St. Cloud اسقف به پرداخت قربانیان سوء استفاده $22.5 M فایل برای ورشکستگی

ST. ابر, Minn. — روم اسقف کاتولیک سنت کلود در مینه سوتا پرداخت خواهد شد سوء استفاده جنسی قربانیان $22.5 میلیون

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

ST. ابر, Minn. — روم اسقف کاتولیک سنت کلود در مینه سوتا پرداخت خواهد شد سوء استفاده جنسی قربانیان $22.5 میلیون و فایل برای ورشکستگی با توجه به یک توافق حل و فصل.

برخی از 70 نفر می گویند که آنها مورد آزار قرار گرفته بودند 41 کشیش در موارد که در تاریخ به 1950s. اگر ورشکستگی طرح های تایید شده در اسقف نشین تبدیل خواهد شد پنجم سوتا شش دایره اسقفی به حل و فصل آن سوء استفاده روحانیت ادعا و اعلام ورشکستگی.

وکیل جف اندرسون مذاکره و توافق حل و فصل و ضوابط اعلام شد شنبه. او گفت: آن را می دهد اعتبار برای قربانیان برخی از آنها اندرسون برای اولین بار نشان داده شده در پرونده های حقوقی ثبت شده در 1980s استار تریبیون گزارش داد.

"هر بازمانده ما با آنها کار می کرد احساس برخی از اندازه گیری بازیابی قدرت توسط داشتن به جلو می آیند برای به اشتراک گذاشتن اسرار" اندرسون گفت. "ما اعتقاد داریم آنها را ساخته اند جامعه امن تر است و آنها مجبور شده است بخشی از یک پاکسازی گسترده coverup در اسقف نشین از خیابان. آن شده است یک سفر به دنیا مصیبت بزرگ."

St. Cloud اسقف دونالد Kettler در بیانیه ای گفت که او عذرخواهی کرد در "از طرف کلیسا برای آسیب" که قربانیان رنج می برد. Kettler گفت که او امیدوار به حل و فصل خواهد شد کمک به درمان قربانیان سوء استفاده.

اسقف نشین از سنت کلود شامل 16 مینه سوتا مرکزی استان ها از جمله برخی از دولت بیشتر مناطق روستایی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب