چهارم آهن محدوده taconite عملیات اعلام کرد اخراج: 260 در Minntac

DULUTH, Minn. — ایالات متحده جراحی معدن در کوه آهن را اخراج کارگران 260 on May 10 — آخرین معدن سنگ آهن و پلت ک

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

DULUTH, Minn. — ایالات متحده جراحی معدن در کوه آهن را اخراج کارگران 260 on May 10 — آخرین معدن سنگ آهن و پلت کارخانه فرآوری برای تسلیم به اخراج در محدوده آهن.

در آنلاین پست به اعضای جمعه, United Steelworkers محلی 138 در ویرجینیا تایید کاهش نیروی کار در ایالات متحده جراحی را Minntac معدن گفت: آنها گفته شد این امر گذشته حدود هشت هفته برای کارکنان کارخانه و 11 به صورت گودال کارکنان.

"این همه بسیار به سرعت و به ما می بینی که جزئیات کامل نهایی نشده بود تا Stelco معامله امن شد در چند روز گذشته" رهبری گفت: در اعلام. "ما فقط می خواست می شود قادر به قرار دادن این را به اعضای ما قبل از آن بیرون آمد در اخبار امشب."

ایالات متحده فولاد در روز پنج شنبه اعلام کرد آن را اعطا Stelco گزینه برای خرید 25 درصد سهام آن Minntac معدن و پلت کارخانه فرآوری در کوه آهن است.

تقاضا برای فولاد کاهش یافت در طول COVID-19 همه گیر و انتظار اخراج خواهد شد و در مجموع تقریبا 1,760 کارگران — 470 در کلیولند-صخره' Northshore معدن در بابیت و خلیج نقره ای; 375 در آمریکا جراحی را Keetac در Keewatin; و 650 در آرسلور-Mittal را هیبینگ Taconite در هیبینگ. این بیش از یک سوم از حدود 4000 کل مشاغل در محدوده آهن شش معادن.

"ما در حال حاضر با مدیریت به منظور توسعه یک اخراج به حداقل رساندن طرح امیدوارم از جمله داوطلبانه اخراج و پیمانکار حذف" رهبری گفت: USW کارگران است.

ایالات متحده جراحی هنوز در پاسخ به نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن