Dear Abby: همسر نمی تواند لرزش بی اعتمادی شوهر در یک دروغ

عزیز ابی: من و همسرم در حال 58 و آماده شدن برای جشن اولین سالگرد عروسی. ما می دانستیم که هر یک از دیگر در اما

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

عزیز ابی: من و همسرم در حال 58 و آماده شدن برای جشن اولین سالگرد عروسی. ما می دانستیم که هر یک از دیگر در اما شد فقط دوستان در آن زمان. پس از کالج ما ازدواج دیگران و مطرح کودکان است. ما در آنجا ماند متاهل به همسران ما برای نزدیک به 30 سال است.

ما دوباره هشت سال پیش آغاز شده و امر و طلاق شرکای ما. نه از ما است و افتخار این. من فرزندان را پذیرفته اند ، او حاضر به قبول من و تنها یکی از آنها ارتباط با او.

او در خارج از شهر به تازگی و من او را گرفتار در یک دروغ در مورد داشتن دعوت یک زن همکار سابق برای ناهار با او. من شوکه شده بود و صدمه دیده است به دلیل این است که چگونه رابطه ما آغاز شده است. او عذرخواهی کرد اما من نمی توانم بیش از این واقعیت که او به من دروغ گفتند و این باعث شده است که شکاف بین ما. او همواره با من صادق بنابراین من تعجب می کنم که چرا او دروغ گفته در مورد این زن.

من می دانم که من در هیچ موقعیتی به قضاوت دیگران. من نمی تواند استطاعت مشاوره و ما اصلا متعلق به یک کلیسا برای کمک معنوی. من از افسردگی رنج می برند و اضطراب (من تحت مراقبت پزشک و دارو) اما نمی تواند تکان غم و اندوه. چگونه می تواند من همیشه اعتماد شوهرم دوباره ؟ — صدمه زدن به قلب کوه

عزیز صدمه زدن به قلب: در راه خود را به امر خود او ممکن است دروغ گفته چون او ترس از ناراحت کننده شما. یک راه برای شروع این بسیار ضروری مکالمه خواهد بود به او بگویید که چگونه متزلزل شما در حال است که او راستگو و سعی کنید به او توضیح دهید که چرا او فکر کرد که او تا به حال به دروغ. شما همچنین باید بپرسید اگر او فکر می کند که هر چیزی وجود دارد چپ چپ در ازدواج خود را.

اگر او به شما می گوید چیزی اشتباه است و هیچ چیز او را تغییر دهید او را باور. اما اگر شما هنوز هم احساس نا امنی از پزشک بخواهید که خود را به درمان افسردگی و اضطراب نشان می دهد برخی از کم هزینه سلامت روان/خدمات مشاوره در جامعه خود را.

عزیز ابی: من نیاز به مشاوره خود را در مورد مشکل من رو با من شده است با قدمت تقریبا چهار سال است. وقتی که من با "جف" او تا به حال دو نفره یورکشایر terriers. هر دو بسیار ارضی و آرامش خود را در خانه. من به او گفتم که من در مورد در حال حرکت در با او را به دلیل خارج از کنترل سگ و او را درک. آنها سگ مسن تر و من می دانستم که یک روز آنها را تصویب بنابراین من با صبر و حوصله منتظر.

سپس جف همسایه گذشت ترک یک سگ. او به تصویب رسید که سگ و آن را تبدیل به یک مسئله بزرگتر از این دو. جدید سگ بسیار تهاجمی است. آن را تلاش می کند به نیش می زنند و نمی خواهد اجازه دهید به برخی از اتاق در خانه! من ابراز نگرانی من به جف اما هیچ چیز انجام شده است.

ما در حال حاضر مشغول زندگی می کنند اما به طور جداگانه. من به جف که ما نیاز به با هم زندگی می کنند قبل از ازدواج, بنابراین من به او اولتیماتوم — سعی کنید برای پیدا کردن یک خانه برای سگ جدید و با من حرکت در.

که دو سال پیش و هیچ چیز انجام شده است. در این نقطه من شک دارم که او به تصویب رسید, سوم, سگ بدون من دانستن به منظور جلوگیری از حرکت در. من احساس می کنم او را انتخاب سگ جدید بیش از من! چه کار کنم ؟ — نادیده گرفته انسان در کالیفرنیا

عزیز نادیده گرفته انسان: گوش دادن به شهود خود را و قبول است که که در آن شما نگران جف تعهد مشکل است. اگر او می خواست شما را به زندگی با او را گرفته در تهاجمی حیوانات. بدون اینکه آن را در کلمات او به شما ارسال یک پیام قوی. از جایی که من نشسته شما ممکن است اختصاص داده شده به اندازه کافی زمان برای یک داستان عاشقانه است که هیچ جا. به جف انتخاب: لانه آموزش سگ یا عاشقانه است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن