سابق Auburn مربی تیم فوتبال پت رنگ می میرد در 80 - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

College Football Hall of Famer پت رنگ که در زمان بیش از یک منکوب Auburn football برنامه در سال 1981 و تبدیل آن

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

College Football Hall of Famer پت رنگ که در زمان بیش از یک منکوب Auburn football برنامه در سال 1981 و تبدیل آن به یک کنفرانس جنوب شرقی و قدرت درگذشت دوشنبه. او 80.

لی پزشکی قانونی شهرستان بیل هریس گفت: رنگ درگذشت و در خانقاه مرکز مراقبت در آبرن از عوارض کلیوی و نارسایی کبد. هریس گفت: رنگ تست مثبت برای COVID-19 پس از بستری در بیمارستان برای مشکلات کلیوی شد اما بدون علامت.

زمانی که رنگ آمد به Auburn او به ارث برده یک برنامه است که عمیقا تقسیم شده و پس از تنها سه برنده فصل قبل شش سال است. در 12 سال او تا به حال یک 99-39-4 رکورد Auburn برنده یا مشترک چهار کنفرانس عناوین و ببر رتبه بندی شدند در آسوشیتد پرس' Top 10 پنج بار.

رنگ کلی مربیگری ضبط شد 153-62-5 در 17 سال در Auburn میشیگان و کارولینای شرق. او القاء شد به College Football Hall of Fame در سال 2005.

"از طرف خانواده ما, من می خواهم برای تشکر از همه مردم از سراسر کشور که پشتیبانی خود را ارائه و تحسین برای پدر این چند روز گذشته گفت:" رنگ را Pat رنگ جونیور "پدر و افتخار خواهد بود و با فروتنی به دانستن در مورد این قریب به اتفاق توسعه. جهان دهکدهای از دست داد خیلی خوب مربی فوتبال و یک مرد بزرگ. او معشوق او را لمس بسیاری از زندگی او خواهد بود و از سوی بسیاری به خصوص خانواده ما است."

رنگ مربیگری حرفه ای به پایان رسید در ماه نوامبر سال 1992 هنگامی که او مجبور به استعفا شد و پس از پرداخت-برای-بازی بازی های رسوایی را لرزاند آبرن برنامه که قرار داده شده در دو سال مشروط.

رنگ به عنوان مدیر ورزشی به عنوان مربی برای بسیاری از کار خود را با آبرن. او باقی مانده در ارتباط با دانشگاه پس از استعفای او بود و مکرر مفسر در بحث فوتبال-رادیو نشان می دهد.

Auburn تنها 5-6 در رنگ اول فصل اما آن را به سرعت تبدیل به اطراف. در سال 1982 ببر شد 9-3 شکست داد قوس رقیب آلاباما برای اولین بار در 10 سال ساخته شده و اولین کاسه سفر از سال 1974.

توسط فصل آینده Auburn بود در بالا در جنوب شرقی کنفرانس – لیگ بود که تحت سلطه برای بیش از دو دهه توسط خرس برایانت و این تیم در طرف دیگر وزارت امور خارجه آلاباما.

بیش از هفت سال آینده وجود خواهد داشت سه ثانیه عناوین در یک ردیف از 1987-89 و یک میزبان از جوایز فردی برای بازیکنان خود را. در حال اجرا پشت Bo Jackson برنده Heisman جایزه در سال 1985 دفاعی lineman تریسی چوب زیر گهواره در زمان خانه هر دو Outland و لومباردی غنائم در سال 1988 و linebacker Aundray بروس بود شماره 1 انتخاب کنید در سال 1988 پیش نویس NFL.

در سال 1989 رنگ تحقق رویای دیگری که آلاباما ساخته شده است اولین سفر خود به آبرن. ببر برنده بازی های تاریخی 30-20 پایان آلاباما تلاش برای ثبت ملی و قهرمانی.

آهن "کاسه" سری که تا به حال انجام شده است هر سال در بیرمنگام پس از سال 1948 آغاز شد که بازی در اردن-خرگوش ورزشگاه هر سال آغاز و در سال 1993.

"او یکی از افرادی است که تغییر جهت است که رقابت گفت:" دیوید درمانگاه چشم, Auburn, ورزشی اطلاعات مدیر تحت رنگ که در نهایت مدیر ورزشی. "آلاباما برنده شده بود نه سال در یک ردیف; او را شکست که رگه. و او ابزاری در گرفتن بازی به آبرن.

"گرفتن که بازی در اینجا ساخته شده است که تمام تفاوت نه تنها برای Auburn بلکه برای Alabama. به عنوان او اغلب با اشاره آلاباما ندارد که خوب امکانات آنها بیش از وجود دارد (hooper) – و آن را واقعا بزرگ است – اگر آنها هنوز هم در حال پخش Auburn در بیرمنگام."

Auburn در نقش پت رنگ زمینه در اردن-خرگوش ورزشگاه. مدرسه قرار دادن نام خود بر روی آن در سال 2005.

تنها چیزی که فراموش رنگ بود و یک قهرمانی ملی. تیم او به پایان رسید و در 10 صفحه پنج بار اما هرگز برگزار شد نقطه بالا. در سال 1983 11-1 ببر شامل Bo Jackson شد شماره 3 – و در آنجا باقی ماند با وجود برنده شدن کاسه خود را بازی در حالی که Nos. 1 و 2 از دست داد. میامی leapfrogged به بالای AP نظرسنجی با آن خطر ناک 31-30 پیروزی بر آن بالا رتبه نبراسکا.

در سال 1990 ببرهای انتخاب برخی از prognosticators آن را به نفع خود تمام, اما آنها سقوط از قهرمانی ملی عکس با کراوات و سه ضرر و زیان از جمله اولین شکست به آلاباما پس از چهار برنده مستقیم.

آلاباما رژیم صهیونیستی. کی Ivey به یاد می آورد رنگ به عنوان "یک مرد بزرگ و مربی و عضو Auburn خانواده است."

"نه تنها او فوق العاده, فوتبال, مربی, اما حتی بهتر فرد" Ivey گفت. "من شناخته شده اند پت شخصا و همیشه خود را به ارزش دوستی و تفسیر رنگارنگ. بزرگ او طول می کشد در هر دو فوتبال و زندگی است."

رنگ سختی رشته کارشناسی ارشد با مردمی لگدمال شد تا آن را به بالا. اما نوار ضبط مخفیانه ساخته شده توسط Auburn بازیکن اریک رامزی با مربیان و دیگران شده و افشای پرداخت-برای-بازی بازی های رسوایی که درو گسترده ای توجه رسانه ها و فرود Auburn در مشروط شدن. همچنین هزینه رنگ ،

بومی Augusta, گرجستان, رنگ بازی فوتبال برای Wally ته در گرجستان از 1958-60. پس از دو فصل بازی در لیگ فوتبال کانادا, او در سمت چپ زمین بازی و رفت و به مربیگری – جالب اینجاست که در آلاباما جایی که او مسئول linebackers و استخدام برای برایانت.

رنگ فرود آمد اولین بار او را سر کار مربیگری در سال 1974 مصرف بیش در کارولینای شرق. او نوشته شده 48-18-1 رکورد در شش سال ساخته شده و دزدان دریایی به یک تیم است که می تواند به رقابت و پیروزی در برابر همسایه کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس مدارس.

رنگ از نقل مکان به ایالت وایومینگ در سال 1980 و کابوی رفت 6-5 خود اولین پیروزی فصل در هشت سال است. آن را نیز به رنگ تنها فصل در لرمی.

Auburn بود به دنبال یک مربی پس از داگ Barfield مجبور شد در پایان سال 1980 فصل است. با توجه به برخی از حساب ببر' اولین انتخاب شد دیرین گرجستان مربی وینس دولی یک Auburn التحصیل شد که در روند پیشرو Bulldogs به اولین قهرمانی ملی.

اما دولی تصمیم به باقی می ماند در رنگ مدرسه و رنگ در زمان آبرن ، زمان دولی بازنشسته در سال 1988 رنگ شد و مستحکم در آبرن و حتی در نظر گرفتن بازگشت به مادر آلما.

"ما رقابت سخت به عنوان مربیان اما همچنان دوستان خوب و فوتبال ما به اشتراک گذاشته شده از گیاهان به خصوص ژاپنی افرای" دولی گفت. "پت جامد بود و اساسی ترین مربی فوتبال که مربوط خوبی با بازیکنان."

Fran Tarkenton گرجستان هم تیمی و Pro Football Hall of Famer گفت که او "از دست رفته یکی از بهترین دوستان من تا به حال."

"من هرگز با بیشتر بازیکن فوتبال از پت رنگ" Tarkenton گفت. "او نهایی هم تیمی و دوست داشتم مرد. او تا به حال بسیاری از دارایی ها به عنوان یک بازیکن: سریع خلاق به عنوان یک رقیب به عنوان من تا به حال بازی با. او غریزی که همه بازیکنان بزرگ هستند. او فقط به سادگی نمی توان انکار کرد."

رنگ است که جان سالم به در او چهار فرزند پت جونیور, دختر خانم, برت و واندا; نه نوه; و شریک زندگی خود را از 18 سال نانسی مک دونالد.

کج اوکس میراث بنیاد تاسیس شده است به افتخار رنگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب