عجیب و غریب توپ: دوندگان شروع در پایه دوم, کراوات, بازی re-entry?

نیویورک—فوق العاده نوبت است که با شروع دونده در پایه دوم بازی پایان در روابط و ورود مجدد در میان امکانات به صو

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

نیویورک—فوق العاده نوبت است که با شروع دونده در پایه دوم بازی پایان در روابط و ورود مجدد در میان امکانات به صورت ریشه ای تغییر 2020 فصل لیگ بیس بال یکی محدود به حداکثر 60 بازی توسط تیم های که ادعا می کنند آنها نمی توانیم بیشتر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

MLB شامل بحث اضافی-زمین باز یافته دونده حکومت در پیشنهاد خود را روز شنبه برای 60 بازی فصل را از اولیه 82 و همچنین می خواهد آن را برای 2021. بازیکنان در انجمن پذیرش حکومت پنج شنبه برای سال 2020 تنها در آن counterproposal برای 70 بازی از اولیه 114.

این اتحادیه همچنین اعلام کرد که می خواهد به بحث در مورد امکان بازی به پایان در روابط "پس از تعداد معینی از نوبت" و "آرامش جایگزینی قوانین اضافی در نوبت هستند."

نسخه هایی از هر دو پیشنهاد شد به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. برخی از جنبه های است که ابتدا گزارش شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز. این دونده در قانون دوم استفاده شده است در جزئی لیگ برای دو فصل است.

یکی از بزرگ در میدان تغییر در حال حاضر توافق شده است به توسط هر دو طرف اگر وجود دارد یک معامله: گسترش تعیین شده hitter وظیفه به بازی های مربوط به ملی تیم های لیگ.

اما یک معامله است که به دور از برخی.

MLB معاون کمیسر دن Halem گفت: اتحادیه کننده ارشد بروس مایر در روز جمعه که تیم را یکی دیگر از پیشنهاد. کمیسر راب مانفرد تهدید کرده است حتی کوتاه تر برنامه شاید 50 بازی و یا کمتر.

اتحادیه هیئت اجرایی است که به احتمال زیاد برای دیدار روز شنبه.

پیچیده و با هر گونه از سرگیری MLB بسته تمام 30 اردوگاه های آموزشی در آریزونا و فلوریدا برای COVID-19 تست پس از فیلادلفیا گفت: پنج بازیکن و سه نفر دیگر آزمایش مثبت است. تورنتو و سان فرانسیسکو نیز گزارش داد هر دو تست مثبت یا علائم است که می تواند نشان دهنده این بیماری است.

در حالی که NBA, NHL و MLS را در بر داشت راه خود را راه اندازی مجدد ورزش بیس بال بوده و قادر به مقابله با دررفتگی اقتصادی ناشی از کروناویروس جدید و چشم انداز بازی در خالی ballparks بازگشت به متمرد کار درگیری که منجر به هشت توقف کار از 1972-95. با زمان لغزش دور ورزش را در بهترین حالت آن کوتاهترین برنامه پس از سپیده دم از حرفه ای بیس بال در 1870s.

بازیکنان و MLB به طور فزاینده ای نگران با یکدیگر و به نظر می رسد به رهبری به یک بهار آموزش و تحریم در سال 2022.

مانفرد پرواز به آریزونا و ملاقات با اتحادیه سر تونی کلارک برای پنج ساعت در روز سه شنبه در تلاش برای پایان دادن به مبارزه و اعتصاب یک معامله است. مانفرد گفت: روز بعد این طرف رسیده بود یک چارچوب برای 60 بازی فصل به طور منظم برنامه و کامل نرم افزار تاریخ پرداخت که بازیکنان تا به حال خواستار آن شدند و پس از فصل خواهد گسترش از 10 تیم به 16 سال جاری و یا 14 یا 16 در 2021. مانند فوق العاده-نوبت آزمایش بزرگتر پس از فصل رخ می دهد تنها در صورت توافق. MLB می خواهد حق به موسسه "حباب" محیط زیست در صورت نیاز به دلایل بهداشتی, اما این اتحادیه است و اصرار دارد آن را باید به رضایت "است که نباید نامعقول بود نکردن."

اما کلارک حاضر به تماس با آن چارچوب و گفت: هشت بازیکن اجرایی فرعی آن را رد کرد. اتحادیه مقابله با 70-بازی برنامه به عنوان بخشی از یک طرح پیشنهادی که در سمت چپ این طرف حدود 275 میلیون دلار ایالات متحده از هم جدا.

"MLB است به اطلاع انجمن که آن را نمی خواهد پاسخ به آخرین پیشنهاد و نمی خواهد بازی بیش از 60 بازی ها" این اتحادیه در بیانیه ای گفت: در شب جمعه. "ما هیئت اجرایی تشکیل خواهد شد در آینده نزدیک برای تعیین گام های بعدی. از همه بازیکنان متعهد به بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

غایب توافق مانفرد حق اعلام برنامه از هر طول MLB انتخاب می کند اما این اتحادیه تهدید کرده است که شکایت و ادعای آن را نمی خواهد دیدار با طرف قرارداد است که نیاز به "کمال 2020 قهرمانی فصل و پس از فصل است که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است" و مطابق با مفاد اضافی. این اتحادیه همچنین فکر می کند تیم حقیقت را اظهار نکردن درآمد و بپرسید داور علامت Irvings به منظور گسترده مالی و افشای, پخش, ورزشگاه, املاک و مستغلات و دیگر موافقت نامه های مربوط به MLB آن باشگاه و اعضا و اشخاص و افراد که خود آنها و انجام کسب و کار با آنها.

اما این اتحادیه تنها با یک کلمه نظر در "رد" را در آغوش MLB را به طور مشترک حفظ یک مشاور مستقل برای بررسی MLB گزارشگری روش و موضوع گزارش با توصیه های آوریل 1.

هر دو طرف تصور روز افتتاحیه در جولای 19 یا 20 و نیاز اول به مدت سه روز از تست و سه هفته آموزش است. که برگ تنها چند روز برای یک معامله است که اجازه می دهد کوزه و فو به گزارش در ژوئن 26, به دنبال موقعیت به بازیکنان دو روز بعد. یک برنامه است که صادر می شود در ماه ژوئن 25.

بازیکنان در اصل مجموعه ای برای به دست آوردن حدود 4 میلیارد دلار در حقوق امسال پنجمین سال متوالی نسبتا مسطح, payman. که در مجموع می توان برش را به $1.73 میلیارد دلار برای 70-بازی, برنامه, $1.48 میلیارد دلار برای 60 بازی و $1.23 میلیارد دلار برای 50 بازی — تقریبا مطابق مجموع در MLB را پیشنهاد اولیه برای یک 82-برنامه بازی با کشویی حقوق و دستمزد در مقیاس.

علاوه بر این MLB ارائه کرده است $25 میلیون پس از فصل بازیکنان ، حتی اگر وجود دارد عدم طرفداران. این اتحادیه پیشنهاد کرده است که 50 میلیون دلار است. به طور معمول, استخر بودجه از پست های نجومی خرید و فروش بلیط.

این اتحادیه همچنین می خواهد همه بازیکنان منتشر شده در طول سرگیری بهار آموزش به دریافت یک فصل کامل از ختم پرداخت به جای 60 روز پیشنهاد شده توسط باشگاه.

در حالی که MLB پیشنهاد کرده است که در معرض خطر بازیکنان با شرایط پزشکی قادر به انتخاب کردن از این فصل و هنوز هم دریافت حقوق و دستمزد و زمان سرویس اتحادیه می خواهد گروه گسترش به بازیکنان که cohabitate با خطر بالا افراد از جمله حامله زن و شوهر است. این اتحادیه همچنین می خواهد یک شرط که بدون بازیکنان مورد نیاز خواهد بود به ثبت نام در یک چشم پوشی و یا اعلام خطر است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هر دو طرف موافقت آنها را تعلیق مالیات لوکس برای سال 2020 تنها یک حرکت است که سود بیشتر یانکی ها اما به میزان کمتر از Astros داجرز و توله.

دو طرف توافق در مارس 26 که شامل نرم افزار تاریخ حقوق $170 میلیون در حقوق و دستمزد پیشرفت و تضمین زمان سرویس اگر هیچ بازی هستند. که می گوید در این فصل نباید شروع بدون مانفرد رضایت مگر در مواردی که وجود دارد مربوط به محدودیت های مسافرتی در آمریکا و کانادا بدون محدودیت در تجمع جرم است که جلوگیری از بازی در 30 فصل به طور منظم ballparks و آن را بی خطر است به بازی قبل از طرفداران در تمام 30 استادیوم.

این قرارداد به نام "حسن نیت" بحث در امکان سنجی اقتصادی از بازی در خالی ballparks یا خنثی سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن