پلیس در حال بررسی " سفید زندگی می کند, ماده,' بنر در لیگ برتر بازی

پلیس شروع به تحقیق و تفحص سه شنبه پس از یک هواپیما کشیدن یک بنر حاوی پیام "سفید زندگی ماده برنلی" پرواز بیش از

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

پلیس شروع به تحقیق و تفحص سه شنبه پس از یک هواپیما کشیدن یک بنر حاوی پیام "سفید زندگی ماده برنلی" پرواز بیش از یک لیگ برتر فوتبال, مسابقه, نقاشی محکومیت از بازیکنان سیاستمداران و ضد تبعیض رهبران.

این هواپیما به نمایش در آمد لحظات پس از بازیکنان و مربیان از منچستر سیتی و برنلی در زمان زانو در کیکآف روز دوشنبه در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. آن را دور سیتی در ورزشگاه اتحاد برای چند دقیقه.

هویت کسانی که مسئول کاری بود معلوم نیست اما رسانه های بریتانیا گزارش داد این هواپیما که توسط یک شرکت به نام هوا تبلیغات است که در بلکپول فرودگاه در شمال انگلستان — حدود 64 کیلومتر از برنلی. این فرودگاه اعلام کرد که تعلیق بنر-بکسل عملیات با اثر فوری و گفت آن را "خشم" توسط حادثه.

اهل ناظر ارشد سرپرست پلیس نیروی شمال, Lancashire county گفت: ماموران در تلاش بودند برای ایجاد کامل شرایط اطراف حادثه است.

"ما خواهد شد و سپس در یک موقعیت به یک ارزیابی که آیا هر جرایم جنایی صورت گرفته است," او گفت:.

برنلی کاپیتان بن Mee و این باشگاه شد و سریع به محکوم کردن کسانی که مسئول بنر و گفت: آنها به طور کامل پشت سر سیاه زندگی مهم جنبش است که دارای محبوبیت در سراسر جهان پس از کشتن جورج فلوید در ایالات متحده در ماه گذشته.

در یک بیانیه تازه منتشر شده سه شنبه برنلی تاکید کرد که آن فراگیر و غالب سرود باشگاه این است که رئال است "یک باشگاه برای همه است."

"در حالی که ما به طور طبیعی در نظر بگیرید که تمام زندگی موضوع اجازه دهید ما روشن شود که زندگی مهم جنبش با هدف غلبه بر سال نژادی و نابرابری در برابر بام جامعه و ترویج بیشتر عدالت برای همه" باشگاه گفت. "ما در برنلی بنابراین بصورتی پایدار و محکم ایستاده در پشت آن و مخالفت با هر چیزی که ممکن است به تضعیف و یا به چالش یک پیام مثبت."

برنلی تصریح کرد قصد خود را به دست عمر ممنوعیت به کسانی که مسئول شیرین کاری.

ضد تبعیض گروه Kick It Out تاکید کرد که هدف از زندگی ماده در حرکت بود که "کاهش اهمیت دیگر مردم زندگی می کند."

"این است که به آدرس یک عدم تعادل و برجسته بین مردم در حال رد برخی از حقوق بشر به سادگی موجب رنگ پوست خود را" ضربه آن را گفت. "این است که در مورد برابری. ما باید همچنان به حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش و مبارزه برای برابری بیشتر در فوتبال است."

یک نماینده مجلس از برنلی گفت: عاملان "صحبت نمی کنم برای شهر ما."

"شب گذشته افتضاح کاری انجام شد توسط یک اقلیت کوچک به توهین و باعث صدمه زدن به بسیاری در جامعه ما" آنتونی Higginbotham گفت. "کسانی که مسئول باید شرمنده تمایل خود را به تقسیم."

این حادثه در یک زمان می آید زمانی که در لیگ برتر و باشگاه های پرتاب وزن خود را پشت ضد نژادپرستی مبارزه.

زمانی که لیگ فصل از سر گرفته و هفته گذشته پس از شیوع کروناویروس "Black Lives Matter" جایگزین نام بازیکن در پشت پیراهن. بازیکنان و مربیان و تیم گرفته اند و یک زانو را برای حدود 10 ثانیه قبل از کیکآف در 12 اول مسابقات از سرگیری.

آنها را دوباره قبل از لستر مقابل برایتون در روز سه شنبه آغاز شد که دومین دور کامل از مسابقات پس از راه اندازی مجدد.

دارای لیت و لعل زیاد Onuora برابری افسر انگلیسی فوتبال اتحادیه بازیکنان گفت که او امیدوار گسترده در محکومیت این بنر را به عنوان یک کاتالیزور برای مکالمات بیشتر در مورد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"کلمات خود را نمی, توهین آمیز, آن را فقط زمینه. آن را رد مکالمه ما در حال حاضر است. که چیزی است که آن را نشان دهنده" Onuora بی بی سی گفت. "من حدس می زنم که مردم حق دارند به آن را انجام دهد. برای من, آن را فقط اثبات دوباره که این چیزهایی که می تواند منجر به چیزهای مثبت چرا که تمام شده است که گفت: در 12 ساعت پس از بازی تمام شده است دوباره یک کاتالیزور دیگر گفتگو داشته باشند."

Onuora گفت: بازی انگلیسی بود که در یک "نقطه تحول" در مبارزه با نژاد پرستی.

"برای هر کس وجود دارد این ناراحت کننده هستند مکالمات و ما باید به آنها را داشته باشد," او گفت:. "وجود دارد هیچ کار اشتباهی با انجام آن, راحت بودن با اینکه ناراحت کننده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن