لیگ برتر فوتبال پاک می کند مانع عمده در مسیر به راه اندازی مجدد فصل

MLS بازیکنان باید به تصویب یک توافق جدید جمعی هموار کردن راه برای لیگ برای بازگشت به بازی.MLS بازیکنان ارتباط

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

MLS بازیکنان باید به تصویب یک توافق جدید جمعی هموار کردن راه برای لیگ برای بازگشت به بازی.

MLS بازیکنان ارتباط تایید رای در ایران اجرا خواهد شد از طریق 2025 فصل است. دو طرف توافق در ماه فوریه که رفت و از طریق 2024, اما آن را هرگز به تصویب رساند.

هیچ جزئیات بیشتری منتشر شد. MLS کمیسر دان گاربر برنامه ریزی شده بود به صحبت می کنند و بعد از چهارشنبه.

MLS فصل شده است در خود نگه دارد از مارس 12 در طول بیماری همه گیر.

یکشنبه شب با بازیکنان ارتباط خود را اعلام کرد عضویت حال تصویب یک بسته برای سال 2020 فصل از جمله کاهش حقوق و دستمزد و امتیازات اضافی. آن را فراهم ویژگی اگر چه این پیشنهاد شامل یک تابستان مسابقات در اورلاندو است.

این بازیکن شد و بنا به گزارش ها در مواجهه با تحریم بعد از طرف در بر داشت خود را در یک بن بست بیش از امتیازات اما موفق به رسیدن به یک توافق است.

بازیکنان گفت: رای "نهایی یک طرح برای از سرگیری 2020 فصل فراهم می کند و بازیکنان با اطمینان برای ماه های آینده. این اجازه می دهد تا اعضای ما به جلو حرکت می کند و همچنان به رقابت در بازی آنها را دوست دارم.

"اما ما می دانیم که ما همه در حال حرکت رو به جلو به عنوان بازیکن به عنوان طرفداران به عنوان جوامع به عنوان یک جهان به آینده ای که به نظر می رسد بسیار متفاوت از یکی از ما پیش بینی چند ماه پیش. مشکلات وجود دارد ما به صورت جمعی هستند که هر دو فوری تر و مهم تر از رقابت در این زمینه است. ما عزادار هستیم تغذیه ما انتظار تغییر و انتظار ما عمل است.

"این تغییر نمی خواهد در این زمینه آمده است اما آن را تا حدودی از طریق زور و عزم و اراده از همه کسانی که به دنبال عدالت و برابری. ما امیدواریم که بازگشت ما به میدان خواهد اجازه می دهد تا طرفداران یک لحظه آزادی و یک ظاهر عادی.

"ما متعهد به عنوان یک گروه برای انجام تمام است که ما می تواند هر دو به عنوان رهبران در ورزش ما به عنوان به خوبی به عنوان رهبران در جوامع ما — برای کمک به حمل ما کشور ما و جوامع ما در لیگ و ورزش ما رو به جلو است."

بازیکنان از تورنتو FC, مونترال, تاثیر, ونکوور وایت کپس و دیگر باشگاه های قلم, آموزش دو روز گذشته به این طرف باقی مانده است در تضاد است. TFC بازیکنان هم قطار صبح روز چهارشنبه. در حالی که این جلسات در نظر گرفته داوطلبانه بازیکنان تا به حال شده است به طور معمول در نظر گرفتن بخشی قبل از دوشنبه.

MLS فصل شده است در خود نگه دارد از مارس 12 در طول بیماری همه گیر.

یکشنبه شب با بازیکنان ارتباط خود را اعلام کرد عضویت حال تصویب یک بسته برای سال 2020 فصل از جمله کاهش حقوق و دستمزد و امتیازات اضافی. آن را فراهم ویژگی اگر چه این پیشنهاد شامل شرکت در یک تابستان مسابقات در اورلاندو است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن