بروکس Koepka سر به این هفته 3M باز امیدوار به توقف بازی 'بسیار بد'

بروکس Koepka یکی از بزرگترین نامها در این زمینه در این هفته 3M باز فقط به عنوان او یک سال پیش. این بمب افکن در

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

بروکس Koepka یکی از بزرگترین نامها در این زمینه در این هفته 3M باز فقط به عنوان او یک سال پیش. این بمب افکن در حال حاضر رتبه ششم در جهان و نگاهی به دفاع از خود PGA قهرمانی در دو هفته.

او به اعتبار یکی از بازی های کنونی نوابغ اما به نظر نمی آید مانند یک در حال حاضر. Koepka بازی های برگزار شده است در چهار تورنمنت پس از PGA Tour را از سر گرفت و او به پایان رسید در 30 بالا فقط یک بار. او هنوز هم در خارج به دنبال در در فدرال اکسپرس پلی آف جام و نیاز به پیدا کردن نقاط در یک عجله به واجد شرایط برای postseason که شروع می شود در اواخر ماه اوت.

"من فقط نیاز به بازی خوب. من بازی کردم خیلی بد به تازگی" Koepka گفت. "فقط در تلاش برای پیدا کردن چیزهایی. هر هفته من احساس می کنم مانند نتایج وجود ندارد اما آن را بهتر و بهتر. خوب من عکس های خوبی هستند اما من فقط به ارمغان می آورد که سطح پایین است. من به آمار برخی از هزینه واقعی عکس. من به نظر می رسد به آن را از دست کوتاه طرفه در هر زمان و شده است که نوع سقوط چرا من نمی بازی هست. من از دست رفته در آن بسیار پر هزینه لکه و فقط در تلاش برای کشف کردن که چرا است. اگر من می تواند نتواند تا من خوب است."

Koepka گفت: اخیر خود ضعیف بازی تا خسته کننده است اما اشاره گلف یک بازی که در آن همه چیز می توانید کلیک کنید و پس از فقط یک نوسان خوب.

"فقط در تلاش برای پیدا کردن و نگه داشتن از طریق مبارزه با آن," او گفت:.

Koepka تحت درمان به تعمیر جزئی پاره شده تاندون کشکک در سمت چپ خود را تا زانو در پایان فصل گذشته است و همچنان ادامه دارد و به زحمت او را به خوبی به تابستان امسال است. او گفت: روز یکشنبه دور در یادبود در اوهایو مشخص شده بهترین زانو احساس "در یک زمان واقعا طولانی" اما در کل تپه در Muirfield ایجاد کرد باشگاه گلف به او مشکلات است.

"فقط راه رفتن در سراشیبی یک درد است. از آن جایی که پاتلا گسترش و فقط سعی کنید به تنظیم رفتن به پایین تپه" Koepka گفت. "این احساس خوب در حال حاضر من آن را نمی بینم که یک موضوع است. من مربی آینده او کمک کرد تا کار بر روی آن را کمی بیش از هشت ماه گذشته, و من فکر می کنم آن را فقط خوب است. این بهانه ای که چرا من شده است بازی بد من به شما قول می دهم که."

FLEETWOOD پشت

یکی از بزرگترین نامها در این هفته زمینه تامی Fleetwood که در حال حاضر 12th-رتبه بندی بازیکن در جهان است. 3M باز است Fleetwood اول مسابقات رقابتی پس از PGA Tour بود متوقف شد در ماه مارس در میان coronavirus نگرانی.

Fleetwood یکی از قابل توجه گلف بازان به بازگشت به عمل است. او و خانواده اش در انگلستان زندگی می کنند و صرف چهار ماه گذشته با هم. آمدن به ایالات متحده به معنای Fleetwood تا به حال به قرنطینه به مدت دو هفته پس از ورود و قبل از بازگشت به عمل است. او را مجبور به انجام همان باید او سر بازگشت به انگلستان در هر زمان.

در عوض او را به اقامت در ایالات متحده برای آینده نه هفته جدا از خانواده اش به پایان این فصل PGA Tour. طرح خود را به صبر کنید تا زمانی که ممکن است قبل از بازگشت به آمریکا است. 3M باز او را فراهم می کند یک شانس برای دریافت پای خود را مرطوب جلوتر از هفته آینده مسابقات جهانی گلف رویداد در ممفیس, Tenn.

"من در حال حاضر در نه هفته کشش که در آن من قصد دارم به کار سخت و بازی سخت و ببینید که چگونه به خوبی می تواند انجام دهد" فلیتوود گفت. "(من) خروج از آن فقط به تقریبا به آخرین نقطه ممکن است که حوادث است که من به وضوح می خواهید به بازی و وجود حوادث که من واقعا می خواهم به بازی اما آن را فقط واقع بینانه نوع از چیزی که در قاب زمان و من واقعا می خواهید برای دریافت. من قطعا فکر می کنم آن را حق تصمیم گیری برای خودم و خانواده و رفتن را از طریق این دوره از آنجا که من می دانستم که پس از ما می آیند بدون توجه به وقتی که من رفتن به اینجا برای مدت زمان از فصل در حال حاضر."

موسسه خیریه گلف

این مسابقات برگزار خواهد شد 3M قطب نما چالش در روز چهارشنبه از 2-4 بعد از ظهر آن را ویژگی های یک, از فلیتوود پل کیسی متی ولف و گوردون که نه سوراخ از تقلا گلف.

هر مرغک گروه نمرات خواهد بود به ارزش $50,000 در حالی که عقاب خواهد بود به ارزش 100.000 دلار و یک سوراخ در یکی از می خالص $150,000. نیز وجود دارد خواهد بود چالش های پراکنده در اطراف این دوره به گروه شانس برای برنده شدن پول اضافی. تمام درآمد حاصل خواهد شد به حمایت از سازمان های متعهد به مبارزه با بی عدالتی های اجتماعی در شهرهای دوقلو از جمله دریاچه خیابان شورای شهری و سرمایه گذاری و YWCAs از مینیاپولیس و سنت پل.

این همه بخشی از 3M باز اولیه ابتکار: به درآمد تعلق به سازمان های خیریه محلی. چهار عمل دیده می شود در PGA Tour Live یا گلف کانال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن