خانواده مقتول تگزاس سرباز هل می دهد برای تغییر در نزدیکی کنگره آمریکا - سه شنبه, 30 Jul 2020 PST

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ملاقات پنج شنبه با خانواده یک سرباز که محققان می گویند کشته

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ملاقات پنج شنبه با خانواده یک سرباز که محققان می گویند کشته شد در تگزاس ارتش پایه که در آن او مستقر شد و گفت آن را "وحشتناک" داستان و که او کمک خواهد کرد با هزینه های مراسم تشییع جنازه.

خانواده Spc. ونسا Guillen که باقی مانده بودند در بر داشت جولای 2 زیر ناپدید شدن او در ماه آوریل در فورت هود بسیج با چند ده هواداران قبل از جلسه با تهمت و خواستار اجرای عدالت در مورد و برای تغییر در شیوه نظامی دستگیره های سوء استفاده جنسی و آزار و اذیت.

"این یک داستان باور نکردنی. آن را وحشتناک داستان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به خانواده در دفتر بیضی. "بنابراین ما در حال رفتن به آن نگاه کنید بسیار با قدرت. ما در حال حاضر آغاز شده به عنوان شما می دانید و ما را در رسیدن به انتهای آن است. شاید چیزهایی بیرون می آیند که کمک خواهد کرد که دیگر مردم در یک وضعیت مانند ونسا. ما در تماس با شما به طور مداوم."

Guillen خانواده گفت: او از نظر جنسی مورد آزار و اذیت توسط همکار سرباز مظنون به قتل او, اما ارتش گفت: هیچ مدرکی دال بر حمایت از این ادعا است. ارتش گفت که او ممکن است تجربه کرده اند آزار و اذیت توسط دیگران در این پایه بود که نه جنسی در طبیعت است. دبیر ارتش Ryan D. مک کارتی در جولای 10 دستور بررسی فرمان آب و هوا در فورت هود.

"حقیقت خواهد آمد که آیا آنها آن را دوست دارم یا نه گفت:" Lupe Guillen, خواهر کوچکتر از ونسا Guillen گفت: پیش از دیدار با رئیس جمهور.

او گفت: بستگان نا امید شد نه شنیده ام از تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در مورد خواهر او مورد و آماده بودند خود را به کاخ سفید است.

جان Wittman, سخنگوی ابوت گفت: دفتر والی نه شنیده از Guillen خانواده است اما آماده برای کمک به. او گفت: فرمانداری به دنبال چه تگزاس آمریکا بیش از هر نهاد نظامی آمریکا مرگ. او همچنین گفت تگزاس دادستانی کل بود دنبال به اینکه خانواده ممکن است واجد شرایط برای کمک از جرم و جنایت قربانی صندوق جبران خسارت.

"فرماندار ابوت درد قلب برای Guillen و خانواده او و بانوی اول نگه داشتن آنها را در نماز خود را" Wittman گفت: در یک پیام به صورت متن.

محققان نشان داد و نه انگیزه برای Guillen مرگ است. آنها در شکایت است که او bludgeoned به مرگ در زراد خانه اتاق از پایگاه ارتش در نزدیکی کیللین. همکار فورت هود سرباز Spc. هارون رابینسون 20 مشکوک به کشته و تجزیه Guillen. رابینسون خودش را کشته بود پس از مواجه شدن با پلیس در ژوئیه 1. یک غیر نظامی مظنون 22 ساله Cecily اگویلار دو لا فرانترا است در بازداشت سه فقره توطئه برای از بین بردن شواهد و مدارک برای کمک به رابینسون مخفی کردن Guillen باقی مانده و اقدام به فرار.

این خانواده است که با فشار دادن یک لایحه که آدرس روش برای گزارش آزار و اذیت جنسی و تجاوز در ارتش, با توجه به خانواده و وکیل ناتالی Khawam که کمک به آن را بنویسید. آمریکا مظنونان حمله به دانشگاه Markwayne Mullin R-Okla., و Tulsi Gabbard D-هاوایی در حال حمایت از این لایحه است که به نام #IAmVanessaGuillen پس از یک جنبش رسانه های اجتماعی در آزار و اذیت در ارتش.

Guillen, مادر, گلوریا Guillen گفت: او عصبانی بود به شنیدن مک کارتی می گویند او دختر بود و نه از نظر جنسی مورد آزار و اذیت. او گفت که او گفته بود به دختر او را مورد آزار و اذیت اما گلوریا Guillen نیست جزئیات آنچه دخترش گفت. او گفت که او بود صحبت کردن برای همه زنان در ارتش.

"اگر جنگ وجود دارد که در حال رفتن به دفاع از ما اگر سربازان ما می ترسند برای پیوستن به او گفت:" در اسپانیایی. "که در حال رفتن به گارد در کشور ما اگر سربازان ما در حال حمله, کشته و ناپدید شد؟"

یک تشییع جنازه شده است برگزار شد Guillen چون اقوام هنوز در انتظار برای او باقی می ماند Khawam گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها امید به یک سرویس به زودی در هوستون.

"و اگر من می تواند به شما کمک کند با تشییع جنازه من به شما کمک کند از لحاظ مالی من به شما کمک کند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مقامات ارتش گفت که این پنل بررسی آب و هوا و فرهنگ و نظامی جامعه در فورت هود را شامل معاون سابق مدیر اف بی آی از بخش تحقیقات جنایی کریس Swecker رئیس McGuireWoods LLP Jonathan Harmon, دستیار مشاور کل وزارت کشاورزی ایالات متحده کری Ricci مدیر منطقه veteran غیر انتفاعی FourBlock Queta رودریگز و جک وایت یک شریک در Fluet Huber + Hoang.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب