نقد و بررسی فیلم: جان استوارت 'مقاومت' نفس بد سیاسی 'کمدی' - Thu, 26 Jun 2020 PST

جان استوارت را در فیلم جدید "غیر قابل مقاومت" باز می شود با یک توالی بافندگی با هم صدا از ریاست جمهوری 2016 بح

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

جان استوارت را در فیلم جدید "غیر قابل مقاومت" باز می شود با یک توالی بافندگی با هم صدا از ریاست جمهوری 2016 بحث و فیلم از یک حزب جدا در نظر گرفتن یک گلوله توپ به روده قبل از Bob Seger را "هنوز همان" پخش بیش از عکس از شهر های کوچک کمپین متوقف می شود. یک عنوان کارت مطلب "روستایی امریکا Heartland, U. S. A." به ما می گوید که این داستان می گیرد بنابراین همانطور که می بینید این سیاسی "کمدی" در مورد (چک یادداشت) مالی مبارزات انتخاباتی اصلاح بسیار ظریف و مهربان در هر راه. که طعنه. آن را بسیار مهربان و unrelentingly بدبینانه قبل از آن ریپ فرش را از زیر مخاطبان در 11 ساعت نیاز به یک فیلم مستند در سبک مبین در طول اعتبار برای روشن کردن چه خبره فقط اتفاق افتاده است.

مضحک است که تنها نان از هر چیزی ارزشمند در "مقاومت" است که در این 30 ثانیه از فیلم مستند, که در آن ما می تواند بشنود استوارت صدای از پشت, دوربین, سوال رئیس سابق فدرال انتخابات کمیسیون معقول از خود اسکریپت. این باعث می شود شما تعجب می کنم که چرا استوارت نیست فقط یک فیلم مستند به جای معرض ما به این نفس بد و خارج از لمس طنز سیاسی, ظاهر نوشته شده توسط یک هوش مصنوعی است که تغذیه یک رژیم غذایی مداوم اخبار کابل و "غلاف صرفه جویی در امریکا است."

طرح مربوط به یک شهر کوچک در ویسکانسین Deerlaken که در آن یک کشاورز محلی سرهنگ جک هیستینگز (کریس کوپر) می رود ویروسی بعد از یک ویدیو از سخنرانی تکان دهنده در دفاع از حقوق مهاجران در جلسه شورای شهر ارسال شده است به وب است. به زودی ایجاد کرکسهای از بین بردن برای استفاده از این اسب شاخدار: یک مرد سفید نظامی دامپزشک با ظاهر مترقی ارزش. با امید فعال روستایی رای دهندگان به رای آبی در جت Dem استراتژیست گری زیمر (Steve Carell) در جناح راست میزبان رادیو رویای از "لیبرال نخبگان" با میل شدید برای اتومبیل های الکتریکی, NPR و "لوبیای های سبز." گری می خواهد جک برای اجرا به شهردار ارائه می دهد و به اجرا مبارزات انتخاباتی خود. زمانی که جمهوری خواهان دریافت وزش باد در آن, آنها ارسال باربی ربات ایمان (رز بایرن) که صادقانه رفتار مانند یک بیگانه تظاهر به فاکس نیوز لنگر. گری و ایمان به نوبه خود Deerlaken به عرصه سیاسی آنها bloodsport, undergirded توسط یک frisson واقعا نگران کننده تنش های جنسی.

به نظر می رسد استوارت مجموعه مناظر خود را در حال آمریکا Armando Iannucci, درخشان, انگلیسی, سیاسی طنز پشت "Veep" و "در حلقه." شاید نیاز به یک خارجی چشم انداز واقعا ببینید چه چیزی باعث می شود سیاست آمریکا مضحک و "Veep" موفق به کشش که خاردار بینش زیرا هیچ کس امن است. در "مقاومت" (یک عنوان به ظاهر انتخاب شده تنها برای این واقعیت است که "مقاومت" است که در وسط آن) استوارت نیز در سمت امن به خصوص با denizens از Deerlaken. او به پایان می رسد تا ولگرد و تمام تلاش ترک گری به خشک اما نه قبل از ما مجبور به صرف مدت زمان فیلم با این unlikable, مصر, حرکت تند و سریع. اين فيلم مهربان است یا Gary? آن را سخت به بگویید که او شخصیت که دیدگاه ما به اشتراک بگذارید به چسبناک slow-mo نگاهها که با او ارزیابی جک دختر دیانا (Mackenzie Davis).

با "غیر قابل مقاومت" استوارت می خواهد به او زغال اخته streusel و خوردن آن را بیش از حد تلاش برای صنایع دستی "گاز گرفتن" تفسیر بدون دندان است که patronizes اما حاضر به توهین و تصادفا بیش از خود تلاش به هر دو snarky و صادقانه یک حالت است که استوارت به راحتی جابجا کنید بین در "روزانه نشان می دهد." اما شما فقط نمی توانید هر دو در همان زمان به عنوان او تلاش می کند به اینجا. او bogs پایین با استعداد خود بازیگران با سردرگم طرح خسته استعارههای و شرم آور گفت و گو است. این یکی آن را به سادگی مقاومت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن