قوی تر از شما می دانید. صرفه جویی در انرژی برای آنچه که شما برای مدیریت; اجازه رفتن رویاها و شرایط جدید فرصت های آینده راه خود را. ترک جنگ به کارشناسان و شما آن را!

"بله زندگی شکننده است. و بنابراین بسیار خوب است. حتی در این زمان بیماری همه گیر. انسان یک ظرفیت بزرگ برای گرفتن به امید و راه رفتن با آن. ما می توانیم قسم به آن است. ما قبل از اینجا بوده ام.

"صلح و شادی بزرگ برای همه شما.

"WICKI-YAH و هارلی مرد"

مادر بزرگ پت "که قبلا از روستایی رابرتز, ویسکانسین": "موضوع: Coronavirus برکت و رحمت است.

"این است راه بیش از حد آرام در اینجا ما ارشد مرکز. بله ما جمعی و ورزش و کلاس و داستان در زمان ما در خانه تلویزیون. بله, ما در حال تلاش کردن زوم. بله, ما, برهنه درختان بلوط به راه رفتن در زیر. آن را هنوز هم بیش از حد آرام! ما اتاق ناهار خوری, مرکز تناسب اندام, کتابخانه و سالن اجتماعات و نمازخانه ها همه بسته شده و هیچ بازدید کننده مجاز است.

"این آخر هفته یک معجزه اتفاق افتاده است. موسیقی بود که از خارج اومده تا به ما سوم-طبقه بالکن. من نگاه کرد و در آنجا زیر من دو نوازندگان جوان. آنها تا به حال یک گیتار و یک تقویت کننده را در زیر درختان. آنها به نوبت در زمان آواز خواندن و نواختن آهنگ های زیبا برای بیش از یک ساعت. آنها به نام 'سلام به پدربزرگ و مادربزرگ خود در طبقه چهارم و به همه ما که در ویندوز و یا بالکن.

"چه هدیه ای! من هنوز لبخند!"

Hmmmmmmmm

همه گیر بخش

BILL Lake St. Croix Beach: "پس از یک محلی اخیر سرقت از بانک چندین شاهدان عینی خواسته شد که توسط پلیس به توصیف دزد. در واقع همه آنها موافقت کرد: "احتمالا ، . . با پوشیدن یک ماسک سفید.'

"موفق باشید پیدا کردن او!"

زمان ما

همه گیر بخش

LeoJEOSP: "موضوع: جدید طبیعی است.

"بهتر است نیم رفت و به هدف امروز.

"او به خانه می آید و در یک صدا که نوع هیجان زده می گوید:" هدف تا به حال کاغذ توالت!'

"در 64 سال, من هرگز فکر نمی کردم من می شنیدم. چه عجیب و غریب در زمان ما زندگی می کنند!"

وجود دارد یک تابلو راهنما جلوتر . . .

WILD BILL رودخانه می افتد: "در اینجا یک داستان واقعی شما و خوانندگان شما ممکن است لذت ببرید.

"چند سال قبل من تا به حال به پرواز خودم را به سواحل غرب است. به دلایل مختلف من رزرو کلاس اول صندلی.

"شب قبل از پرواز من من تا به حال یک رویا زنده است که در آن من در آن پرواز همراه با بازیگر Gal Gadot. پس از آن بود شدید من به یاد جزئیات (G-امتیاز) و تعجب اگر آن را نوعی از اخطار قبلی. من می دانستم که احمقانه بود اما خودم را نگاه می کنم که من منتظر در سالن عزیمت. هیچ نشانه ای از Gal Gadot.

"من سوار پرواز نشست و من او را دیدم! درست در مقابل من! تنها او بود که بر روی صفحه نمایش کوچک به دلیل برجسته در پرواز فیلم بود 'Wonder Woman.'

"من فکر می کنم من قدرت روانی را منحرف حس شوخ طبعی است."

نام گروه از روز: چهره شاد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن