نقد و بررسی کتاب: Ottessa Moshfegh را 'مرگ در دست او' آغاز مانند رمز و راز قتل, اما از دست رفته بدن مرده را در کنار نقطه - Sun, 28 Jun 2020 PST

"نام او را ماگدا" Ottessa Moshfegh آخرین رمان "مرگ در دست او" آغاز می شود. "هیچ کس تا کنون می دانم چه کسی او ر

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

"نام او را ماگدا" Ottessa Moshfegh آخرین رمان "مرگ در دست او" آغاز می شود. "هیچ کس تا کنون می دانم چه کسی او را کشته است." با این خواننده است که کاهش یافته است به یک careening جستجو برای قتل ممکن است قربانی رهبری سالمندان وستا گل. در پی مرگ شوهرش, وستا حرکت به رها اردوگاه تابستانی برای دختران در مشرق از راه دور ساحل شرقی شهر. پس از پیدا کردن یک توجه داشته باشید در جنگل ادعا که ماگدا به قتل رسید وستا طول می کشد آن را بر خودش برای رسیدن به پایین از رمز و راز است. "این من نبودم" می خواند ناشناس توجه داشته باشید. "در اینجا این است که بدن مرده او." اما بدن او و یا هر اثری از آن است که هیچ جا یافت می شود.

"مرگ در دست او" pokes در boilerplate رمان پلیسی با استفاده از آن قالب برای شما بگویم عمدتا استاتیک داستان. از طریق پیچهای تودرتوی گفتگوی درونی که آینه وستا خود انفرادی و سکندری escapades از طریق شام جنگل وستا به نظر می رسد برای ماگدا در حالی که اختراع وجود او. به عنوان وستا شروع به ساخت Magda گذشته با کمک برخی از شام کتابخانه عمومی کامپیوتر و موتور جستجوی Ask Jeeves خواننده می آموزد بیشتر در مورد وستا گذشته. به دنیا آمد اما سخت کرواتی پدر و مادر و بعد از آن زندگی در غرب با یک مختصر و مفید, خیانت, علمی, شوهر, از, آلمان, وستا رهبری پیش تعیین شده زندگی. به عنوان وستا بررسی Magda ممکن است زندگی می کند و قاتلان او متوجه می شود که زندگی گذشته او. "من جوان بودم یک بار" وستا به یاد می آورد. "بسیاری از رویاهای شده بود نقش برآب. اما من تا به حال آنها را نقش برآب خودم. من می خواستم به امن کل آینده باید از یقین است. یک اشتباه می کند که وجود دارد این است که سردرگمی بین داشتن یک آینده و داشتن آینده یکی می خواهد." به عنوان وستا دستاوردهای یک درک بهتر از گذشته خود را, او می شود به طور فزاینده متصل به و حفاظتی از ماگدا که وستا تصور به عنوان یک 19 سال اروپا دختر قطع در او نخست.

وستا روانی spirals ممکن است به نظر می رسد آشنا. "مرگ در دست او" ترسناک میسازد سرود به جهان وضعیت کنونی از انزوا. در طول قرنطینه بسیاری از ما شده اند رنج می برند از همان شلوغ ذهن است. اما برای وستا این روانی سلول آزاد است. پس از سال ها زندگی با دقیق کنترل والتر, وستا در نهایت رایگان به ورزش سازمان خود را از طریق تخیل او. "مرگ در دست او" کتابی است که کست تنهایی و آزادی در غیر منتظره چراغ. وستا خالی از سکنه است تحقق است که او هرگز خود را انتخاب کند. "من تو را دیدم به وضوح چگونه من تا به حال رها ریشه های من به منظور زندگی می کنند یک زندگی راحت تر با والتر" او منعکس کننده. حتی وستا را سگ وفادار چارلی در نهایت خیانت اما این خیانت در نهایت فشار وستا بیشتر نسبت به استقلال است. پس از سال ها بودن در خدمت به مردم در اطراف او وستا است که در نهایت به تنهایی و چه چیزی بیشتر به اختراع خود شرکت یعنی Magda.

Moshfegh تبدیل به یک استاد از زنان به حاشیه رانده شده: جدا شده, شناور, فقط به عنوان منزجر کردن با خود و با جهان خارج است. او برک آوت کتاب "آیلین," برجسته عبوس اطفال کارگر سالن وحشت زده از خود تمایلات جنسی و او را مجذوب خود مدفوع. در Moshfegh دوم ادبی, آمار, "من سال استراحت و تمدد اعصاب" زیبا اما amoral شخصیت تهیه کوکتل از تجویز قرص برای اطمینان از او می خوابد برای یک سال تمام. این "بقیه" است که فیلم برداری با مشهور مفهومی هنرمند. نسبت به این شخصیت وستا را خصلت های اهلی. در عین حال مانند همتایان او قانع کننده اقتدار در خود تجربه و اعتماد به نفس در منطق خود-جداسازی و جهان بینی. این قهرمانان " ادعا می کند و انگیزه می تواند در زمان ظالمانه بود اما هرگز کاملا بی دلیل و یا بی اساس. آن را سخت به استدلال می کنند با وستا زمانی که او مدعی است که مردم "دروغ در همه زمان ها. این بخشی از آنچه نگه داشته و ما در کل به عنوان افراد است."

"مرگ در دست او" است که بسیار مورد حل یک مرگ آن را به عنوان مورد conjuring زندگی است. در آن آشکار plotlessness آن استدلال فلسفی پرسش در مورد معنای مرگ و میر. از طریق بحران وجودی که ماگدا مرگ قرار elicits, وستا شروع به درک تفاوت بین رفتن را از طریق حرکت و زندگی واقعا زندگی می کنند. در پایان کتاب ما می بینیم که ماگدا صرفا یک پورتال برای وستا به نظر او زندگی خود و در نهایت تصمیم بر مرگ خود. از وستا دیدگاه وجود آزادی در انتخاب سرنوشت خود را حتی در مرگ. "نام او را وستا," وستا فکر می کند که این کتاب را می بندد. "این چیزی بود که من به معنای نوشتن در تمام طول – داستان من آخرین خطوط."

Boshier یک نویسنده و هنرمند که کار به نظر می رسد در لس آنجلس نقد و بررسی کتاب نگهبان و معاون در میان نشریات دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن