لباس رنگارنگ دلقک ها احمق: دیزنی برای دراز - Sun, 10 May 2020 PST

از آن آسان است به درک که چرا سرمایه گذاران خواهد بود با احتیاط از والت دیزنی (NYSE: DIS) در حال حاضر. این شرکت

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

از آن آسان است به درک که چرا سرمایه گذاران خواهد بود با احتیاط از والت دیزنی (NYSE: DIS) در حال حاضر. این شرکت تعطیل دنیای دیزنی و دیزنی لند به دلیل COVID-19 همه گیر و با میلیون ها ماندن در خانه در حال حاضر خرید و فروش خواهد بود افسرده این سال است.

اما دیزنی شرط خوب است به دوباره بجای اول برگشتن در نهایت آن را به عنوان به طور مداوم ارسال شده سود در طول سال و در آنها افزایش یافته است و همچنین. از سود $7.5 میلیارد دلار در سال مالی 2014 دیزنی سود افزایش 47 درصد به $11.1 میلیارد دلار در سال 2019. بیش از پنج سال است که به طور متوسط نرخ رشد سالانه 8% – قابل توجه برای یک شرکت با ارزش بازار به تازگی نزدیک به 190 میلیارد. آن را نیز تولید کرده است مثبت جریان نقدی آزاد در هر یک از 10 سال گذشته است که کمک خواهد کرد که آن را جذب ضربه مالی این سال است.

زمانی که coronavirus بحران است سینما و دیزنی خواص در سراسر جهان خواهد بود برای کسب و کار باز دوباره اما این شرکت بیشتر از فقط کسانی که کسب و کار است. آن صاحب ABC و اکثر Hulu برای مثال به تازگی راه اندازی آن دیزنی+ پخش آنلاين کسب و کار است که به سرعت جمع آوری شده بیش از 50 میلیون مشترک.

دیزنی سهام به تازگی 31 درصد کمتر از آن در 52 هفته بالا و در حال حاضر می تواند زمان خوبی برای خرید اگر شما مایل به صبر برای اقتصاد جهانی به بهبود می یابند. سهام ارائه می دهد سود سهام هم که به تازگی به همراه داشت تقریبا 1.7%. (احمق لباس رنگارنگ دلقک ها توصیه کرده است و صاحب سهام دیزنی است.)

درخواست احمق

س: چگونه می توانید یک 20 دلار سهام بیشتر بالاتر از حد ارزشگذاری بیش از 100 دلار سهام ؟ – G. H. هوستون

یک: شما نیاز به فراتر از قیمت به ارزش های اساسی. پس از همه, $150,000 رولز رویس می تواند در نظر گرفته شود بیشتر مقرون به صرفه از یک $75,000 فولکس واگن است. برای گرفتن ایده از چگونه زیر و یا بالاتر از حد ارزشگذاری سهام مقایسه قیمت آن به اقدامات دیگر مانند درآمد خود را از فروش و یا جریان نقدی.

برای مثال تصور کنید مولدر, Inc. و اسکالی Co. – هر کدام با یک قیمت از $48. اگر مولدر درآمد هر سهم (EPS) در طول 12 ماه گذشته در حال $3 و سپس آن قیمت به درآمد (P/E) نسبت (قیمت تقسیم بر EPS) 16. اگر اسکالی را EPS است $2 آن نسبت P/E بالاتر است در 24. شما می خواهم که به پرداخت 16 دلار برای هر دلار از مولدر درآمد و 24 دلار برای هر دلار از Scully درآمد نشان می دهد که مولدر سهام بیشتر مقرون به صرفه.

شما نیاز به نگاه در چند شماره از آن ، برای مثال ارزیابی هر نقدی شرکت و سطح بدهی و این که آیا آن درآمد, درآمد و حاشیه سود در حال رشد هستند و در چه میزان است. گاهی اوقات این شرکت با ارزیابی بالاتر هنوز هم می تواند بهتر از خرید اگر آن را بیشتر مزیت های رقابتی و پتانسیل رشد.

س: آیا اگر یک سرمایه گذار است "بلند" و "کوتاه"? – T. K. آنلاین

یک: اگر یک سرمایه گذار است "بلند" در یک انبار به این معنی که آنها را خریداری سهام انتظار ارزش خود را به افزایش است. (این چیزی است که بسیاری از سهام سرمایه گذاران انجام دهد.)

"اتصال کوتاه" سهام عجیب اما روند قانونی که در آن سرمایه گذاران به فروش سهام آنها در حال حاضر نمی اما توافق کرده اند که برای خرید بعد. کسانی که "کوتاه" در حال شرط بندی که قیمت سهام افت خواهد کرد و آنها سود خواهد کرد که در راه است.

من احمق ترین سرمایه گذاری

من احمق ترین سرمایه گذاری اشتباه در بازار سهام شد و نه درک هزینه و بازده در سرمایه گذاری برای اولین بار. من پرداخت می شود $6.95 کمیسیون معاملات به خرید سهام دو برای $15 در هر. بنابراین برای 30 دلار سرمایه گذاری من پرداخت حدود $7 – نزدیک به یک چهارم از ارزش سهام. بعدها بود که متوجه شدم که من می خواهم به کسب حدود 30 درصد بازگشت فقط برای شکستن حتی. من هنوز این دو سهام به عنوان یک یادآوری. – B. S. آنلاین

احمق پاسخ: این یک درس بزرگ برای یادگیری و بسیاری از سرمایه گذاران واقعا هرگز فراموش. آن را تبدیل شدن به کمتر از یک مسئله این روزها به عنوان یک میزبان از عمده brokerages به تازگی کاهش می یابد و کمیسیون های خود را به $0 در تجارت, اما برخی از مردم هنوز هم ممکن است پرداخت کمیسیون.

اگر شما در حال پرداخت آن را بهترین به هدف به آن کمیسیون و نماینده بیش از 2 ٪ از کل ارزش تجارت خود را. بنابراین اگر شما در حال شارژ بودن 7 دلار در هر تجارت, سعی کنید به جای معاملات به ارزش حداقل $350. (این بود که حتی بیشتر مهم است که brokerages شد 25 دلار شارژ و یا حتی 150 دلار یا بیشتر در هر تجارت است.)

آن را نیز بحرانی برای آگاهی از هزینه ها در بقیه زندگی مالی خود را, چرا که اگر شما نمی اجتناب از آنهایی که شما می توانید و به حداقل رساندن دیگران شما تسلیم مقدار زیادی از پول.

مطالعه کسانی که حساب بانکی برای مثال و ببینید چه چیزی شما در حال شارژ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن