جن گلایه: NHL خط پایین رو در کوتاه مدت ضربه

با خیلی قطعیت لری Quinn نمی تواند پیش بینی که چقدر شدید NHL ضرر و زیان مالی ممکن است به علت بیماری همه گیر کور

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

با خیلی قطعیت لری Quinn نمی تواند پیش بینی که چقدر شدید NHL ضرر و زیان مالی ممکن است به علت بیماری همه گیر کوروناویروس.

که متوقف نمی شود, سابق, Buffalo Sabres شریک مدیریت از ارائه تلخ ارزیابی حداقل برای کوتاه مدت.

"آنها چالش های بزرگ پیش رو" کوین گفت. "و مشکل این است که شما نمی دانید که پاسخ به سوالات شما باید بپرسید."

سوالات بسیاری در یک زمان NHL امیدوار به رفتن پیش با 24 تیم گسترش حذفی در قالب یک پیشنهاد برای نتیجه گیری در این فصل با هیچ جدول زمانی روشن از زمانی که برای باز کردن یک بعدی. آن می تواند به عنوان در اواخر ماه ژانویه هر چند کمیسر گری Bettman است گفت: این امر می تواند کامل 82 بازی.

بسیاری از NHL مسائل شبیه به کسانی که رو به شمال امریکا مهم دیگر لیگ های حرفه ای مانند زمانی که طرفداران خواهد بود مجاز برای حضور در بازی. دیگران متمایز تر به هاکی مانند اثر افت دلار کانادا را در یک لیگ با هفت نفر از آن 31 تیم های مستقر در شمال مرز.

NHL بود $2.3 میلیارد دلار (آمریکا) کسب و کار با $39 میلیون حقوق و دستمزد کلاه بیرون آمدن از تحریم که محو فصل 2004-05. آن را شکست 5 دلار-میلیارد مارک در 2018-19 با $81.5 میلیون کلاه در طول این فصل است.

کوین گفت: NHL خط پایین می تواند چیده شده در نیم در کوتاه مدت به طور موثر پاک کردن دستاوردهای ساخته شده از صاحبان و بازیکنان به درآمد های توافق پس از تحریم. پیش بینی کاهش در درآمد در حال حاضر باعث زیادی موج دار شدن از طریق لیگ.

حداقل 10 تیم گذاشته کارکنان و یا اعلام نامحدود furloughs با بسیاری از مدیران در نظر گرفتن کاهش پرداخت. فقط این هفته Sabres ساخته شدید یک سری از هزینه برش حرکت با شلیک مدیر کل Jason Botterill و دستیاران 12 از 21 پیشاهنگی و کل صغیر-لیگ مربیگری کارکنان. مالک تری Pegula به طور خاص ذکر شده زمان نامشخص مطرح شده توسط pandemic و تمایل به تبدیل شدن به یک "لاغر" و "کارآمد" عملیات.

بازیکنان نیروبخش برای از دست داده حقوق و دستمزد در ادامه به تسلیم که آیا برای دریافت نهایی خود را در حقوق. آنها همچنین در معرض خطر از دست دادن بخشی از درآمد خود را کنار بگذارید در یک حساب سپردن که رول به صاحبان باید درآمد سقوط کوتاه از بینی; بازیکنان را از دست داده و به سمت بالا از 10 درصد از حقوق خود را به سپردن بیش از گذشته هفت به علاوه فصل است و آن را یک موضوع مهم در آینده کار کرد.

سابق NHL اجرایی-تبدیل-پخش برایان برک گفت: درد احساس خواهد شد توسط تیم ها و بازیکنان به طور یکسان.

گفت: "من هفت سال پیش اگر ما از دست این فصل و فصل آینده من می توانم پیش بینی $40 میلیون حقوق و دستمزد, فلیپ فلاپ," او اضافه شده است. "من فکر نمی کنم آن را به رسیدن به آن نقطه است. و من می دانم که یک گزینه که مورد بحث قرار گرفته است تعویق برخی از این دستمزد آنها پرداخت و ببینید چه اتفاقی می افتد و زمانی که درآمد پرش به عقب آنها می پرداخت."

Bettman گفت: به تازگی دروازه رسید در حالی که مهم نیست اکثریت را تشکیل می دهند از لیگ درآمد. اما دروازه, درآمد, کلیدی برای NHL دلیل آن نشدم پشت همتایان خود در تلویزیون دلار است.

NHL 10 سال $2 میلیارد مقابله با ان بی سی که پس از انقضای فصل آینده است. این 12 سال مقابله با کانادا راجرز تلویزیون آغاز شد که در 2014-15 و با ارزش است $5.2 میلیارد دلار (کانادا). در مقایسه NFL باعث می شود بیش از 5 میلیارد دلار در سال از صدا و سیما-حقوق موافقت نامه.

دلار کانادا نقش عمده ای در لیگ امور مالی با بازیکن پرداخت حقوق در ایالات متحده آمریکا ارز. که نیست یک موضوع را در سال 2007 زمانی که دلار کانادا به طور خلاصه پرید بالا پر بود که منعکس شده در NHL حقوق و دستمزد کلاه ساخت بزرگترین آن دو سال به دست آوردن رفتن از 44 میلیون دلاری (ایالات متحده) در سال 2006-07 به $56.7 میلیون نفر در 2008-09.

که نه مورد امروز با دلار کانادا در 75 درصد محدوده. تیم های شمالی از مرز پروژه از دست دادن $400,000 هر زمان دلار کانادا قطره یک پنی قرار دادن فشار بر توانایی خود را برای رقابت و یا حفظ قیمت بالا استعداد.

عدم اطمینان منجر به تمام مدیران عامل قادر به ارزیابی خود فهرست اسامی و اشتغال فراتر از این فصل است.

"چه اتفاقی می افتد به واتیکان ، آیا این کلاه به پایین به دلیل درآمد در حال رفتن برای کاهش? آیا آنها مصنوعی نگه داشتن آن که در آن?" Washington Capitals GM برایان MacLellan گفت. "کسانی که فقط سوالات باز و ما آنها را مورد بحث, اما ما نمی آیند تا با هر پاسخ."

مسائل ناشی از این بیماری همه گیر آهسته مذاکرات در یک توافق دسته جمعی با زمان مقابله انقضای در سپتامبر 2022.

"چه درآمد برای رفتن به سال آینده ؟ اگر شما به من بگویید که چانه زنی بسیار آسان" nhl on nbc مدیر اجرایی همین Fehr گفت. "اگر شما نمی دانید که آن را می شود کمی پیچیده تر است."

سوال باقی می ماند حتی اگر طرفداران مجاز برای حضور در بازی های فصل آینده است. نگرانی وجود دارد طرفداران نمی بازگشت در همان اعداد اگر هیچ واکسن در دسترس است. دیگران نگران طرفداران نمی خواهد که همان درآمد قابل تصرف برای تجملات مانند بازی.

"(ورزشی) اولین تلفات اقتصادی دوران سخت" برک گفت. "بنابراین شما به جمعیت کوچکتر یا بدون جمعیت. ... شما رو هیچ مجموعه درآمد. پس از آن بسیار خورنده."

وکیل اروین Kishner که دارای نمایندگی های متعدد در تیم ها و لیگ گفت: NHL باید در نظر out-of-the-جعبه تبلیغاتی ایده ها را به تولید درآمد. برزنت بر روی صندلی های خالی حمل حامی آرم. حمایت های مالی و کشباف. شاید احیای جام جهانی هاکی مسابقات که گذشته برگزار شد و در سال 2016 و تولید حدود 40 میلیون نفر است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"این هم بگذرد. سوال این است که چگونه شما توسعه این جایگزین جریان درآمد?" Kishner گفت.

برک ابراز اعتماد به نفس در NHL با بهره گیری از یک چرخش سریع.

"ما از طریق آن دریافت کنید. من فکر می کنم اگر هر چیزی, این بیماری همه گیر نشان داد مردم تا چه حد عشق بازی و چه مقدار از آنها را از دست ندهید بازی" برک گفت. "بعد از 18 ماه در حال رفتن به سخت خواهد بود. اما من فکر می کنم ما می شود فقط خوب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب