WDFW به دنبال عمومی نظرات به پیشنهاد مسابقه شکار تغییر حکومت - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW) است که به دنبال نظرات به های پیشنهادی برای مسابقه شکار و صید قوانین

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW) است که به دنبال نظرات به های پیشنهادی برای مسابقه شکار و صید قوانین محدودیت.

WDFW را قبول نوشته شده نظرات عمومی تا ژوئیه 14 در پیشنهاد تغییر حکومت. طرح ها و فرم های نظر خواهد بود ارسال شده در گروه وب سایت.

دو طرح مربوط به شکار مسابقات. اولین مانع گونه است که کیسه محدودیت از شکار مسابقات. دوم باعث می شود آن را غیر قانونی برای شرکت در یک مسابقه شکار که در این بخش مجاز نیست.

"ما شنیده ایم از این که آنها نگران هستند در مورد برگزاری برخی مسابقات که جوایز جایزه به کسی که جان بسیاری از حیوانات" گفت: Anis Aoude, WDFW بازی بخش مدیر در آزادی مطبوعات. "اگر کمیسیون تصویب این قانون طرح و سپس این نوع از مسابقات خواهد شد و دیگر اجازه داده شود."

این تغییرات پیشنهادی فقط بر شکار مسابقات و نه تغییر کلی مقررات شکار برای گونه است که هیچ کیسه حد, از جمله, اما نه محدود به بابکتس کویوتس کلاغ, روباه, یا راکون است. ماهیگیری مسابقات و زمینه محاکمه نمی کنند با این قانون پیشنهادی را تغییر دهید.

"شش کشورهای دیگر در حال حاضر نوعی از ممنوعیت حیات وحش, قتل مسابقات" Aoude اضافه شده است. "ما متعهد به ارائه شکار فرصت ها است که سازگار با شکار جامعه را پاسداشت ارزش ها است."

عمومی می توانید ارسال نظر نوشته شده از طریق ایمیل و یا پست الکترونیکی به:

حیات وحش برنامه

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش

PO Box 43200

المپیا, WA 98504

این کمیسیون که مجموعه سیاست برای WDFW را نیز قبول نظرات عمومی در های پیشنهادی در جولای 30 – Aug. 1 وبینار. اقدام نهایی توسط کمیسیون برنامه ریزی شده است در Aug. 21 وبینار.

WDFW اولیه دولت سازمان وظیفه آن حفظ حفاظت و تداوم ماهی حیات وحش و اکوسیستم در حالی که ارائه پایدار ماهیگیری و شکار فرصت ها است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب