کامل حومه: گاو آن را در اسپوکین? - Sun, 21 Jun 2020 PST

یکی از چیزهایی که من آموخته ام پس در حال حرکت به خارج از کشور است که اگر شما می خواهید برای ایجاد خود را کمی ع

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

یکی از چیزهایی که من آموخته ام پس در حال حرکت به خارج از کشور است که اگر شما می خواهید برای ایجاد خود را کمی عملیات کشاورزی نگاه حلال شما نیاز دام. هر کس در اطراف در اینجا به برخی از نوع از جانور رومینگ در زمینه های خود را, می شود آن را گوسفند اسب llamas یا گاو.

در ابتدا من فکر کردم من بزرگ خانواده "خانه کوچک در دشت" پرنیان خواهد بود به اندازه کافی برای حمل اما ما به سرعت متوجه شدم که ما نیاز به چیزی بیشتر به اعتبار وجود ما را در اینجا است. و بنابراین ما برخی از گاو است.

حق کردن خفاش, ما می خواستیم بچه های ما به درک که این گاو نیست فقط غول mangy حیوانات خانگی که ما نگه داشتن در مرتع برای تفریح; آنها به مقصد تماس بالاتر. ما آنها را به نام "قورمه" و "کباب پز" در صورتی که شما تعجب آنچه که بالاتر خواستار شد.

گاو مالکیت نیز در خدمت هدف ما دادن بچه ها کاری دشوار به انجام. تمام زمستان طولانی ما سه بچه های بزرگتر نوبت در زمان بیرون رفتن قبل از مدرسه و در شب برای قرار دادن علوفه و خوراک گاو.

این یک کار است که باید کاهش می یابد من به whiny اشک زمانی که من در سن و سال خود اما حتی در رانندگی در برف و سرما و معمولا تاریکی زمین, بچه ها من صادقانه تمایل به این کارهای عادی و روزمره – گاهی اوقات به طور معجزه آسایی بدون شکایت.

اگر چه بچه های من بودند ستاره های موسیقی راک که آن را به نگه داشتن گاو تغذیه ما تکان دهنده بد در دیگر جنبه های کلیدی از دام نگهداری یعنی پیگیری از جایی که آنها بودند. یک روز در اوایل تابستان من اتفاق افتاد به نگاه کردن به زمین از پنجره آشپزخانه و متوجه یک گاو در طرف دیگر از حصار.

"چگونه در جهان آن را دریافت بیش از وجود دارد؟" من تعجب من به نام برای یک زن و شوهر از بچه ها به پایین و گله گاو را به چراگاه. بعد از آن روز من ساده لوحانه سرگردان حصار خط, سفت کردن کم-دار و سیم خاردار در اینجا و هل دادن در برابر نرده های فلزی پست وجود دارد خاص است که من تا به حال حل این مشکل است. کمی من می دانم که این بود که ابتدای تابستان از فرار گاو.

تنها چند هفته بعد من از خواب بیدار برای کشف 17 گاو در مرتع; ما تنها متعلق به پنج. یکی دیگر از صبح من در حال تکان بیدار یک mooing صدای بسیار بلندتر از آن باید بوده است. من نگاه از پنجره اتاق خواب من و دیدم یک گاو lazily سرگردان در اطراف در شن پارکینگش پشت خانه ما به خوبی از آن مرتع. شوهر من رفته بود و بچه ها خواب بودند, بنابراین من به تنهایی باقی مانده بود به مسابقه پایین جلوی خانه و به نوعی درایو گاو را به طرف دیگر از حصار.

اگر شما هرگز در برخورد با یک گاو از نزدیک و شخصی وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهایی که شما باید در ذهن داشته باشید: 1) آیا نا امید چون آنها به نظر می رسد کمی گنگ و نیست پس خود را به وضوح اعلام سفارشات. آنها آنهایی که موفق به فرار بعد از همه و شما ایستاده در لباس خواب خود را در جلوی خانه mooing در بالای ریه های خود را به طوری - که واقعی ادم سفیه و احمق?

و 2) آنها به عمد بودن معاند. آنها فقط در تلاش برای پیدا کردن غذای خوب است. اگر شما در حال تلاش برای گله آنها را نسبت به قصاب کامیون پارک شده در مرتع بله, آنها ممکن است به عمد بودن معاند.

کمی mooing و shooing که من تا به حال به انجام هیچ چیز در مقایسه با یک دوست Kyndra تجربه ماه گذشته زمانی که او و خانواده اش رو دو گاو برای اولین بار. به عنوان به زودی به عنوان گاو بودند اجازه خروج از تریلر و به مرتع یکی از آنها شروع به پریدن کرد از نرده ها و در زمان خاموش در دویدن تور محله.

Kyndra زد و پس از آن تعقیب گاو آن را به عنوان مماشات پایین خیابان بیش از تپه و دل و از طریق همسایه در زمینه های. به مدت هفت ساعت خسته کننده او و خانواده او را تعقیب می کردند که گاو. در پایان روز او ردیاب تناسب اندام وارد شده 14 کیلومتر در حال اجرا است.

که گاو در حال حاضر با خیال راحت پشت در او را (به شدت غنی شده) و مرتع به تازگی به هنگام تولد به گوساله های کمی شایان ستایش. در برابر همه شانس که گوساله نیز از آنجا فرار کرد. Kyndra است و با توجه به آن یک نام جدید: Moo-dini.

جولیا ایضا سهام خود را از زندگی با شوهرش شش فرزند و تصادفی وحش از حیوانات مزرعه در اسپوکین. او را می توان در رسید dittojulia@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن