Tulsa شهردار مجموعه مقررات منع رفت و آمد در اطراف سایت از مغلوب ساختن پیشی جستن هفته رالی - Thu, 19 Jun 2020 PST

TULSA, Okla. — شهردار نیویورک اعلام کرده است مدنی اضطراری و مقررات منع رفت و آمد را برای این منطقه در اطراف می

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

TULSA, Okla. — شهردار نیویورک اعلام کرده است مدنی اضطراری و مقررات منع رفت و آمد را برای این منطقه در اطراف میدان جنگ که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر دارد برای برگزاری یک کمپین تجمع این آخر هفته.

در اجرایی خود را جهت برقراری مقررات منع رفت و آمد در اطراف BOK مرکز از 10 شب تا 6 صبح از طریق پنج شنبه و از پایان شنبه شب تجمع تا ساعت 6 صبح یکشنبه, شهردار, G. T. به bynum اشاره به ناآرامی های پس برخی از تظاهرات اخیر در سراسر کشور بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در ماه گذشته.

"من با دریافت اطلاعات از تولسا اداره پلیس و دیگر سازمان های اجرای قانون است که نشان می دهد که افراد از گروه های سازمان یافته که در مخرب و رفتار خشونت آمیز در کشورهای دیگر در حال برنامه ریزی برای سفر به شهر تولسا به منظور ایجاد ناآرامی در داخل و اطراف این تجمع" به bynum گفت: در سفارش خود را که نوشته شده بود در اداره پلیس Facebook و توییتر صفحات.

به bynum نمی استادانه درست شده که به عنوان گروه او به معنای پلیس سروان. ریچارد Meulenberg کاهش یافته است به شناسایی هر یک از آنها. اگر چه رئیس جمهور تهمت مشخص است کسانی که در درگیری با اجرای قانون فلوید پس از مرگ به عنوان سازمان رادیکال و چپ اراذل و اوباش درگیر شدن در تروریسم داخلی یک خبر مربوط به تجزیه و تحلیل نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق افراد بازداشت شده در تظاهرات اخیر در مینیاپولیس و واشنگتن دی سی شد و مردم محلی است.

پلیس گفت: نمرات از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان که معترضان در پارکینگ ها و پیاده رو خارج از 19,000-صندلی عرصه باید ترک منطقه در طول مقررات منع رفت و آمد و یا در صورت امکان بازداشت. Meulenberg هر چند گفته شده است هیچ دستگیری از آنجا که مقررات منع رفت و آمد رفت و به اثر در 10 p. m. دوشنبه.

"بسیاری از مردم شنیده ممکن است در این مورد ما در حال شروع کردن به عنوان به آرامی به عنوان امکان پذیر است گفت: "هی شما نمی توانید در اینجا'" Meulenberg گفت. "وجود دارد هیچ مشکل در همه."

یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط Breitbart اخبار نشان داد چند نفر ترک یک منطقه در منطقه مقررات منع رفت و آمد در مسیر یک افسر پلیس در حال حرکت چادر فراتر از یک مانع و حمل و کوله پشتی صندلی.

به bynum منظور گفت: جمعیت از 100 ، 000 یا بیشتر شد و انتظار می رود در این منطقه در اطراف این تجمع است.

مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale گفت: فاکس نیوز روز جمعه که کسانی که قادر به دریافت به میدان جنگ می رود از آنچه او به عنوان "جشنواره" در خارج که در آن رئیس جمهور همچنین ممکن است به نظر می رسد.

"ده ها هزار نفر از مردم قادر خواهد بود تا در حضور و ما در حال رفتن به مکان های مختلف که در آن رئیس جمهور می تواند صحبت می کنند," او گفت:.

Parscale گفت: "احتمالا با پوشیدن یک ماسک" در طول این رویداد که در کالیفرنیا ، کوین Stitt است گفت: امن خواهد بود.

است که اطمینان عرصه مدیریت که درخواست کتبی بهداشت و ایمنی طرح از برگ برنده های کمپین در روز پنج شنبه. در بیانیه ای به شهر اوکلاهما ایستگاه تلویزیونی KFOR rally دهندگان به نظر می رسد unimpressed اما گفتند که بررسی این درخواست است.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: در آن طول می کشد "ایمنی به طور جدی" اشاره کرد که سازمان در حال ارائه ماسک های دست عفونی و انجام حرارت چک برای همه شرکت کنندگان.

اوکلاهما دیوان عالی کشور است که انتظار می رود به حکومت جمعه در یک درخواست به نیاز هر کس داخل عرصه اجتماعی را حفظ فاصله حداقل شش پا و پوشیدن یک ماسک صورت. درخواست های ساخته شده توسط جان امیدوارم که فرانکلین برای آشتی, یک سازمان غیر انتفاعی است که به ترویج برابری نژادی و Greenwood, Centre Ltd. که صاحب املاک و مستغلات تجاری و به نمایندگی از دو ساکنان محلی به عنوان داشتن سیستم ایمنی بدن و به ویژه آسیب پذیر به COVID-19.

در یک Facebook پست جمعه و شهردار و اعتراف به احساس اضطراب در مورد پتانسیل گسترش coronavirus توسط مردم با حضور در این تجمع است.

"به عنوان کسی که با احتیاط از طبیعت, من نمی خواهم برای اولین بار سعی کنید هر چیزی. من دوست داشتم برخی از شهرستان های دیگر به اثبات رسیده ایمنی از جمله یک رویداد در حال حاضر" به bynum نوشت.

شهر سلامت, مدیر, دکتر بروس پیکان گفت: او می خواهم برای دیدن این تجمع به تعویق افتاد اشاره کرد که بزرگ داخل سالن اجتماعات هستند تا حدی مقصر اخیر گسترش ویروس در تولسا و Tulsa County است.

این تجمع در اصل برای جمعه برنامه ریزی شده بود اما نقل مکان کرد و یک روز پس از داد و بیداد که در غیر این صورت می توانست اتفاق افتاده در Juneteenth که نشانه پایان برده داری در ایالات متحده و در یک شهرستان که در آن یک سال 1921 سفید روی سیاه حمله کشته شدند به عنوان بسیاری از 300 نفر است.

مارک Lotter مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین استراتژیک مدیر ارتباطات گفت: MSNBC در روز جمعه که این تجمع "است که واقعا یک جشن امریکا که بازگشایی."

او گفت: این کمپین می پرسد که هواداران به دور ماندن از تجمع اگر آنها و یا یکی از اعضای خانواده در رده پرخطر برای عوارض جدی از coronavirus.

این پیام شده است به طور گسترده ای تکرار توسط رئیس جمهور و یا مبارزات انتخاباتی خود که تشویق هواداران برای حضور و Lotter گفت: این کمپین نمی خواهد نیاز به پوشیدن پوشش صورت.

"اگر شما می خواهید را انتخاب که به اینجا می آیند جشن اول خود را اصلاح حقوق و همچنین به جمع آوری به اجازه دهید صدای شما شنیده می شود و به جشن امریکا که بازگشایی این رئیس جمهور پس از آن شما را تشویق به اینجا می آیند," او گفت:.

اوکلاهما دیده است اخیر سنبله در coronavirus موارد تنظیم بالا روزانه در روز پنج شنبه از 450. مقامات بهداشت در روز جمعه 125 گزارش جدید تایید موارد COVID-19 در Tulsa County, است که بیشتر از هر شهرستان در اوکلاهما. ایالت وجود دارد 352 موارد جدید و یکی جدید کروناویروس مرگ گزارش روز شنبه, بالا بردن دولت تعداد موارد تایید شده پس از همه گیر شروع به 9,706 و آن مرگ و میر به 367.

تعداد واقعی افرادی که قرارداد این ویروس به احتمال زیاد بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد که افراد آلوده می تواند اما نه احساس بیمار.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم است که روشن کردن در عرض چند هفته. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود بسیار مسری ویروس می تواند باعث علائم شدید و کشنده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن