وزارت امور خارجه برای برگزاری جلسه در بحث توسعه تجاری در تسلیم گرگ خلیج - Tue, 22 Jul 2020 PST

کسانی که برای و در برابر یک بحث جدید توسعه تجاری در تسلیم گرگ خلیج در دریاچه کار د لین خواهد شد فرصت را به پرو

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

کسانی که برای و در برابر یک بحث جدید توسعه تجاری در تسلیم گرگ خلیج در دریاچه کار د لین خواهد شد فرصت را به پرونده خود را در روز پنج شنبه در یک جلسه عمومی که در آن دولت را بشنود شهادت قبل از تصمیم گیری که آیا این پروژه می تواند به جلو حرکت می کند در ماه آینده.

جان Condon برادر سابق اسپوکن شهردار دیوید Condon است که تقاضا از طرف خود شرکت شمال آیداهو دریایی برای ساخت یک اسکله تجاری و اسکله در خلیج ساحل در زمین متعلق به جان و Gaila Condon اعتماد زندگی است. حوض ساخته خواهد شد خاموش بزرگراه 97 در بقوم فقط شرق معدنی ریج قایق های عمومی سطح شیب دار.

حوض است که برنامه ریزی شده به 100 فوت طول و 10 پا گسترده ای را بیشتر به کار گیرند تا در تابستان. بارج و دیگر خواهد بود استفاده از آن در هنگام حمل و نقل بارانداز-ساختمان مواد و تجهیزات.

در جلسه پنج شنبه در ایالت آیداهو شنوایی هماهنگ کننده را بشنود Condon مورد برای ساخت یک تجاوز در آبراه. جلسه هماهنگ کننده نیز شنیدن شهادت از همسایگان و بسیاری از آنها مخالفت با آن و محیط زیست ،

پیشنهاد تجاری حوض جذب صدها نظرات سال گذشته زمانی که Condon کاربردی برای تغییر مالکیت از یک منطقه مسکونی به تجاری منطقه. Bonner شهرستان برگزار شد چندین جلسات در تغییر اما پایان رای گیری نیست پس از این شهرستان کشف شده در این منطقه بوده است به اشتباه به عنوان یک منطقه مسکونی به جای تجاری منطقه با توجه به نقشه برداری خطا در 1990s.

با توجه به نظرات عمومی در حال حاضر فرستاده شده کسانی که زندگی در اطراف دریاچه و در شهرستان Kootenai استدلال می کنند حوض خواهد بود مخل به عقاب و ماهی قزل آلا جمعیت از زیبایی های طبیعی این منطقه و کسانی که دوباره در این منطقه است.

یک دیدگاه, Kootenai, شهرستان ساکن Vaughn Paragamian به نام پروژه یک "چشم درد" و گفت که او می ترسید حوض خواهد تاثیر عقاب طاس عقاب و حیات وحش است.

"ما نیاز به حفاظت از آنچه که ما به عنوان مردم بیشتر حرکت می کند چرا که از این منطقه زیبایی و فرصت های," او نوشت.

برخی از جمله چند همسایه نوشت: در حمایت از حوض.

نیک اسنایدر, مدیر, Kootenai, شهرستان پارک ها و آبراه نامه ای در حمایت کرد و گفت: این شهرستان متکی محلی دریایی پیمانکاران به ارائه ساخت و ساز و تعمیر و خدمات به شهرستان متعلق به امکانات تفریحی و مهم بود که آنها دسترسی به آبراه.

پس از شنیدن این آیداهو بخش از زمین را 30 روز به تصمیم می گیرید اگر تجاری اسکله و بارانداز در دیدار الزامات آن برای تجاوز بر روی یک آبراه.

اعضای عمومی قادر خواهد بود برای ورود به شهادت تمام روز پنج شنبه با ارسال ایمیل به comments@idl.idaho.gov و یا با تماس (669) 900-6833 و وارد کردن کد 98839401575#.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شنوایی و یا برای پیدا کردن زوم لینک ویدئو برای حضور در این نشست اعضای عمومی می توانید به www.idl.idaho.gov/case-no-ph-2020-pub-22-002-north-idaho-maritime-john-condon-applicant/.

افرادی که دسترسی به اینترنت ندارد و یا تکنولوژی مورد نیاز برای شرکت می توانید به کار د لین بخش از اراضی در 3258 W. حلقه صنعتی به تماشای زوم نشست در یک کنفرانس اتاق. با توجه به اجتماعی فاصله مورد نیاز فقط 34 مردم می توانند با حضور در آن مکان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب