کوین Hoffman طول می کشد پرچم شطرنجی در نسکار مرده سکوت' بازگشت

دارلینگتون, S. C.—این بود که 400 مایل رانندگی بر خلاف هر گونه دیگر در مدرن روز نسکار.این grandstands به طور کا

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

دارلینگتون, S. C.—این بود که 400 مایل رانندگی بر خلاف هر گونه دیگر در مدرن روز نسکار.

این grandstands به طور کامل خالی است. نبود یک درب عقب اتومبیل داخل مسیر است. همه تن پوشش صورت — برخی با تیم آرم دیگران امید بستن برای ساده یکبار مصرف ماسک های پزشکی. آن چیزی نزدیک به حمایت شرکت های بزرگ, پمپ و میهنی سفر سیرک که نماد نسکار.

اما زمانی که موتور از کار اخراج دارلینگتون Raceway پس از 10 هفته اخراج در طول coronavirus همه گیر آن را تبدیل به یک به طور منظم مسابقه قدیمی.

کوین Hoffman ضرب و شتم الکس بومن برای برنده شدن در نسکار مسابقه اول پشت عینک نزدیک تماشا برای دیدن اگر بزرگترین مسابقه سری در ایالات متحده می تواند با موفقیت از سر کار.

"من فقط می خواهم برای تشکر از همه از نسکار و همه تیم ها برای اجازه دادن به ما انجام آنچه ما انجام می دهیم" Hoffman گفت. "من فکر نمی کنم آن خواهد بود که متفاوت اما مرده سکوت کردن در اینجا. ما از دست این طرفداران است."

آن را بسیار مهم بود گمبل برای نسکار که تا به حال برای بازگشت به مسیر دفع مالی خراب کردن. با برگزاری مسابقات در هیچ پول بود که به این ورزش ندارند و نسکار مدل کسب و کار نمی تواند حفظ فقدان درآمد.

نسکار توسعه یک طرح بهداشتی تایید شده توسط مقامات در هر دو کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی و برنامه ریزی هفت مسابقه بیش از 11 روز در دو آهنگ. به کشورهای دیگر شروع به باز سری یش نژادها بیشتر برای پر کردن تقویم با 20 حوادث در سراسر هفت ایالت های جنوبی در حال حاضر و 21 ژوئن. وجود خواهد داشت بدون تماشاگر حداقل از طریق آن تاریخ است.

این رویداد برای اولین بار بود به نام "قهرمانان واقعی 400" و اختصاص داده شده به مراقبت های بهداشتی کارگران مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. نام مراقبت های بهداشتی کارگران در سراسر کشور جایگزین برای رانندگان نام در بالای درب در هر یک از 40 اتومبیل.

سلامت-کارکنان مراقبت های پس از آن عملا به فرمان شروع موتور.

"این قهرمانان را سیگنال که نسکار بازگشت آوردن رقابت شدید و side-by-side مسابقه ما همه از دست رفته" نسکار جمهور استیو فلپس در یک نامه نوشت برای طرفداران منتشر شده صبح روز یکشنبه.

"ما رانندگان مسابقه تیم ها و مقامات شده اند مشتاقانه در انتظار فرصت برای بازگشت به مسیر مسابقه و ما می خواهم به شما اطمینان دهم که ما باید بازگشت به مسابقه بسیار جدی است."

این صنعت تا به حال بسیار مراقب باشید چرا که حتی به کوکا کولا 600 هفته آینده در شارلوت موتور جاده سریع السیر نسکار تا به حال به آن را دریافت در دارلینگتون.

استیو o'donnell, معاون اجرایی رئیس جمهور از نسکار خوشحال بود با تلاش جمعی از صنعت است.

"ما نمی باید به کسی و یا به یاد هر کسی که به پوشیدن یک ماسک" o'donnell گفت. "این احساس کمی عجیب و غریب با گاراژ منطقه به دلیل آن را کوچک در نظر پرسنل اما همه در همه, من فکر می کنم واقعا خوب پیش رفت."

تیم های مورد نیاز برای ارسال فهرست اسامی در پیشبرد فقط با 16 عضو اختصاص داده شده در هر خودرو. اسامی آنان در لیست در یک ایست بازرسی در انتهای یک جاده شن درست کردن هری برد بزرگراه و هر کس که از طریق تصویب کرده بود درجه حرارت خود را چک شده و وارد شده قبل از آنها می تواند وارد کنید.

نسکار نیست باید به نوبه خود هر کسی دور و 40 درایور پاک شد به مسابقه. نسکار کاهش یافته است به انجام COVID-19 تست برای اطمینان از این آزمون به کسانی که نیاز دارند.

در میان کسانی که به آن داخل شد Ryan Newman, برای اولین بار از او دچار ضربه به سر دقیقا سه ماه پیش در یک سربه سر در دامان نهایی از دیتونا 500. نیومن از دست رفته و تنها در سه مسابقه به دلیل نسکار خاموش به پایان رسید و 15 را در خود بازگشت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

همچنین در این زمینه شد مت Kenseth که در 48 قدیمی ترین راننده در دارلینگتون و او شتافت برای اولین بار پس از سال 2018 آخر فصل. Kenseth آورده بود از بازنشستگی توسط Chip Ganassi وقتی Kyle Larson اخراج شد برای استفاده از نژادی لکه دار کردن در طول یک iRacing صورتی که نگه داشته نسکار را اشغال کردند زمانی که مسابقه در خود نگه دارد. Kenseth به پایان رسید 10.

عجیب و غریب و خالی تنظیم پس زمینه برای برخی از نمونه نسکار اتفاقات ناگوار است. هفت بار قهرمان Jimmie Johnson سقوط کرد در حالی که پیشرو در دامان نهایی از مرحله اول نتیجه بهتر از فقیر ریکی Stenhouse جونیور که به سختی ساخته شده آن را خارج از نوبت دوم قبل از او سقوط کرد.

Stenhouse هرگز به پایان رسید تک دامان به پایان رسید و آخرین.

و حتی بدون طرفداران مجاز در اموال کوچک چمن آتش هنوز شکست پشت یک بخش از آهنگ. دود خاکستری billowed در طول یک احتیاط آن است که عجیب و غریب یک چشم در یک مسابقه نسکار است.

بومن که با امضای یک قرارداد یک ساله با فرمت Hendrick Motorsports در شنبه دوم بود. Kurt Busch برنده از نزدیک ترین پایان در دارلینگتون تاریخ سوم شد و برای Ganassi.

تعقیب الیوت به Hendrick دو اتومبیل در بالا و چهار. دنی Hamlin بالاترين اتمام تویوتا راننده در پنجم برای Joe Gibbs Racing یک نقطه جلوتر از هم تیمی مارتین Truex جونیور

تایلر Reddick تازه کار با ریچارد Childres مسابقه بود هفتم در "مسیر بیش از حد دشوار برای اهلی."

اریک جونز برنده جنوبی 500 در اینجا در سپتامبر گذشته بود هشتم و جان شکارچی Nemechek دوم rookie داخل بالا-10 در یکی از مهمترین ویژگی های آهنگ در مدار است. این اولین top-10 برای ردیف جلو موتورسواری در یک مسیر دیگر از superspeedway در سه سال است.

این 50th حرفه پیروزی برای Hoffman, در یک فورد برای استوارت-هاس مسابقه. قبلی برنده در دارلینگتون Hoffman led 159 از 293 دور.

Hoffman گره خورده است Hall of Famers Junior جانسون و ند جارت برای 12th در نسکار تمام وقت برنده لیست.

نسکار نخبگان جام سری بعدی مسابقات چهارشنبه شب در دارلینگتون است که میزبانی سه رویداد در چهار روز قبل از ورزش نوبت به شارلوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب