مقوا برش outs, روبات, جعلی سر و صدا ؟ به انجمن خوش آمدید ورزشی بدون طرفداران, طبیعی جدید

در خواب زمستانی رفتن در 10 هفته در حال حاضر خرس غول پیکر خود را باز می کند چشم در تاریکی چشمک می زند و شروع به

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

در خواب زمستانی رفتن در 10 هفته در حال حاضر خرس غول پیکر خود را باز می کند چشم در تاریکی چشمک می زند و شروع به هم بزنید. به آرامی آن را unlimbers و lumbers به سمت نور است.

با درجه های ورزشی بازگشت است و یا برنامه ریزی برای, اما نه ورزش به عنوان ما آن را می دانم. آمریکا به تدریج از بازگشایی کامل مستند از coronavirus/COVID-19 همه گیر است که شروع به هدف قرار دادن آمریکا در ماه مارس بود; اما دو کشور در حال حاضر کاسته محدودیت.

ورزشی به شرح زیر گاهشمار اما این طبیعی است که ما را وارد کنید و از آن خواهد شد با ما به تابستان و شاید به سقوط. شاید دیگر ؟

در زندگی روزمره طبیعی جدید را می بیند رستوران ها و فروشگاه های بازگشایی اما با دستورالعمل های ایمنی از جمله محدودیت در مشتریان در ساختمان در یک زمان معین و اجتماعی فاصله. بسیاری از کسب و کار نیاز به ماسک برای تمام کارکنان و مشتریان است.

در ورزشی که همه چیز در مورد بزرگ و گردهمایی های اجتماعی — لیگ ها و تیم باز خواهد گشت بدون طرفداران, یک نامطلوب تقریبا وهم آور دید. ورزشی و حتی ورزشی در تمام بدون طرفداران ؟

به عنوان LeBron James گفت: قبل از NBA به او گفت که به: "بازی بدون طرفداران ؟ Nah, آن غیر ممکن است. I ain't بازی. من بازی برای طرفداران. که آنچه در آن است در مورد."

در حال حاضر هر چند به عنوان طبیعی جدید در تراوش ما درک سرگیری ورزشی حتی sans طرفداران را بلند این کشور ارواح. به عنوان تهدید همچنان ادامه دارد و مربوط به ایالات متحده در صدر تلفات 90,000, ورزش, اگر تنها نمادین می تواند نقش مهمی در ملی شفا.

و پس نسکار از سر مسابقه یکشنبه با صفر تماشاگران در این دارلینگتون, S. C., پیگیری که در غیر این صورت می شده اند بسته بندی شده با 50000 طرفداران.

PGA Tour به ما یک موسسه خیریه پوسته مسابقه در روز یکشنبه. چهار گلف بازان. هیچ طرفداران.

MLB, NBA, NHL و MLS تمام برنامه را به سر فصل خود را در برخی از نقطه در این تابستان — اما با طرفداران برای آینده قابل پیش بینی.

"فقط این واقعیت که ما در حال تلاش برای کشف کردن راه هایی برای ورزش همچنان بدون طرفداران نشان می دهد شما چقدر می خواهید و عمیقا نیاز به ورزش" دانشگاه مینه سوتا ورزشی جامعه شناس Mary Jo کین نیویورک تایمز گفت.

(من که بدبینانه به آن توجه داشته باشید همچنین نشان می دهد که چقدر لیگ ها و تیم ها می خواهند و عمیقا نیاز به تلویزیون درآمد).

ناشناختنی سوال این است که چگونه NFL و کالج فوتبال تحت تاثیر قرار خواهد شد بعد از این سقوط.

خواهد فوتبال در زمان شروع? خواهد استادیوم پر خواهد شد و با صدای بلند و یا شبح مانند خالی ؟ و یا چیزی در میان, مانند دلفین میامی' طرح احتمالی برای یک تا حد زیادی کاهش می یابد کلاه در 15,000 طرفداران هر بازی با احتیاطی از جمله اجتماعی فاصله?

چگونه در قرعه کشی کار برای تعیین این که چه کسی می شود ؟ اگر چه وجود ندارد تقاضا برای حتی نیاز به یک قرعه کشی? اگر چه طبیعی جدید حداقل برای مدتی است که محتاط نگران طرفداران را فقط به عنوان به زودی به تماشای تیم خود را در تلویزیون از ایمنی از خانه های خود به جای اینکه در میان یک جمعیت دوباره ؟

همه ما پیدا کردن پاسخ با هم.

ما در حال حاضر شروع به دیدن آنچه ورزشی با طرفداران به نظر می رسد مانند — جمله خنده دار جانبی آن است.

این است که کلمه به کلمه اول پاراگراف از یک داستان دوشنبه در ESPN.com:

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"پیشرو در کره جنوبی و باشگاه اف سی سئول عذرخواهی به طرفداران پس از سهوا جایگزین حامیان در غرفه سکس با عروسک های خود را در طول 1-0 برنده بیش از گوانگجو FC در روز یکشنبه."

جالب ترین بخش از این جمله ؟

سهوا.

کره جنوبی یک حس شوخ طبعی ظاهرا.

لیگ بیس بال کره ای را NC Dinos تیم قبل از یک "جمعیت" از زندگی به اندازه مقوا برش outs ساخته شده از عکس های ارسال شده در توسط طرفداران. خوشبختانه بر خلاف FC سئول بادی طرفداران NC Dinos' مقوا تماشاگران به طور کامل پوشیده.

در تایوان بیس بال یک تیم "تماشاگران" در حال مانکن پلاستیکی و یک ربات بازی (درامز).

مطمئنا آمریکایی لیگ ها و تیم ها و شبکه های تلویزیونی — را پیدا خواهد کرد راه هایی برای واردات برخی از مرتب کردن بر اساس از محیط عجیب و غریب و خالی از تشویق طرفداران.

67-صفحه سند در MLB را سرگیری, خوش بینانه برنامه ریزی شده برای این فصل به طور منظم برای شروع در اوایل ماه ژوئیه شامل موسیقی در استادیوم وجود دارد که حداقل برخی از صدای توپ های معمولی بازی در میان غالب اختلال از هیچ کثافت یا خفاش پسر بدون دست دادن و یا بالا و سپاس مديران با پوشیدن ماسک در ستاره شرق و یک توصیه که بازیکنان پس از بازی دوش بود در خانه.

Fox Sports' جو باک نشان داد که شبکه پخش NFL بازی پاییز امسال با فرض اینکه هیچ طرفداران مجاز که شامل لوله کشی-در سر و صدا از جمعیت تشویق همراه با تصاویر از طرفداران در می ایستد.

با سلام همه ما احساس ما راه را از طریق این چیزهای بی سابقه.

من فقط به امید کسی در فاکس کنترل اتاق پرس اشتباه فشار دهید و پس از این تیم در خانه نمرات و به جای تشویق می شنویم خشن و بی ادب خنده آهنگ از یک دهه 1960 طنزهای تلویزیونی.

هر چیزی می رود در موقت (ما امیدواریم) سن هیچ-فن های ورزشی و ... ، به استثنای بادی عروسک.

تاریخ گفتگو

س:

چه نوع جایگزین برای طرفداران شما می خواهم برای دیدن در غرفه? به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب