Greatest 50 پیشنهادات برای استخر پیش ساخته

سرزمین موجهای آبی مشهد یکی از بهترین و هیجانانگیزترین پارکهای آبی موجود در این شهر است و همچنین یکی از بزرگتر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

سرزمین موجهای آبی مشهد یکی از بهترین و هیجانانگیزترین پارکهای آبی موجود در این شهر است و همچنین یکی از بزرگترین پارکهای آبی خاورمیانه به شمار میآید؛ لازم به ذکر است که سرزمین موجهای آبی کاملا مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. در مقایسه با ساخت استخر ها به روش سنتی، استفاده از انواع متفاوت استخر پیش ساخته میتواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. استخر پیش ساخته اینتکس آماده توکار و روکار از جنس بدنه برزنتی بسیار مقاوم تولید شده است که دور تا دور آن با میله های فلزی پایه دار ضد زنگ نصب می شود تا آنرا در ارتفاع نگه دارد و حجم های زیادی از آب را تحمل کند. در بسته بندی برخی مدل های استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان استخر ، پمپ تصفیه آب شنی یا فیلتری , روکش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، زیر انداز ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . در نتیجه شما میتوانید در صورت نیاز جای این استخر ها را تغییر دهید و آن ها را جا به جا کنید. امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر از استخر های بتونی است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود . ᠎This c​on᠎tent h as  been creat᠎ed wi​th G SA C ontent Generat᠎or ᠎DEMO᠎!

استخر پیش ساخته اینتکس که در اندازه های مختلف و ارتفاع های کم و زیاد ساخته شده اند و به صورت پرتابل هستند که در زمان بسیار کمی قابلیت جا به جایی را دارند و از نظر انعطاف پذیری بدنه کاملا حالت پذیر و قابلیت جمع شدن را دارند. با گذر از تپهها در سمت شرق دروازههای سنگی و قطعات فراوانی از ستونهای شکسته و سرستونها دیده میشود. تمامی روند درزگیری و همچنین مونتاژ قطعات متفاوت این استخر ها در مقصد و توسط متخصصان صورت میگیرد. فایبرگلاس در برابر مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است و در ساخت مخزن نگهداری مواد شیمیایی از آن استفاده می شود. استخرهای پیش ساخته عموما دارای بدنه هایی از جنس پی وی سی برزنتی بوده و از استحکام بالایی در برابر اشیاء نوک تیز و همچنین ضربه برخوردار می باشند . همچنین این استخر در مصارف آب درمانی هم بسیار کاربرد دارد. استخر پیش ساخته اینتکس از دسته محصولاتی است که بسیار پر مصرف و کار آمد بوده و در زمینه های استخر شنا و تفریحات آبی , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر ذخیره آب در گلخانه ها و زمین های کشاورزی و کاربرد های دیگر که در زمان بسیار کم و بدون نیاز به حفاری و کندن زمین قابلیت نصب و راه اندازی را دارد . Th᠎is art​ic le h as been gener ated by G SA  Cont ent Ge᠎nera to r DEMO.

ایلی تویز نمایندگی اینتکس کلیه استخر های پیش ساخته اینتکس را در مدل های فریمی مربع و مستطیل با پایه های آلومینیومی ضد زنگ با ارتفاع زیاد ، استخر پیش ساخته فریمی ، مناسب آب درمانی , پرورش ماهی ، ذخیره آب کشاورزی و مخصوص گلخانه های بزرگ ، ذخیره آب آبیاری زمین های کشاورزی ، استخر برزنتی آماده خانوادگی با ارتفاع بلند جهت شنا و تفریحات آبی برای تمامی افراد خانواده ، استخر پیش ساخته اینتکس از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . شنا کردن در استخر ها یا استخر پیش ساخته به عنوان یکی از بهترین تفریحات ما انسان ها شناخته میشود و میتواند لحظات شگفتانگیزی را به ما هدیه دهد. استخر پیش ساخته در حال حاضر به واسطه ویژگی های منحصر به فردش گزینه ای بسیار مقرون به صرفهتر و مناسبتر نسبت به استخر های سنتی است. جنس بدنه استخر های پرتابل اینتکس از برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده و جنس پایه های به کار رفته از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار میباشد , از استخر های آماده اینتکس در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و بسیار با دوام و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این استخر ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به استخر نمیزند.

اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . پیدا کردن جای مناسب برای این استخرها نسبت به سایر استخرهای پیش ساخته سخت تر است، چرا که باید کاملا هموار باشد تا استخر ظاهری کج نداشته باشد و آب یک طرف آن جمع نشود. پارک موجهای آبی مشهد در ابتدا ساخت، تنها یک فاز یا بخش داشت که به همین جهت سانسها و روزهای جداگانهای برای استفاده بانوان و آقایان در نظر گرفته میشد، اما اخیرا فاز دوم این پارک به منظور استفاده بانوان افتتاح شده است و گردشگران خانم و آقا میتوانند در فاز مخصوص به خود و به صورت همزمان از این مجموعه استفاده کنند.  Da ta was gen erat ed with the  help of G SA Content G᠎enerator Dem over si on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن