MLB جدید تعیین شده-hitter وظیفه حکومت می تواند فاز از چه مت پله را بهترین

فیلادلفیا—مت پله ها نشسته بر روی نیمکت در بازدید از ستاره شرق در ورزشگاه طفره زن به صورت هفت نوبت یک ژاکت قرمز

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

فیلادلفیا—مت پله ها نشسته بر روی نیمکت در بازدید از ستاره شرق در ورزشگاه طفره زن به صورت هفت نوبت یک ژاکت قرمز پوشش خود فیلیز یکنواخت بالا. او می دانست که آن شب — که شب در ماه اکتبر سال 2008 — که شانس خود را در می آیند هشتم یا نهم باز یافته و با بازی در خط در برابر حریف بهترین تسکین پارچ. بنابراین او را تماشا می کردند و منتظر.

یک دهه پیش از او ضربه 38 صفحه اصلی اجرا می شود. پنج سال قبل خود را OPS شد 42 درصد بهتر از لیگ متوسط بوده است. اما پله ها بالا, New Brunswick بومی که وارد شده بود در فیلادلفیا از تورنتو 40 سال و فیلیز جهان سری اجرا شد خود را در 16 فصل در لیگ های بزرگ. او دیگر روزمره بازیکن. پله ها بود و خرج کردن hitter وظیفه.

آینده روی نیمکت در اواخر بازی برابر سخت-پرتاب مسکن می تواند یک کار بیهوده. فصل گذشته خرج کردن hitters آمار فقط .222. اما پله های آن را بهتر از بیشتر است. او تا به حال 23 خرج کردن-آمار خانه اجرا می شود در حرفه خود یک بازی بزرگ در لیگ برتر و او یکی از تنها 18 hitters به جمع آوری 100 حرفه ای تنگنا-بازدید.

پله های توسعه یافته کار خود را با موفقیت در یکی از بازی بیس بال, سخت ترین نقش ها در حال حرکت از یک تیم به تیم به عنوان یک ضربه خرج کردن hitter وظیفه — او برای 12 franchises. اما حالا که تو رفتگی در دیوار می تواند به محو دور. لیگ ملی را با استفاده از یک hitter وظیفه تعیین شده در این فصل به لیگ اصلی بیس بال پیاده سازی یک DH در هر دو آمریکایی و لیگ ملی.

پس 2015, DH-کمتر لیگ ملی است بالغ در حدود سه بار به عنوان بسیاری از خرج کردن-آمار تلاش از آن DH-با استفاده از همتایان خود در لیگ آمریکا. فصل گذشته AL تیم به طور متوسط 77 خرج کردن ضربه در خفاش برای فصل در حالی که NL تیم به طور متوسط 252. جهانی تعیین شده-hitter وظیفه حکومت خواهد شد به احتمال زیاد تمدید گذشته در این فصل است. خرج کردن-ضربه نمی منقرض شده اما از آن خواهد شد بسیار کمتر شایع است.

"کار من, من, نقش, پرداخت من بود که hitter وظیفه خاموش روی نیمکت. که کار من" پله گفت. "برای من این بسیار مهم است که یک مرد که می تواند روی نیمکت. من اهمیتی نمی دهند اگر آن را به 100 سال پیش و یا اگر آن را در سال 2020 است. داشتن خرج کردن hitter وظیفه برای من بسیار مهم است دانستن این که این مرد می تواند گام و کمک به برنده شدن در یک بازی با توپ است."

با DH در صف لیگ ملی مدیران دیگر برای خرج کردن آمار خود را برای تنگ. خرج کردن-ضربه در حال حاضر خواهد شد و به شدت در ترکیب هیرو — شاید کشیدن یک lefty hitter وظیفه در برابر یک چپ دست مسکن و یا subbing ضعیف hitter وظیفه در اواخر بازی. خرج کردن-ضربه شانس را نیز محدود می شود به عنوان رفتن به خرج کردن hitter وظیفه در حال حاضر می تواند در ترکیب به عنوان DH.

DH باید افزایش جرم و کوزه را دیگر باید به تلاش برای ضربه زدن. اما آن را نیز خداحافظی به برخی از بیس بال مورد علاقه استراتژی مانند چارلی مانوئل صرفه جویی در پله روی نیمکت که شب تا نمره گره خورده بود در هشتم زمین باز یافته.

"آن بوده است تا چند سال پس از آن اتفاق افتاد و من صادقانه می تواند به یاد داشته باشید راه رفتن تا مراحل پیاده روی به روی عرشه دایره دیدن او اجرا از طریق دروازه و فقط به یاد داشته باشید که شنیدن هر چیزی" از پله ها گفت: از یاد خرج کردن-آمار هومر خاموش Jonathan Brunswick در بازی 4 2008 NLCS. "من نمی شنیدن یک کلمه. من نمی شنیدن موسیقی است. من را نمی شنوند بوس. من را نمی شنوند و مردم با من تماس یک مرد a-. من را نمی شنوند مردم تماس برای Brunswick. آن را سرد بود حاضر است."

خرج کردن-هدف قرار دادن یک هنر است تسلط hitters مانند پله ها که می توانید نشستن بر روی نیمکت برای اکثر بازی و سپس جلوگیری از فشار زمانی که آنها به طور ناگهانی پرتاب به بازی بزرگترین نقاط. دلم Unser و گرگ ناخالص رونق در آن برای فیلیز در 1970s و 1980s ریکی اردن آن را بهترین در سال 1993 و گرگ دابز ساخته شده حرفه ای از آن در کنار پله ها.

موفقیت خود را ریشه در رویکرد خود را. پله ها را نمی دیده بان ویدئو از کوزه او ممکن است چهره یا پنبه حلاجی تمرین در طول بازی. او به سادگی گذاشتم سراغ گزارش با تکیه بر تجربه گذشته در برابر آن پارچ و به تماشای بازی. او می دانست که نقاط قوت خود — خرد کردن در داخل fastballs — و می دانستم که پارچ می دانست بیش از حد.

در حالی که بازی برای پیتسبورگ پله ها گفته شد رخی ساندرز که تنها چیزی که یک خمیر می توانید کنترل در جعبه خمیر را است رویکرد خود را و برنامه بازی. هیچ چیز دیگری. در بشقاب پله گفت: او می خواست به "تنبل به عنوان یک hitter وظیفه" به معنی او می خواست به ماندن آرام است. هنگامی که فشار نصب شده بر او.

"هدف قرار دادن آسان است, وارد شدن ضربات سخت است" پله گفت. "این طرز فکر است که شما باید. اگر من یک ضربه آن را یک جایزه. اگر من یک خانه اجرا شد یک جایزه بزرگ. من فقط می خواستم به کنترل آنچه من در جعبه خمیر را. چیزی که واقعا به من کمک کرد این بود که من هرگز انتظار می رود برای به دست آوردن یک ضربه زمانی که من خرج کردن ضربه. من تفکر منفی. مثل من نبود تفکر من هیچ شانس.' من می دانستم که آن را مانند یک کار سخت شما رو به بهترین استار آکادمی در بازی و یا بهترین تنظیمات بچه ها در بازی. من نمی گویم که من تا به حال هیچ شانسی برای به دست آوردن یک ضربه اما من نمی انتظار برای دریافت یک ضربه. آنچه که من می خواستم انجام دهم این بود که من می خواستم برای ماندن با برنامه بازی من."

در بازی 4 2008 NLCS های فیلیز گره خورده بازی در هشتمین دور در برابر داجرز در دو اجرای خانه های اجرا شده توسط شین Victorino. سپس آن را پله' به نوبه خود. او خود را برداشته ژاکت قرمز بر سر او راه می رفت به روی عرشه دایره تماشا Brunswick گرم کردن و در زمان یک زن و شوهر نور نوسانات.

پله ها را تماشا Brunswick اولین زمین — 96-mph fastball — zip گذشته به اعتصاب یک. همه چیز به نظر می رسید در حال حرکت در حرکت آهسته به عنوان پله باقی مانده است "تنبل." او می دانست که Brunswick سعی خواهد کرد برای فریب او را با یک پشت پا لغزنده زمین است که می چرخد مانند یک fastball قبل از شکستن به شدت. پله ها نمی نیش می زنند.

"من مانند" اه که خیلی خوب'" پله گفت.

بعد از دو زمین — هر دو fastballs — از دست رفته خارج برای توپ. از پله ها بدون نوسانی که پیش 3-1. پله ها می دانستند که Brunswick تا به حال نمی داد اجرای خانه به یک چپ دست hitter وظیفه پس از مه 31. رویکرد او به او گفت که یک fastball به احتمال زیاد یکی دیگر از خارج برای جلوگیری از پله ها' قدرت بود.

"آرام نمی خواهید به ضرب و شتم توسط یک پیچ ثانویه. آنها نمی توانند به ضرب و شتم در ثانویه رزین های" پله گفت. "اگر او نمی کشیدن fastball داخل که می داند چه اتفاقی می افتد. من ممکن است بیش از نورد بر روی آن من ممکن است به چرخش در آن است. کسی چه می داند ؟ او فقط اتفاق افتاده است به جلو fastball داخل به جای نگه داشتن آن را در بشقاب و بقیه سابقه است."

پله ها را پاره پاره داخل fastball به شب دور پایگاه و mobbed توسط فیلیز به او رسیده ستاره شرق مراحل.

چند دقیقه بعد از پله ها خود را کشیده ژاکت قرمز بر سر او بازپس گرفت جای خود را روی نیمکت مانند یک مزدور است که وظیفه به پایان رسید. کار خود را — حدود سه دقیقه در یک بازی که سه ساعت به طول انجامید و 44 دقیقه — کامل شد. آن را یکی دیگر از کلاس کارشناسی ارشد در خرج کردن نداریم کسی را بزنیم. و این یک هنر است که می تواند شروع به محو دور.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"گاهی اوقات شما نشستن وجود دارد و تعجب می کنم چه اتفاقی می افتاد اگر من زده بیرون ؟ چه ام اتفاق افتاده است ؟ می خواهم که من تا به حال یک پخش کار ؟ می خواهم که من تا به حال به حال شده است یک ضربه مربی؟," گفت: از پله ها گفت که از بیس بال در حال حاضر و در نیوبرانزویک.

"آن چه-اگر مدتی. یا چه می شود اگر من یک روزمره بازیکن و ضربه اجرا خانه ؟ بود آن را به یک خانه بزرگتر اجرا کنید چون من یک خرج کردن hitter ؟ برای من که کار من است. کار من این بود که برای رفتن وجود دارد و باید بزرگ شانه. اگر من مکیده و بیرون زده من را زده. من ضربه اجرا خانه, خوشبختانه, آن را در زمان مناسب.

"متن مردم من در همه زمان ها از طریق Facebook و افرادی که شماره من" هی ما شاهد اجرای خانه دوباره آخر شب." آن را بسیار جذاب است. راستش آن است. شما می دانستم که شما به کمک به تغییر حرکت از سری به سری جهانی و رفتن به برنده سری جهانی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب