Dear Abby: نابرابر تقسیم کارهای خانه قرار می دهد ازدواج در طوفانی مسیر

عزیز ابی: من برای ازدواج شده است هفت سال و دو فرزند زیبا. من و همسرم هر دو کار تمام وقت و در عین حال من تقریبا

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

عزیز ابی: من برای ازدواج شده است هفت سال و دو فرزند زیبا. من و همسرم هر دو کار تمام وقت و در عین حال من تقریبا تمام کارهای خانگی. من او را خواسته بارها و بارها برای کمک به سهولت من حجم کار و استرس با تقسیم کارهای عادلانه تر اما من درخواست ملاقات کرد و حداقل به طور موقت. این باعث شده است که استدلال تنش و خشم.

او می گوید: "من و شما ارزش چیزهای مختلف" و یا "این چیزی نیست که من می خواهم به تمرکز بر روی در خانه" یا "استانداردهای خود را بیش از حد بالا هستند و باید منفی نهفته خود را در رابطه با بچه های ما." من درخواست ما بچه ها برای تمیز کردن به طور معمول چون من می خواهم آنها را به اعضای فعال این خانواده و این است که چگونه من مطرح شد.

آن را با قرار دادن فشار بر ازدواج من و تحت تاثیر احساسات من نسبت به شوهرم. آیا من نیاز به اجازه دهید این رفتن ؟ یا من هستند اولویت های نابجا? — از تعادل خارج در رود آیلند

عزیز از تعادل خارج: از شوهر خود را, چشم انداز, چرا باید او را به کمک در کارهای خانه اگر او می تواند استخوان فک شما را به انجام سهم? شاید شما باید او را در انتخاب — شرکت بیشتر و یا کسی را استخدام می شود به برخی از این بار شانه های خود را.

به کودکان خود را, لطفا چوب به اسلحه خود را. این مهم است که آنها استاد پایه مهارت های خانه داری به طوری که زمانی که آنها تبدیل شدن به بزرگسالان آنها خواهد بود قادر به مراقبت از خود. تعداد کمی از کودکان لذت بردن از این ایده از انجام کارهای خانه, اما بسیاری از آنها آن را انجام دهد به هر حال به عنوان یک راه برای به دست آوردن کمک هزینه.

عزیز ابی: من با خوشحالی به همان زن برای 51 سال است. "جین" ازدواج کرده بود 42 سال به همان مرد است. ما هر دو بیوه. ما را وصل شدند و با بهره گیری از زمان ما با هم اما پس از حدود سه سال این همه تغییر کرده است.

آیا شما باور دارید در شخصیت تقسیم جکیل و هاید چیزی است ؟ جین شروع به دروغ متهم من از داشتن امور با زنان دیگر. آخرین دو زن او من را متهم به درگیر بودن با من حتی نمی دانم. این اتهامات شده اند در آینده بیشتر است. یک روز او را خوب; روز بعد او را متهم به من.

جین ندارد مبتذل زبان و به طور معمول به او ندارد از آن استفاده کنید. اما زمانی که او را متهم من از برقراری ارتباط با این زنان او با استفاده از کلمات است که می تواند یک ملوان سرخ! یک محقق اول حدس بود مراحل اولیه آلزایمر است. من می دانم که او پارانوئید است اما چرا ؟ — متنفر تغییر در کارولینای شمالی

عزیز متنفر است: یک شخصیت را تغییر دهید از جمله شما را توصیف می تواند نشانه ای از بیماری آلزایمر, اما آن را نیز می تواند ناشی از سکته مغزی کوچک و دیگر dementias. جین پارانویا نیز می تواند نشانه ای از یک بیماری جسمی. اگر او در خانواده بسیار مهم است که شما آنها را در مورد آنچه اتفاق می افتد به طوری که آنها — و شما می توانید او را تشویق به ارزیابی جسمی و neurologically. اگر شما انجام آن را ممکن است نجات نه تنها زندگی خود بلکه سلامت عقل خود را.

DEAR ABBY: زمانی که من 21 بود من پدربزرگ و مادربزرگ به من گفت: "بهتر بود عزیزان نسبت به حق." پنجاه سال بعد من هنوز در تلاش به دنبال مشاوره که دلیل آن را بسیار درست است. گاهی اوقات آن را بسیار سخت برای تمرین اما من هرگز فراموش نکنید این کلمات. کن در شرمن اوکس کالیفرنیا.

عزیز کن: هر چیزی را تشویق می کند که مردمی به همراه بهتر است از مشاوره خوب در کتاب من است. گاهی اوقات مردم محل اهمیت بیش از حد در تلاش برای حق باشد. در حال حاضر اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن یک ضرب المثل با شما که یاد گرفتم از پدر بزرگ من: "من هرگز چیزی یاد گرفته باشم در حالی که من صحبت شد."

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن