Spokane شورای شهر وزن آن به عهده افزایش نرخ برای amblance خدمات - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

اعضای اسپوکن شورای شهر شد ناگهان در اوایل این ماه هنگامی که از آنها خواسته شد به امضای یک قرارداد است که افزای

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

اعضای اسپوکن شورای شهر شد ناگهان در اوایل این ماه هنگامی که از آنها خواسته شد به امضای یک قرارداد است که افزایش نرخ این شهر آمبولانس ارائه دهنده خدمات پزشکی آمریکا پاسخ اتهامات خود بیماران 28٪.

چیزی که آنها نمی دانند در آن زمان بود که عمرو اصلی درخواست شد در واقع بسیار بالاتر است.

با استناد به افزایش هزینه انجام کسب و کار و comparably نرخ پایین آن اتهامات Spokane, پزشکی, حمل و نقل, AMR در ابتدا خواست برای افزایش پایه آن نرخ حمل و نقل از پایگاه $757 به حدود 1207.

اما اسپوکن آتش نشانی رئیس برایان شفر مذاکره این شرکت را به یک نرخ از $975 قبل از معرفی این قرارداد برای اسپوکن شورای شهر تصویب.

این شورا مورد بحث و بررسی قرارداد پیشنهاد دوباره در روز پنج شنبه اما عمل معوق تا هفته آینده آن را به عنوان برنامه گزینه های خود را.

استدلال های ساخته شده توسط کلرادو بر اساس AMR – که با حمایت دولت از اسپوکن شهردار نادین وودوارد – چند وجهی است. این شرکت هزینه های نیروی کار افزایش یافته که این مذاکره یک قرارداد جدید با این اتحادیه به نمایندگی از خود پرسنل پزشکی و شروع COVID-19 آورده چالش های جدید مانند افزایش هزینه های مورد نیاز به طور کامل تمیز کردن تجهیزات.

این شرکت به اتهام اسپوکن به طور قابل توجهی کمتر از دیگر جوامع در شمال غربی اقیانوس آرام برای خدمات مشابه. شهر تاکوما برای مثال می پردازد تقریبا چهار برابر نرخ اسپوکن برای AMR را حمایت از زندگی پیشرفته و پشتیبانی از زندگی پایه خدمات. خدمات آمبولانس در unincorporated قطعات Spokane County دارای یک پایه نرخ دلار 857 برای هر دو خدمات دقیقا 100 دلار بیشتر از شهرستان Spokane.

با توجه به راه آن است که بازپرداخت خصوصی بیمه مدیکر و مدیکید عمرو گفت: آن را فقط درو درصد کمی از کلی افزایش نرخ.

"آنچه ما واقعا درخواست برای $27 اضافی در هر سفر به منظور حفظ سیستم ما و پرداخت به نیروهای ما" پل کشیش, نمایندگی عمرو گفت: این شورا در روز پنج شنبه.

این شهرستان دارای گزینه ای برای تمدید قرارداد برای یکی دیگر از دوره پنج ساله با افزایش محدود نرخ تورم و یا حدود 2 درصد. اما دولت با موافقت AMR که این شرکت با توجه به افزایش یا در فرم از یک سال و یا پنج سال قرارداد.

شهرستان مدیر وس Crago گفت که خدمات پزشکی اورژانس کسب و کار یک فرار و گفت: دولت تصویب خواهد از یک یا پنج سال قرارداد در نرخ افزایش – اما اولویت خود را خواهد بود به مدت پنج سال.

"داشتن یک حرفه ای پایدار و طولانی مدت برای همکاری اورژانس چیز بی ارزش است" Crago گفت.

در حالی که هیچ کس می خواهد برای دیدن نرخ افزایش Crago گفت: "آنها توجیه آنها ارزشمند است و همه چیز در حال گران قیمت در حال حاضر در این صنعت است."

چند اعضای شورا ابراز ترس در روز پنج شنبه که آنها بوده ام به گوشه ای حمایت به عنوان قرارداد با عمرو منقضی می شود در پایان ماه مه.

Crago و شفر در زمان مسئولیت کامل.

"من نمی تواند بهانه ای آن را راهی نیست که ما به طور معمول انجام کسب و کار و آن را در راه ما انجام کسب و کار در آینده" شفر گفت: شورای.

شفر گفت: او همدلانه به نگرانی ها در مورد افزایش نرخ اما گفت که او در تلاش برای "حفظ اسپوکن کسب و کار حلال به اندازه کافی برای ارائه یک زندگی-صرفه جویی در خدمات برای حمایت از ماموریت ما است."

مقامات استدلال کرده اند که افزایش نمی به طور مستقیم تاثیر بسیاری AMR بیماران در اسپوکن اکثریت قریب به اتفاق آنها تحت پوشش بیمه های خصوصی یا Medicaire یا پزشکی.

اما عضو شورای مایکل Cathcart ابراز نگرانی یکشنبه برای "8 تا 10 درصد" از جمعیت که سقوط از طریق این شکاف که نه خصوصی بیمه و یا واجد شرایط برای شکل دولت و بیمه "نمی توانیم" چنین افزایش می دهد.

"مردمی گیر در بین مردم هستند که لازم نیست مقدار زیادی از گزینه های" Cathcart گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب