انتظار چه چیزی را در هنگام سفر برای ژوئیه 4: قیمت های پایین گاز RV کمبود

امید به خارج از شهر این تعطیلات ؟ اگر شما به تنهایی نیست.با وجود خطرات بهداشتی ناشی از coronavirus Minnesotans

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

امید به خارج از شهر این تعطیلات ؟ اگر شما به تنهایی نیست.

با وجود خطرات بهداشتی ناشی از coronavirus Minnesotans یکهو هنوز هم انتظار می رود به سفر برای چهارم جولای آخر هفته. در اینجا برخی از اطلاعات شما باید در ذهن نگه دارید:

هنوز هم وجود دارد زمان به کتاب جایی برای اقامت

با توجه به کاهش دراز مدت رزرو وجود دارد شانس بالاتر شما قادر به رزرو محل اقامت در آخرین لحظه می گوید مهمان نوازی سوتا مدیر روابط دولت بن Wogsland. اگر نگاهی به سایت رزرو مانند Orbitz و Airbnb نشان می دهد مکان های در حال پر کردن سریع و بسته به جایی که شما در حال رفتن.

محوطه های کمپینگ به خصوص محبوب هستند در تابستان امسال اما مسافران نیز احساس راحت به اندازه کافی برای اقامت یک شب در هتل ها و استراحتگاه و لژ. یک نظرسنجی که توسط آمریکا هتل و محل سکونت ارتباط گفت: 28 درصد از آمریکایی ها گفت: آنها برنامه ریزی برای اقامت در یک هتل در دو تا سه ماه آینده.

"به نظر می رسد مانند آن را برای رفتن به بسیار فعال آخر هفته" Wogsland گفت. "وجود دارد بسیاری از مردم که می خواهند به ترک خانه اما ماندن در مینه سوتا است."

2020 سال از سفر جاده ای

سفرهای جاده ای به نظر می رسد تعطیلات از انتخاب این تابستان پس تعجب نکنید اگر coronavirus است نه پاک کردن تمام تعطیلات آخر هفته ترافیک.

به طور کلی سفر خود را در تابستان امسال بیش از 14 درصد اما سفر با ماشین تنها کاهش 3 درصد با توجه به سفر پیش بینی آمریکا انجمن خودرو. پیش بینی پیش بینی 680 میلیون نفر خواهد بود سفر با ماشین در این تابستان.

در حالی که شما هنوز هم ممکن است به اجرا برخی از ترافیک شهرهای دوقلو است و انتظار می رود بیشتر از تراکم بیش از حد معمول تابستان الگوهای ترافیک می گوید: American Automobile Association.

قیمت گاز هنوز هم کم

پر کردن مخزن خود را در این تعطیلات آخر هفته خواهد بود ارزان تر از معمول است.

قیمت گاز در حال افزایش است از ماه آوریل گذشته, اما آنها هنوز هم کمتر از گذشته است. در جولای 4, متوسط ملی قیمت پیش بینی شده بود به عنوان $2.17 با توجه به GasBuddy. این است که پایین ترین قیمت آن شده است برای تعطیلات از سال 2004.

Rv ها خواهد بود سخت به آمده

اگر شما برنامه ریزی برای اجاره RV برای کمپینگ و یا سفر جاده شما را ندارد و تنها با این طرح. به عنوان مسافران سعی کنید برای جلوگیری از هواپیما و هتل کاروان و سفر تریلر در حال تبدیل شدن به محبوب انتخاب برای سفر با خیال راحت.

حتی اگر RV فروش مشخصی از زمان همه گیر آغاز شده مستاجرها قادر به دریافت بیشتر موجودی زیرا گیاهان بسته به علت coronavirus با توجه به فروم سرویس خبری. موجودی محدود است بنابراین انتظار نداریم که قادر به اجاره RV در هوی و هوس برای تعطیلات آخر هفته به عنوان اجاره در حال حاضر رزرو از ماه در پیش است.

بسته به صورت یک بیماری همه گیر

نگاهی به دستکش و ماسک ضد عفونی کننده دست و یک دماسنج با شما در سفر خود را می گوید: American Automobile Association.

محتاط اجتماعی فاصله دستورالعمل و فاضلاب در ایستگاه های گاز و یا استراحت متوقف می شود. آمریکا انجمن خودرو نیز توصیه به ماندن به روز شده در coronavirus سرایت رای در محل شما مراجعه و خود را بیمه اسناد و مدارک با شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب