برینرد شهرستان در سالن آتش در پروژه نوسازی

دود و شعله های آتش قابل مشاهده هستند از سقف برینرد شهرستان در سالن چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 به عنوان برینرد

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399
دود و شعله های آتش قابل مشاهده هستند از سقف برینرد شهرستان در سالن چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 به عنوان برینرد آتش نشانی اسپری آب از آن نردبان کامیون به douse فروغ. (استیو Kohls / فروم سرویس خبری)

BRAINERD, Minn. — دود سیاه و شعله های آتش billowed از سقف برینرد تالار شهر در طول ساعت ناهار دوشنبه به آتش نشانان مبارزه نه تنها آتش بلکه 35 مایل در ساعت gusts باد.

ده کارکنان در داخل بودند در زمان آتش سوزی در شمال مینه سوتا مرکزی جامعه اما همه رو با خیال راحت. علت آتش سوزی در دست بررسی است اما این ساختمان تحت بازسازی است.

چندین آتش نشانان از برینرد آتش نشانی در صحنه با این گروه را نردبان کامیون کاشته شده در وسط خیابان لورل.

911 تماس بگیرید و درست قبل از 12:30 p. m. آتش نشانان به سرعت مشغول به کار در مبارزه با آتش از زمین و از سقف. با gusts باد قوی سوخته بقایای منفجر طریق هوا به نقطه که در آن تماشاگران به حال به تماشای, به طوری که آنها نمی رسید.

برینرد آتش ارشد تیم هلمز گفت: اولیه آتش موجود بود در عرض 10 دقیقه. با این حال آتش نشانان صرف یک ساعت خوب بررسی ساختار سقف را به مطمئن شوید که آتش نمی گسترش از طریق لایه های متعدد از سیستم های سقف.

هلمز گفت: آتش سوزی ناشی از جزئی آسیب آب در طبقه دوم و سوم و نور و دود آسیب در طول سه طبقه ساختمان. فروغ نیز سوخته پرچم آمریکا بود که پرواز بر فراز ساختمان است. اما پرچم را مانده باقی ماند متصل به کارکنان.

یک قرن برینرد تالار شهر در حال حاضر تحت یک پروژه بازسازی و خدمه در حال redoing سقف. هلمز گفت: وجود دو شرکت های پیمانکاری مشغول به کار بر روی پشت بام در زمان آتش است.

محقق با ایالتی مینه سوتا آتش مارشال را وارد صحنه شنبه است و کار کردن با برینرد آتش نشانی برای تعیین علت و منشاء آتش.

فقط قبل از آتش بود گزارش سرویس ملی آب و هوا در دولوت صادر پرچم قرمز اخطار برای باد و کم رطوبت نسبی در اثر تا 7 بعد از ظهر دوشنبه در همه کلاغ بال و Cass شهرستان و نیمه شمالی Aitkin County است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب