دامین Cox: NFL نگه می دارد و نورد جلو به صورت آنچه که ممکن است بزرگترین چالش: coronavirus

آن است که برای سرقت کلمات افسانه ای فوتبال گوینده کیت جکسون, پدربزرگ از همه آنها را.جکسون بود ابراز نظر تاریخی

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

آن است که برای سرقت کلمات افسانه ای فوتبال گوینده کیت جکسون, پدربزرگ از همه آنها را.

جکسون بود ابراز نظر تاریخی رز باول بازی اما شما می توانید با استفاده از همین کلمات برای توصیف آینده برخورد بین توانا لیگ ملی فوتبال و مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

این واقعا نیروی غیر قابل مقاومت در مقابل غیر منقول شی. عضله در مقابل میکروب ها.

NFL کاملا مصمم به پیش بروید بخار کامل با آن فصل با شروع در ماه سپتامبر در حالی که COVID-19 همچنان به کشتن مردم در سراسر این سیاره است و ایجاد سردرگمی و بخش در سراسر ایالات متحده, که در آن تمام NFL تیم قرار دارد.

اگر NFL می توانید این کشش آن خواهد شد به یک افسانه ای feat برای راجر Goodell دولت و عهد چگونه فوتبال در امریکا است که بی چون و چرای شاه از قلعه است.

اگر در مقابل coronavirus می تواند نیروی NFL به تغییر برنامه های خود را یا به نحوی آن را غیر ممکن است برای هر دو شروع به آن فصل هفت. 10 یا پایان آن در ماه فوریه با سوپر باول آن خواهد شد به یک ویرانگر پزشکی و اجتماعی برای دستیابی به یک ویروس چند شنیده از چهار ماه پیش.

توافق این است که کنجکاو راه برای ارزیابی یک بیماری همه گیر. آخرین چیزی که کارگران خط مقدم و کسانی که عزیزانشان را از دست داده به COVID-19 به احتمال زیاد در مورد مراقبت است چهار-پایین فوتبال است.

اما ورزش حرفه ای را سرگرمی و بازی و بالا بردن آنها را به یک گاهی اوقات منحرف سطح که در آن آنها به نظر می رسد مهم تر از آنها در واقع هستند. به همین دلیل پاتریک Mahomes پرداخت می شود بیشتر برای پرت کردن توپ فوتبال از یک جراح درخشان می کند به صرفه جویی در زندگی می کند.

آنچه که همه ما بخشی از در حال حاضر تلاش برای بازیابی چیزی از زندگی همه ما در زمان داده شده به تازگی به عنوان فوریه. ما به دنبال پیروزی های کوچک. در اینجا در انتاریو که ممکن است به معنای باز کردن گلف به زودی. کنسرت موسیقی سازمان یافته از طریق زوم هستند به عنوان نوآورانه عبارات تمرد در برابر این بیماری وحشتناک.

بنابراین اگر قدرتمند NFL نمی تواند انجام کسب و کار در پاییز, از آن خواهد شد یک شکست خیره کننده. از آن خواهد شد شبیه به شکن داگلاس تق کردن مایک تایسون. غیر قابل تصور ناراحت است. این NFL, بعد از همه, است که هرگز قادر به تاج یک قهرمان از سال 1920. این لیگ که نگه داشته بازی که بلافاصله پس از ترور کندی. زمانی که لیگ تصمیم گرفت آن را نمی تواند بازی پنج روز پس از 9/11 آن یش کسانی که بازی ها در پایان فصل به طور منظم. هر بازی بازی می کردم.

توقف NFL نزدیک به غیر ممکن است.

NHL و NBA کاملا نمی تواند به شکل یک راه برای تکمیل خود را 2019-20 فصل و یا برگزاری سالانه خود را از پیش نویس و لیگ اصلی بیس بال نمی توانید 2020 فصل آغاز شده است. اما NFL برگزار کرده است پیش نویس آن را منتشر خواهد کرد 17-هفته به طور منظم برنامه فصل زود است که پیش بینی ورزشگاه بسته بندی شده با طرفداران. این برنامه در برگزاری سوپر جام LV در تمپا در فوریه. 7.

بله coronavirus در حال حاضر متوقف و هر دو لیگ برتر و مسابقات فرمول یک در آهنگ های خود را نه به ذکر است ویمبلدون و کارشناسی ارشد. اما NFL است که بی وقفه نورد رو به جلو است.

وجود دارد فقط به نظر نمی رسد به همان ضرورت برنامه های احتمالی برای NFL. بحث در مورد تام بردی و غارت Gronkowski در خلیج تمپا Stefon Diggs در بوفالو و آرون راجرز کار با او به احتمال زیاد جانشین اردن در خلیج سبز. آن را در مورد جارت Stidham مصرف بیش تحت مرکز در انگلستان جدید Jameis وینستون در نیواورلئان و اینکه آیا rookie Jedrick بخواهد می تواند شیفت به چپ در مقابله با کلیولند و محافظت از بیکر میفیلد را کور جانبی.

به عنوان بد به عنوان چیزهایی که به نظر می رسد شرط می بندم شما در برابر NFL barging پیش با آن فصل ؟ من نمی خواهد.

همانطور که ما دیده ایم در طول سال به خصوص با مسئله مزمن پس از سانحه انسفالوپاتی و آسیب های مغزی و حرص و آز همیشه برنده بیش از ایمنی هنگامی که آن را می آید به NFL. نیز وجود دارد فقط به اندازه کافی علم آشغال و به طور کلی عدم قطعیت در اطراف COVID-19 اجازه می دهد تا یک تعیین می شود کسب و کار سازمانی به استدلال می کنند در هر موقعیتی ممکن است به عنوان خطرناک به عنوان دانه های برف نشان می دهد.

همچنین فشار در حال ساخت در مغلوب ساختن پیشی جستن جهان به بازگشایی متحده برای کسب و کار بدون در نظر گرفتن آنچه Dr. Anthony Fauci گفت. شما رو مسلح معترضان تلاش برای به زور راه خود را به قانونگذاران را که اتفاق می افتد هر چه زودتر بعد از آن به عنوان عظیم جمعیت تجمع در شهرهای بزرگ به عنوان اگر وجود دارد هیچ بیماری همه گیر در همه.

برای NFL صاحبان وجود دارد, باور نکردنی سود ساخته شود فقط با باز کردن درب و شمارش تلویزیون خود را به پول. آنها خود را در لیگ به عنوان یک نیروی غیر قابل توقف به نمایندگی از فرهنگ آمریکایی بخشی از دلیل وجود چنین قوی نمایندگی از ایالات متحده نظامی ممکن است در هر بازی. NFL باشگاه های عشق برای قرار دادن صدا بر روی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

بازیکنان در ضمن به دنبال برای دریافت پرداخت می شود. NHLers و بازیکنان NBA خود را چک از 2019-20 فصل اما بازیکنان NFL دریافت نکرده اند یک سکه پرداخت های خود را برای این فصل است. وجود فشار وجود دارد بیش از حد.

عقل سلیم می گوید این ویروس خواهد شد و تصمیم گیری زمانی که آن را امن برای بازگرداندن حالت عادی هیچ شانسی از یک واکسن قبل از سقوط. اما NFL جهان است كه خود را در زمان و پول است به طوری چشمگیری عظیم است که منطق ممکن است خم به جا غیر علمی در اولویت است. وجود دارد بسیاری از بحث در مورد ایمنی و حفاظت از اما NFL شده است برای نشان دادن مدت زمان طولانی است که در آن طول می کشد واقعا شرایط فوق العاده به آن دست کشیدن از کسب و کار.

این منحصر به فرد و مشکل ویروس ممکن است برای این چالش.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن