MLS: مینه سوتا, ایالات, Real Salt Lake صدای پا راه خود را به 0-0 قرعه کشی

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — رئال سالت لیک و مینه سوتا, ایالات بازی به قرعه کشی گل در شب جمعه در MLS برگشت مسابق

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — رئال سالت لیک و مینه سوتا, ایالات بازی به قرعه کشی گل در شب جمعه در MLS برگشت مسابقات در یک مسابقه که در آن به ثمر رساند و فرصت های محدود برای هر دو طرف.

تیم های باقی مانده در بالای گروه D با چهار امتیاز اگر چه رئال سالت لیک مزیت در هدف دیفرانسیل. هنوز هم آن را یک فرصت از دست رفته برای هر دو باشگاه به عنوان برنده را مسجل یک نقطه در دور 16 با یک پیروزی است.

این بازی فاقد هیجان و شانس به ثمر رساند و در بازی دوم از مسابقات را به پایان برساند در یک قرعه کشی گل.

بهترین فرصت گلزنی برای هر دو طرف در آمد بسته شدن ثانیه های نیمه اول زمان توقف زمانی که سوتا سریع ضد حمله به پایان رسید با رابین لاد چپ پا شات است که ضرب و شتم RSL دروازه بان زک MacMath اما لرزاند کردن پست.

لاد تا به حال فرصت دیگری در اوایل نیمه دوم اما MacMath کردم دست خود را در شات. رئال سالت لیک نزدیک به یک دیر برنده تنها به تماشای سام جانسون در 87 مراسم اهدای دقیقه کشیده فقط گسترده ای از هدف.

MacMath به پایان رسید با سه موجب صرفه جویی در و مینه سوتا دروازه بان تایلر میلر به حال دو.

رئال سالت لیک (1-0-3) از دست برخی از آن حمله حمله هنگامی که آلبرت btl communication کمک کرده بود خارج از میدان در نیمه اول با پای چپ آسیب است. Btl communication گل RSL اولین هدف از این مسابقات را در پیروزی باز بیش از کلرادو.
مینه سوتا (3-0-1) زدم اسپورتینگ کانزاس سیتی 2-1 در آن را باز کن.

رئال سالت لیک را در این مسابقات مقابل اسپورتینگ کی سی و مینه سوتا را به پایان برساند در برابر کلرادو. هر دو بازی در چهارشنبه آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن