گرفتن در ورزش: از پنبه حلاجی شده قفس به مینی گلف فعالیت های تابستانی را به هدر نمی رود در جوان - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • های خاصی وجود دارد که ورزش های مربوط به فعالیت های یک تنها می تواند انجام این کار در فصل تابست

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

گرفتن در ورزش • های خاصی وجود دارد که ورزش های مربوط به فعالیت های یک تنها می تواند انجام این کار در فصل تابستان است. و هنگامی که شما جوان هستند (یا نسبتا جوان). تماشای کسی نوسانی یک خفاش در یک پنبه حلاجی شده قفس روز دیگر در تلویزیون نشان می دهد, البته من به فکر آنچه که من از دست در مورد اینکه یک فرد نسبتا جوان به عنوان روز بلند و گرمتر است.

•••••••

• ما می تواند صرف این صبح تاسف coronavirus شماره ملی – رکورد – و چگونه است که این نهاد از سرگیری هر ورزشی از صفوف حرفه ای به جوانترین فعالیت های جوانان در خطر است. اما ما شده است و سکونت در آن زیادی است. و به نظر می رسد ضد تولیدی به که درام و بیش از بیش به طور عمده به دلیل نوحه-مانند طبیعت از لحن.

به جای ما فکر ما را در اوج شادتر. و شادتر فعالیت است.

یکی از آنها این است که فوق پنبه حلاجی شده قفس مراجعه کنید. چه راهی بهتر به محفظهای قرار دادن تابستان از قرار دادن در یک اندازه کلاه, پیدا کردن یک خفاش است که متناسب با دست خود, ریختن یک دسته از محله به ماشین و سپس تلاش برای ایجاد ارتباط با یک نولان Ryan-سرعت fastball.

نوسان است. از دست ندهید. نوسان است. ناپاک. نوسان است. بوش. یکی دیگر از بوش. یکی بیشتر. از دست ندهید. و بازو متوقف می شود. تا می آید باد و دم. چشم ها از بین برود. و دو محله در حال کاهش یافته است به حافظه. بازو شروع می شود در حال حرکت دوباره.

بهشت است.

البته این همه که دور از جهنم یا. که در آن از خود راضی پدر نشسته فقط در خارج از زنجیره لینک انگشتان در هم تنیده با حصار نقد هر جنبه ای از خود را پسر یا دختر نوسان است. "سر هنوز." "شما در حال حذف از شانه خود را." "شما در حال تلاش برای از دست دادهاید؟" "جهنم با آن است. اجازه دهید من به شما نشان می دهد."

فقط یادآوری چنین لحظات به من لرزد. اجازه دهید در حرکت است. چگونه در مورد توقف در مینیاتور گلف ؟ شب گرم تابستان بهترین دختر (یا پسر) با شما یک نوشیدنی سرد و حماقت از تلاش برای قرار دادن یک lime-green لاستیک توپ گلف گذشته یک غول از طریق یک آسیاب بادی و به کم عمق سوراخ غرق در بتن و احاطه شده توسط سبز فرش.

خنده مسری بود. به صداقت برای چند سال وجود دارد, مینیاتور گلف بود من رفتن به فعالیت برای تاریخ اول. شام در همبرگر هملت – درجه یک به اندازه کافی برای تحت تاثیر قرار دادن اما شما می دانید, همبرگر – و دور از گلف مینیاتوری در محلی فعالیت مرکز. شاید من باید یاد می گرفتم من درس – راه بیش از حد بسیاری از تاریخ اول; به سختی هر گونه دوم آنهایی که – اما من نگه داشته و اتصال همراه به دنبال آن گریزان دور با 18 سوراخ در یک. من می دانستم که فقط می دانستم که من گلف مینیاتور مهارت را تحت تاثیر قرار به اندازه کافی منجر به یک عمر خوشبختی.

چه شد آن پیر مرد گفت: "این فوق العاده زندگی؟" بله. جوانی هدر رفته در جوان است.

نه واقعا ، بالا رفتن از کوه فقط به نوشیدن آشامیدنی بزرگسالان در بالا در حال حاضر که یک جوان-فعالیت فرد است که نبود یک زباله. اولین بار من با تجربه است که در فصل تابستان فعالیت آمد و در ماه ژوئن سال 1974 – نمی ریاضی; من بیش از حد جوان برای تجربه هر چند من معتقدم این قانون مرور زمان تمام شده است – در سور بزرگ. این هفته پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان من با یک گروه از دوستان از سنت فرانسیس و ما تا به حال رانده بزرگراه 1 برای چند هفته از اردو زدن, پیاده روی و شب را صرف نگاه کردن به غروب خورشید بیش از اقیانوس آرام است. ما قول داد به تکرار فعالیت هر تابستان برای بقیه زندگی ما. این تعهد یک سال بیشتر به طول انجامید.

شاید به این دلیل بود که من تا به حال تبدیل شدن به بیش از حد شلوغ و حد عالی رساندن کوتاه من بازی. وجود دارد یک زمین گلف در نزدیکی جایی که من زندگی می کردند که چراغ. تعادل-سه دوره. با چراغ. چیزی است که وجود دارد به ویژه در مورد بازی گلف در 10 p. m. حتی گاهی اوقات پابرهنه. در حال حاضر اگر نیست که به فریاد "تابستان" من نمی دانم که چه می کند.

شاید گرفتن یک دوچرخه سوار فقط قبل از نیمه شب. و یا تجمع در خانه بچه با لغزش و اسلاید. و یا صعود بر روی پشت بام خانه خود را به تماشای آتش بازی در تاریخ 4 ژوئیه. یا دیدن چگونه بسیاری از امواج شما می توانید قبل از شما از دست دادن خود را شنا و باله برای خوب است.

زمانی که من واقعا جوان, پدر و مادر من تا به حال یک خیابان نور قاعده است. مهم نیست که چه چیزی شما را در تمام طول روز – بازی بیش از خط و یا صعود به تپه یا دوچرخه سواری برای مک دونالد – تا زمانی که شما به خانه در زمان چراغ های خیابان در آمد.

این یک قانون خوب. آزادی و مسئولیت را به یکی از نورد.

پس از همه, بسیاری از لذت از فعالیت های تابستان می تواند به از دست دادن آهنگ از زمان در معنای معمول – "سلام من به خانه" – و در بزرگتر و فراگیر حس – "هی, من فکر کردم من می تواند جوان برای همیشه لطفا برای."

متاسفانه تنها یکی از کسانی که همه چیز درست است.

•••

Gonzaga: چه Gonzaga بخش و نه یک بسکتبال ، چه hay? بله. امروز ما تصویب در طول داستان در مورد بیس بال. دیو نیکولز یکی است. او با تمرکز بر ارتباط بین گو و یکی از بیس طبقه فرانچایز سنت لوئیس کاردینالز. تاریخ جالب است که برای مطمئن. ... این همه نیست, با این حال. کانر گیلبرت یک قطعه در چه کوتاه طبیعت در سال جاری پیش نویس بیشتر به معنی زاگ بازیکنان خواهد بود بازگشت فصل آینده است. ... خوب ما یک بسکتبال داستان. آن را از فلوریدا و این توضیح می دهد که چرا جدیدترین زاگ است مناسب است.

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, یک زن و شوهر واشنگتن ورزشکاران آزمایش مثبت برای coronavirus و در حال جدا شده است. آن را تعجب در آن است ؟ (ضمنا دولت منتشر شد دستورالعمل آن برای کالج ها و دانشگاه ها در روز گذشته ، به یاد داشته باشید, این مدارس باید برای باز کردن به صورت دو و میدانی رخ می دهد.) ... کلرادو بازیکنان خوشبین هستند آنها خواهید بود بازی در پاییز. ... بنابراین NCAA جمهور. ... یوتا استقبال در فوتبال انتقال. ... آریزونا دولت مردان بسکتبال مربی بابی Hurley رسیده است در سراسر تالاب برای یک بازیکن داخل. ... اورگان استخدام یک مربی فوتبال با یک رزومه قوی. ... یکی دیگر از ایالت اورگان بازیکن بیس بال امضا کرده و نه خواهد شد.

EWU: یکی از عواقب ناخواسته از آزاد سازی NCAA انتقال قوانین است که اثر خود را در کاهش سطح مدارس. این اتفاق در بسکتبال و این اتفاق در فوتبال است. رایان Collingwood طول می کشد یک نگاه امروز در دومی به خصوص چگونه آن مربوط به واردات قند خون ناشتا و سطح.

Mariners: M را آماده به آمار زمین دوباره. مدیر کل جری Dipoto صحبت دیروز در مورد آنچه پیش رو است. ... بیس بال قوانین جدید آیا نشستن به خوبی با برخی از, اما آن است که یک فصل کوتاه پس چرا سعی می کنید برخی از چیزهای جدید ؟

Seahawks: Chris کارسون یک عامل جدید به عنوان او وارد یک قرارداد سال است.

رونالدینیو: سیاتل را به بازگشت به زمین در جولای 10.

•••

• اجازه دهید را ببینید. زمانی که شما جوان هستید, تابستان, فعالیت های در حال اجرا را از طریق یک بارانی و تیراندازی پرتال تخصصی اولی ها در پارک. هنگامی که شما در حال, خوب, دیگر جوان فعالیت های تابستانی شامل چمن زنی و پاشش علف های هرز. وجود دارد یک برنده روشن نیست وجود دارد ؟ صبر کنید. آیا شما از شنیدن قطار هادی است ؟ آیا او فقط تماس, "توقف بعدی Willoughby; Willoughby بعدی متوقف می شود؟" شاید من باید در حالی که برای. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب