جیز آبی در حال رفتن به نگه تابستان اردوگاه های آموزشی در تورنتو است. در اینجا چگونه آنها برنامه ریزی برای آن را خاموش بکشد

جیز آبی در حال بازگشت به تورنتو برای تابستان اردوگاه های آموزشی پیش از لیگ اصلی بیس بال را کوتاه فصل با امید ا

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

جیز آبی در حال بازگشت به تورنتو برای تابستان اردوگاه های آموزشی پیش از لیگ اصلی بیس بال را کوتاه فصل با امید اقامت در یک محل برای آن فصل به طور منظم بازی ها در هفته آینده.

جیز امید به میزبانی خانه نیمی از اصلاح 60-بازی فصل به طور منظم برنامه در راجرز مرکز با رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مارک شاپیرو گفتن خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی روز شنبه که آن را "بسیار مهم است برای دریافت برخی از وضوح که در آن آنها خواهد شد بازی بازی های خود را در بعد از هفت تا 10 روز است."

برنامه ریزی برای یک فصل به طور منظم در تورنتو آغاز شد و در همان زمان در این باشگاه شروع به کار از طریق یک برنامه برای آموزش بهار در خانه خود با یک قصد مشابه: برای محافظت از مردم در هر راه ممکن است شاپیرو گفت.

اما این فصل به طور منظم همراه با مجموعه ای متفاوت از شرایطی که در هر دو جیز بازیکنان و کادر فنی و تیم بازدید از پرسنل خواهد بود عبور از مرز در داخل و خارج از ایالات متحده است.

"ما پیشرفت های قابل توجهی در بهداشت عمومی مناطق که طرح اما ما هنوز هم برخی از مناطق به آدرس" شاپیرو گفت. "من می گویند ما 80 درصد راه را خالص مسائل بهداشتی اما پس از آن وجود دارد مربوط به سفر مسائل وجود دارد میزبان مربوط به سفر و مسائل تدارکاتی که ایجاد پیچیدگی که ما هنوز نیاز به کار را از طریق به برآورده ویژه (به آژانس بهداشت عمومی کانادا)."

فدرال و استانی و شهرداری دولت تا به حال به طور مشترک به تصویب جیز' نرم افزار میزبان خود را تابستان اردوگاه های آموزشی در تورنتو که مقامات باشگاه اعلام کرد در روز پنج شنبه بعد از ظهر. بازیکنان و کادر سفر از آمریکا به عنوان ضروری تورنتو مبتنی بر کارکنان تایید شده برای تعامل با سفر پارتی باید تحت یک مصرف غربالگری که شامل دو coronavirus تست آنتی بادی آزمایش و یک دوره قرنطینه از 24 تا 48 ساعت در حالی که در انتظار نتایج آزمون. بازیکنان و کارکنان باید تست منفی دو بار در طول مصرف غربالگری قادر به سفر به تورنتو در یک منشور خصوصی.

در اردوگاه آموزشی آنها را مورد آزمایش قرار هر روز دیگر با تست اضافی اداره در طول هفته اول خود را در تورنتو است. اگر یک بازیکن یا عضو هیات تست مثبت آنها مورد نیاز خواهد بود برای منزوی کردن تا زمانی که آنها می تواند به تولید دو تست منفی.

راجرز مرکز و مجاور تورنتو ماریوت هتل مرکز شهر خواهد بود خانه جیز' اصلاح شده است. بازیکنان و کارکنان خواهد شد سفر به ورزشگاه توسط خصوصی سترون اتوبوس و اجازه داده نخواهد شد به ترک محل در سراسر اردوگاه. جیز همگروهی اختصاص داده خواهد شد یک اتاق اختصاصی بلوک و استفاده از آسانسور را دلسرد می شود. تماس با ما چک کنید در اتمام و تحویل مواد غذایی با هدف به حداقل رساندن تعامل با کارکنان هتل که خواهد شد به قرار روزانه چک های بهداشتی و دما نمایش و مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک در تمام اوقات در حالی که در داخل ساختمان.

بازدید تیم خواهد بود انتظار می رود به پایبندی به یک شبیه حباب باید جیز' طرح برای میزبانی بازی فصل توسط دولت تصویب شود. شاپیرو گفت تورنتو بود و درگیر شدن با بازیکنان MLB' Association اولیه در فرآیند برنامه ریزی و اتحاد بوده است, co-operative.

در ورزشگاه تورنتو را با استفاده از چهار اتاق پانسمان به منظور فاصله اجتماعی. 60-بازیکن باشگاه استخر کار خواهد کرد در دو گروه به منظور به حداکثر رساندن Rogers Centre پنج تپه, خانه و بازدید کننده پنبه حلاجی شده قفس و bullpens.

شاپیرو گفت جیز بازیکنان بودند بخشی از فرآیند تصمیم گیری که در آن به برگزاری کمپ و درک وجود خواهد داشت مجازات در محل اگر کسی به نقض قوانین اصلاح شده است. راجرز مرکز جمع شدن سقف انتقال نرم و صاف به MLB فصل و ایمنی در میان مزایای شاپیرو معتقد است که بازیکنان را دیدم در برگزاری کمپ در تورنتو بزرگ لیگ ballpark.

"بخشی از آشنایی با آن است که مسئولیت خود را برای همکاری با ما برای اطمینان از این آثار ... آنها احساس بهتری در مورد تسهیلات در اینجا آنها احساس بهتر بودن در اینجا آنها احساس بهتری در مورد انتقال به فصل و بهتر است در مورد ما رقابتی شانس به سالم باقی می ماند اگر ما قادر به آموزش در اینجا" شاپیرو گفت.

اصلاح قرنطینه سیاست مشکل ساز خواهد بود برای MLB و جیز اگر اعمال هنگامی که آنها شروع فصل به طور منظم است که تحت لیگ برنامه شامل سفر به و از ایالات متحده بیس بال خود را تحت عملیات دستی نیاز به معافیت به کانادا COVID-19 دستورالعمل که دولت هر کسی که دوباره وارد این کشور از غیر ضروری سفر باید خود جدا برای 14 روز. ممنوعیت غیر ضروری سفر باقی مانده است در اثر سراسر کشور تا 21 ژوئیه است و انتظار می رود تمدید شود.

گفتگو در مورد آنچه اتفاق می افتد فراتر از بهار آموزش ادامه خواهد داد. تورنتو به احتمال زیاد طرح پشتیبان است که به بازی در TD Ballpark را در جیز' بهار مجتمع آموزشی در Dunedin, فلوریدا, هر چند شاپیرو گفت: این باشگاه خواهد شد نگاهی به جایگزین های دیگر بیش از آن در هفته آینده. فلوریدا وزارت بهداشت تایید 10,109 موارد اضافی از COVID-19 روز پنج شنبه شکستن یکی دیگر از تک روز ضبط و هل دادن دولت تعداد موارد تایید شده به 169,106.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هنوز تابستان اردوگاه خود را دریافت کنید شروع در دولت آفتاب. بازیکنان که باید پاک تورنتو مصرف غربالگری می توانید شروع به کار در یک محیط بسته در دوندین در جمعه شاپیرو گفت. در این سفر گروه را سر شمال مدتی این آخر هفته که اکثر مصرف نتایج آزمون هستند و می توانید شروع به آموزش در Rogers Centre حق دور. جیز نمی خواهد میزبان هر گونه نمایشگاه ها در طول اردوگاه. آنها همچنین به دنبال در سایت در کانادا یک ماهواره اردوگاه است که خانه 30 بازیکن که نیست باز بعد فهرستی در اواخر ماه جولای.

برنامه به مجموعه در حال حاضر شاپیرو گفت و نه وابسته جیز اقامت در یک خانه محل. آوردن بیس بال عقب است و بدون خطرات اما شاپیرو قابل درک است که در آینده.

"من هنوز هم خوشبین هستم هنوز هم امیدوار ... من فکر نمی کنم ما می تواند آن را انجام دهد هر با خیال راحت تر از ما در حال انجام آن است."

— با فایل های از علامت Zwolinski

Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن