میلیون ها نفر از ما بچه ها گفت: بازگشت کامل به مدرسه در پاییز بعید

فورت لادردیل فلوریدا. — میلیون ها نفر بیشتر از کودکان در ایالات متحده آموخته جمعه که آنها بعید است به بازگشت ب

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

فورت لادردیل فلوریدا. — میلیون ها نفر بیشتر از کودکان در ایالات متحده آموخته جمعه که آنها بعید است به بازگشت به کلاس های درس تمام وقت در پاییز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان مرگ عوارض اوج جدید رسیده.

که در بسیاری از کشورها — به خصوص در Sunbelt — تلاش برای مقابله با افزایش و دولت ها در سراسر جهان سعی در کنترل تازه شیوع. در نشانه ای از اینکه چگونه این ویروس یورتمه رفتن در سراسر جهان, سازمان جهانی بهداشت گزارش داد نزدیک به یک چهارم میلیون عفونت جدید در یک روز.

در ایالات متحده, تیم از پزشکان ارتش مستقر در تگزاس و کالیفرنیا برای کمک به بیمارستان deluged توسط coronavirus بیماران. دو پرجمعیت ترین ایالت هر گزارش تقریبا از 10 ، 000 مورد جدید و برخی از آنها بیشترین مرگ, شمارش از همه گیری آغاز شد. اعداد بزرگ در فلوریدا و آریزونا و کشورهای دیگر نیز در حال کمک به درایو آمریکا تجدید حیات که مجبور متحده به تجدید نظر سال تحصیلی.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گذاشته معیارهای اکید برای مدرسه reopenings است که باعث می شود کلاس آموزش بعید است برای بسیاری از مناطق. این دموکرات قوانین حکم که دانش آموزان بالاتر از درجه دوم و تمام کارکنان پوشیدن ماسک.

تگزاس به مدارس دولتی اجازه اقامت بسته برای بیش از 5 میلیون دانش آموز به خوبی به سقوط. تحت دستورالعمل های مدارس می تواند نگه دارید آنلاین-تنها آموزش تا هشت هفته اول به طور بالقوه هل دادن یک بازگشت به دانشگاه در برخی از شهرستانها تا نوامبر است.

اکثر کودکان شیکاگو خواهد بازگشت به کلاس درس فقط دو روز در هفته و صرف سه روز دیگر آموزش از راه دور تحت آزمایشی طرح مشخص شده توسط مقامات این کشور سومین منطقه مدرسه. تصمیم نهایی برای سقوط کلاس برای این منطقه بیش از 300,000 دانش آموزان نمی آیند تا اواخر ماه اوت است.

آیووا رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز یک جمهوری خواه اعلام کرد او را به نادیده گرفتن مدارس و نیاز دانش آموزان به صرف حداقل نیمی از تحصیل خود را در کلاس های درس نقشه کشی, انتقاد از دولت صنفی معلمان.

عدم اطمینان در مورد راه با خیال راحت به راه اندازی مجدد مدارس به پدر و مادر مانند Ivette Garcia of Orange Park, Florida, مبارزه با آنچه که به انجام است. زمانی که او آموخته منطقه مدرسه او تا به حال تنها دو گزینه در این پاییز حضوری و یا مجازی درس او تصمیم به نگه داشتن او در مهد کودک خانه. او قصد دارد به برنامه آموزش قبل و بعد از کار با پدر و مادر خود را تقویت آموزش و پرورش در میان است.

"مدارس' تاریخ شروع کمتر از 30 روز به دور است. و من احساس می کنم که بسیار عالی برنامه ریزی در محل که باعث می شود من احساس می کنم به اندازه کافی راحت برای فرستادن کودک به مدرسه و سپس بازگشت به خانواده ما پویا" گارسیا گفت.

چندین ایالت گزارش شده است تعداد رکورد COVID-19 این هفته, کمک به افزایش در کشور مرگ و میر. هفت روز نورد متوسط روزانه جدید مرگ و میر افزایش یافته است 34 درصد از دو هفته پیش در حالی که در مورد شمارش در آن دوره شات 43% بوده است.

تگزاس گزارش یک رکورد 174 جدید مرگ و میر و بیش از 10 ، 000 موارد اضافی برای چهارمین روز متوالی. کالیفرنیا نزدیک به 10 ، 000 مورد تأیید خود شد, سومین مجموع روزانه و آن را ثبت 130 مرگ و میر در طول یک هفته از seesawing عفونت اعداد.

فلوریدا گزارش شده 128 جدید و میر جمعه و 11,345 موارد اضافی.

علائم وجود دارد در سراسر Sunbelt که این ویروس کشش مقامات ظرفیت برای پاسخ. این دفتر معاینات پزشکی در مترو ققنوس بدست ذخیره سازی قابل حمل کولر و دستور بیشتر برای رسیدگی به هجوم بدن — یادآور شهر نیویورک در اوج این بیماری همه گیر وجود دارد.

در هوستون 86-فرد ارتش تیم پزشکی کار می کرد برای بیش از یک جناح از ایالات یادبود مرکز پزشکی. در کالیفرنیا نظامی پزشکان و پرستاران و دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی در حال مستقر شدند به هشت بیمارستان ها در مواجهه با کمبود نیروی انسانی.

برخی از بیمارستانها در کارولینای جنوبی نیز در حال فشرده: تعداد بیماران مبتلا به COVID-19 بشدت رو به افزایش است در حالی که پرستاران و دیگر کارگران در حال آلوده شدن زمانی که آنها در محل کار دکتر گفت: Wendell جیمز ارشد معاون رئیس جمهور با Prisma سلامت است که بر اساس در گرینویل.

"بسیاری از بیماری های ما را ببینید ما در پرسنل پرستاری و کارکنان پشتیبانی ما است جامعه گسترش," او گفت:. "تقریبا همه از آن من نمی تواند کنترل کند."

در فلوریدا, میامی-مقامات منطقه شروع پله تا اجرای یک ماسک مورد نیاز است. کد و آتش بازرسان سازمان به صدور بلیط تا 100 دلار برای افراد و 500 دلار برای کسب و کار نه مطابق با دستورالعمل ها را به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله. پلیس در حال حاضر که قدرت.

شان کوچه دستیار مدیر آبی یقه میامی راحتی غذا رستوران گفت: تمام مشتریان خوردن در خارج در جداول پیک نیک و خواسته به پوشیدن ماسک در هنگام غذا خوردن نیست.

"ما به مردم صاف کردن:" در هر صورت شما منطبق هستند یا ما حق دارند به شما خدمت می کنند," او گفت:. "ما به حال هر گونه مسائل است."

حداقل نیمی از همه کشورها باید به تصویب الزامات مورد نیاز برای پوشیدن چهره پوشانده اند.

اما در گرجستان کالیفرنیا ، برایان کمپ ممنوع شهرها و استان ها از نیاز به پوشش صورت. او شکایت کرد آتلانتا در اواخر روز پنجشنبه برای جلوگیری از هجوم خود را سفارش و شهردار Keisha لنس پایین گفت که او آماده رفتن به دادگاه برای حفظ مورد نیاز است.

در سطح جهانی مورد تأیید شماره بیش از 13.9 میلیون جمعه با توجه به شمارش از دانشگاه جانز هاپکینز و COVID-19 مرگ و میر بالغ بر بیش از 590,000. که گزارش یک روز سابقه ای از عفونت های جدید: بیش از 237,000. کارشناسان بر این باورند که اعداد واقعی هستند و حتی بالاتر.

هند در مجموع مورد تأیید پیشی گرفتن 1 میلیون دلار سومین در جهان در ایالات متحده و برزیل — و آن تلفات رسیده بیش از 25000. که به دنبال اعلام روز شنبه که آن موارد تایید شده بیش از 2 میلیون نفر از جمله 76,000 مرگ و میر.

افزایش در هند — جایی که کارشناسان معتقدند اکثریت قریب به اتفاق موارد هنوز در حال از دست رفته — راند نگرانی آمادگی برخی از کشورها برای مقابله با شیوع بیماری های است که می تواند تست ضعیف سیستم مراقبت های بهداشتی.

در کشورهای جنوب صحرای آفریقا که در حال حاضر بزرگترین در جهان کمبود پرسنل پزشکی, نزدیک به 10,000 سلامت کارگران در 40 کشور آلوده شده اند که گفت.

در اسپانیا که یکی از سخت ترین-آمار کشورهای پیش از آن در این بیماری همه گیر بهداشت مقامات خواسته بارسلونا 5.5 میلیون نفر به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از ویروس گسترش یافته است.

نخست وزیر بوریس جانسون جدولها دوره های مختلف اعلام کرد که از اوت. 1 دولت دیگر درخواست مردم برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی و یا کار از خانه.

انگلستان رسمی مرگ و میر که در ایستاده بود بیش از 45,000 است برای چندین هفته است که بالاترین در اروپا است.

___

Crary گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس خبرنگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب