St. Paul معترضان خواستار حذف پلیس از مدارس

معترضان پر از حیاط خارج دبیرستان مرکزی بعد از ظهر دوشنبه به تقاضای حذف از افسران پلیس از St. Paul مدارس دولتی.

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

معترضان پر از حیاط خارج دبیرستان مرکزی بعد از ظهر دوشنبه به تقاضای حذف از افسران پلیس از St. Paul مدارس دولتی.

به عنوان فعالان با نشانه هایی است که خواندن "دفاع از سیاه صداها" و "صندوق مشاوران و جامعه نیست و پلیس" فعلی و سابق مرکزی دانش آموزان نوبت در زمان به اشتراک گذاری تجربیات شخصی خود را با مدرسه منابع افسران.

"این adultification از کودکان در مدارس است آنچه ما را در معرض خطر" در سال 2017 فارغ التحصیل Saffiyah عزیز محمد گفت. "کسانی که انجام می دهند بیشتر adultification از کودکان در مدارس افسران پلیس زیرا آنها حتی به ما بزرگسالان در خیابان."

آخرین سال مدرسه سنت پل مدرسه منطقه ارسال شده و هفت سنت پل افسران پلیس در مدارس در این شهرستان هزینه منطقه تا $775,000.

روز دوشنبه هیئت مدیره مدرسه خواهد شد و رای گیری در مورد اینکه آیا به مذاکره یکی دیگر از قرارداد با, St. Paul اداره پلیس.

مینیاپولیس مدارس دولتی رای دادند به اتفاق آرا به فسخ قرارداد خود را با مینیاپولیس اداره پلیس در اوایل این ماه.

"ما قطعا در نظر گرفتن این فرصت در حال حاضر" رالی سازمان و 2019 CHS فارغ التحصیل میسکی عمر گفت. "ما شاهد چه نمایندگان مجلس بود, بنابراین ما در حال گرفتن این فرصت در حال حاضر به SROs از مدارس ما. این یک امیدوار زمان در حال حاضر."

این تجمع بود توسط دانش آموز تعامل و پیشرفت هیئت مدیره یک تیم از دانش آموزان که کار بر روی طرح را به انتخاب هیئت مدیره مدرسه و دولت در هر سال و همچنین, St. Paul ائتلاف ریشه & Restore.

SEAB اعضای اولین حمایت برای حذف از افسران پلیس از St. Paul دبیرستان های دولتی در سال 2016.

در پایان این تجمع معترضان با تشکیل یک کاروان و honked خود ماشین شاخ در امتداد یک مسیر در گذشته خانه ها از سه نفر اعضای هیئت مدیره مدرسه چه کسی رای خواهد داد در ماده سه شنبه.

"آخرین باری که من چک این بود که در یک موسسه آموزشی یک موسسه از ترس" 2020 CHS فارغ التحصیل Mickies Kiros گفت. "این منصفانه نیست برای دانش آموزان به احساس مانند آنها امن نیست. من تضمین آنها احساس امن تر زمانی که وجود دارد هیچ افسران پلیس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب