رپتورز تیتر یک آخر هفته کامل بسکتبال دوباره شروع می شود با داد و بیداد

رپتورز بازی امشب!بوده است در حالی که سوگند ملایمی?من می دانم که رپتورز طرفداران خواهد بود بیش از همه در این شب

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

رپتورز بازی امشب!

بوده است در حالی که سوگند ملایمی?

من می دانم که رپتورز طرفداران خواهد بود بیش از همه در این شب به نمایشگاه داد و بیداد در برابر هوستون و این کاملا قابل درک است اما سریع اخطار است احتمالا بهتر:

بیش از حد انتظار نیست.

این است چگونه نیک پرستار قرار داده و آن را به ما قبلا در این هفته است.

"واقعی بودن مراقب باشید. ما قطعا باید برای استفاده از این بازی داد و بیداد به عنوان یک تهویه ابزار ریتم نوع چیز و فرصتی چیزی که به بچه ها در کف و ببینید که در آن ما در.

"من فکر می کنم به خصوص این یکی را حداقل به ما واقعی نشانه ای از جایی که آنها در مطبوع-عاقلانه و پس از آن ما می توانید هر یک از تنظیمات وجود دارد."

هر کس در حال رفتن به بازی – ما نمی خواهد پیدا کردن تا حدود 6 بعد از ظهر که از به طور منظم خواهد شد یک شب به نظاره نشست و به تماشای – و تنها در 40 دقیقه, بازی برای رفتن به سرعت.

اما آن است که یک بازی که آنچه اهمیت ترین.

یک زن و شوهر از چیزهایی که برای نگاه بسته که پخش می شود چگونه Marc Gasol و Sergie Ibaka نگاه بازی در کنار یکدیگر چگونه پاسکال Siakam دسته هافبک دفاعی تکالیف اگر او در دادگاه با آن دو و تا چه حد به نیمکت پرستار می رود.

من گمان می کنم آن را بسیار شبیه ترین, اولین نمایشگاه بازی های. به طور منظم بازی خواهد شد به طور عمده در نیمه اول و پس از آن بسیاری از به نظر می رسد با گذشته سوم فهرستی برای سه ماهه آخر سال و نیم یا بیشتر.

شما احتمالا می خواهید در برخی از گذشت سر و صدا کردن پشت سر از دریافت کنندگان در نظر گرفته شده و برخی از به پایان خواهد رسید تا در صندلی. عکس در حال رفتن به نتواند در کوتاه مدت به سمت چپ و راست.

اما بسکتبال و شما می دانم که بسیاری از شما از دست رفته آن است.

من دو روز گذشته و به نظر می رسد مانند NBA انجام یک کار عالی با ارائه.

این کمک می کند تا حد زیادی که آنها در حال بازی در یک کاورنو عرصه با گستره صندلی های خالی خواهد بود که چشم درد. من کاملا مانند صفحه نمایش های تنگ به دادگاه و استفاده از آنها را به پروژه آرم و یا فن عکس یا wha3ever از خانه تیم لمس خوب است.

هیچ homecourt استفاده نفسه اما آن نوع از "احساس" مانند یک تیم است که در محیط های آشنا.

بزرگ ترین چیزی که هر چند که این اولین قدم به سمت برگشتی و defenice از این عنوان و با توجه به جایی که ما شده ایم برای چهار ماه گذشته من فکر می کنم یک بازی خواهد بود یک چشم خوش آمدید.

-

بیس بال فصل آغاز شده است و آبی جیز هنوز هیچ ballpark را که در آن آنها می توانند برای حل و فصل این خانه بخشی از این فصل و MLB بیشتر bastardized فصل با تصمیم گیری در مورد 90 دقیقه اول در زمین پرواز کرد که آنها در حال تغییر حذفی برنامه ریزی برای این فصل است.

طرفداران در اینجا هنوز به شنیدن یک مکان گفتن از مانفرد همکار در مورد کل ظروف سرباز یا مسافر است که جیز آبی وضعیت و برای یک بازی بزرگ آن را در حال اجرا توسط dopes.

که گفت:, من فکر می کنم این نسخه از بلو جیز واقعا خوب است و بسیار سرگرم کننده برای تماشا و من امیدوارم که آنها دریافت یک جایزه حذفی لکه های لیگ تصمیم شب گذشته را در دسترس است.

-

ما واقعا می تواند استفاده از برخی از بیشتر ارسال مقاله برای یکشنبه کیسه مراسلات پستی و شده است وجود دارد بیش از اندازه کافی مسائل در داخل و خارج از دنیای ورزش است که مطمئنا شما نمایش داده شد.
رها کردن اونا به askdoug@thestar.ca امروز و منتظر سحر و جادو اتفاق می افتد.

-

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رپتورز بازی امشب این است که نه تنها قابل بسکتبال چیزی که در اطراف این قطعات در این آخر هفته.

من پالس (pals) خود را در CEBL شروع فصل دوم همه با هم در ست کتریس برای کوتاه فصل است.

من دوست دارم که لیگ به این دلیل primar8y:

آن است که یک کانادایی بسکتبال لیگ این یک بسکتبال لیگ برای کانادایی و من فکر می کنم که تمایز مهم.

من فکر می کنم آن را بزرگ مردمی در CBC را نشان می دهد هر دو بازی بیش از هوا خود را در جریان خدمات و من مصرانه از همه شما به آن نگاه کنید.

وجود دارد تن از آشنا های تیم ملی و U ورزشی, بازیکنان یک تعداد انگشت شماری از ex-G Leaguers و NBA پیش نویس انتخاب کنید و یا دو پاشیده در فهرست اسامی.

و آن را واقعا کانادا به میزان حدود 90 درصد از بازیکنان و مربیان و اداره مردم است.

من می دانم که این یک وضعیت ایده آل نیاز به بازی یک بازی کوتاه فصل همه در یک مکان بدون طرفداران و آن را برای رفتن به یک ضربه مالی به مالکیت.

اما این نیز مهم است که آنها انجام کاری به بازی, به نگه داشتن طرفداران در شش شهرستانها به نحوی متصل شده و پس از فصل اول که رفتم خیلی خوب.

خیلی بهتر از پرتاب سلاح های خود را, دادن به فرد و شرایط دشوار و در تلاش برای گرفتن تا دوباره در فصل تابستان است.

من امیدوارم و انتظار می رود برای رسیدن به سنت کیتس به عنوان به زودی به عنوان من می توانم برای گرفتن احساس برای چه چیزی آنها انجام می دهند و چگونه آن را, اما در حال حاضر آن خواهید بود تلویزیون و کامپیوتر و من به شدت از شما می خواهم به آن را فرصتی بیش از حد.

-

و بله, من در حال کار بر روی یک WNBA داستان به اینجا مدتی بعد امروز به دلیل این که فصل شروع می شود فردا وجود دارد چهار کانادا زنان پاشیده در سراسر لیگ که بازی بسیار مهم نجومی در برادنتون فلوریدا.

این جشنواره بسکتبال در این آخر هفته و من همه برای آن است.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب