ماهیگیری, درب بازکن, در یک بیماری همه گیر است که هنوز هم ماهیگیری — خوب و بی رحمانه

ماهیگیری می تواند یک نوش دارو برای یک بیماری همه گیر.اما آن است که همیشه نیست. اما می توان آن را. به طوری که د

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

ماهیگیری می تواند یک نوش دارو برای یک بیماری همه گیر.

اما آن است که همیشه نیست.

اما می توان آن را.

به طوری که در نه کاملا 5:01 صبح شنبه — کمتر از یک دقیقه بعد از زنگ chimed — من 9 ساله پسر Tima به نظر می رسد در چشم تیره و تار همه لبخند و آماده برای رفتن.

این بود, البته, باز, برای, مینه سوتا, محبوب ترین بازی ماهی از جمله انواع مختلف اردک, دریاچه, ماهی قزل آلا, و علاقه خاصی به ما — شمال ماهی.

"پاپا چگونه بسیاری از پایک آیا شما فکر می کنم ما گرفتن امروز از او پرسید: قبل از من تا به حال ضربه زدن به دم دکمه قهوه ساز.

"من فکر می کنم دو خوب خواهد بود," او گفت: قبل از هر گونه پاسخ داده می تواند. "در واقع یکی خوب است. تا زمانی که من آن را دریافت کنید. و یا شما می توانید آن را دریافت کنید و دست میله به من. من حدس می زنم زمانی که یکی از ما می شود."

او تا به حال هرگز یک چیز نوک تیز سوراخ کردن بر روی میله و حلقه — یک نقطه خالی در فهرست که او اشاره کرد در تابستان گذشته پس از اهمیت حیاتی خاموش smallmouth باس و انواع مختلف اردک ماهی. شد به خصوص قابل توجه پس از او فرود یک چیز نوک تیز سوراخ کردن یخ ماهیگیری در زمستان در یک نکته-تا — به وضوح رده های مختلف از آب باز میله و حلقه.

پس از فصل گذشته بسته Tima را تبدیل به کاملا ماهیگیر از جمله یک کودک 9 ساله می شود. این زمستان او عیار روی یخ قادر به طعمه های کوچک یخ جست و خیز کردن با یک waxworm رها کردن آن را یک سوراخ پیدا کردن عمق sunfish حلقه آنها معمولا رها کردن آنها و تکرار بدون کمک.

اما این بهار است که او به خود را دارد. این یک بهار سرقت از مدارس اما با توجه به دانش آموزان با یک میل شدید برای piscatorial حرفه, حسن نیت ارائه میدهد از coronavirus.

اولین حلقه نخ ریسی — فارغ التحصیلی در حال حاضر اگر شما از دایی پس از matriculating از دکمه دزدان دریایی کارائیب حلقه — تعمید شد با یک باس largemouth ماه گذشته که استنشاق یک crappie ماهی قنات در محل ما اینجا تماس Shallows. (نام واقعی ممکن است آشکار است بیش از حد. ما در حال گفت به ماهی نزدیک به صفحه اصلی این روز و بیش از حد بسیاری از مردم می دانند که در آن زندگی می کنیم برای ما آشکار عسل سوراخ.)

اما تابستان در Shallows بودند شیک در اوایل روز از بهار تا زمانی که من به او نشان داد که چگونه آنها می تواند coaxed با یک پرواز او می خواست در. به زودی او خود را پرواز میله در دست — در واقع آن را بسیار ساده تر و حلقه-کمتر سبک شناخته شده به عنوان Tenkara — و او شروع به ظاهر pumpkinseeds با تکبر راه رفتن اغلب outfishing "کودکان و نوجوانان" که به تماشای با کنجکاوی و حسادت.

زندگی روزمره ما به زودی تبدیل شد که پس از "مدرسه" یا به جهنم همسر من ناتاشا یا من — هر کس ممکن است قادر به سرقت دور از خانه ما دفاتر — تعیین شد که راننده, گره, بستن, متخصص و قلاب کردن تکنسین.

من filleted بیشتر sunfish در طول بیماری همه گیر از من مراقبت به تعداد و دست chapped به آن را اثبات کند.

با تشکر از خدا برای ماهیگیری.

زمانی که یک بچه نمی توانید بازی با دوستان خود و شطرنج مسابقات لغو شد ... زمانی که بازدید از پدربزرگ و مادربزرگ در حال اوراق و تعطیلات در سوال ... و هنگامی که — بلندی شبح وحشت و نگرانی هیچ پسر باید — کمپ تابستانی است در معرض خطر ... حداقل در یک نهایی اماده کردن از خوبی های یک پسر ممکن است ماهی است.

و بنابراین او حد عالی رساندن مهارت های خود را, او اغلب به ما یادآوری, تا پنج شنبه, آوریل 9 هنگامی که پیک می تواند هدف قرار دادند.

ما بحیث یک طرح. من و او در یک قایق رانی در دریاچه کم عمق در نزدیکی مسلح با minnows jigs و همه فن حریف مقابله با. ما می تواند پس از "بزرگ Timmy" هرگز دیده می شود-اما-فرض-to-be, دلپذیری, پایک که جامعی یک نکته تا خط این زمستان.

نشده در طول بهار بود که همه گیر تا به حال ساخته شده است این تصمیم گیری آسان برای من خواهد بود وجود دارد هیچ 2020 باز آخر هفته سفر به مرز آبهای یا بزرگ آبهای شمال — نوع سفر دوستان من و من اغلب به آوردن تنها مردان دیگر نه فرزندان ما. سرنوشت در قالب یک ویروس را پدر و پسر به تنهایی در یک قایق با هم.

ما هر دو هیجان زده اگر چه هیچ مردی از 49 سال می تواند مطابقت با غیرت یک پسر 9.

اما من نیز آگاه است که ماهیگیری یک اشتیاق به چکش او که خداوند غرور. این یکی از بزرگترین حرفه بشریت است که تا کنون, اما آن را نیز می تواند یکی از بیرحمانه ترین. همه ماهیگیران تفننی این را می دانند اما ما یاد بگیرند که در طول سال به قرار دادن آن در خارج از ذهن به خصوص در صبح باز کن.

شنبه خطور کرد و به اندازه کافی — سرد اما آرام ما به عنوان تضعیف قایق رانی من به هرز آب است.

ما در بر داشت crappies — ما تعیین شده عقب تا معدن است که می تواند با ارائه یک drumbeat از عمل برای او در حالی که من سعی کردم برای پیک. اما پایک شد ضربه زننده و به زودی crappies کاهش یافت و هنوز هم. او فرود آمد ،

نسیم درآورده قایق رانی در اطراف آزاردهنده و علف های هرز خراب قلاب. باتری در عمق یاب درگذشت و احساس غرق شدن بود که به آرامی اشک در من هنگامی که آب و هوا املای بهار جبهه سرد (به طور کلی خوب نیست) به زودی شروع به نظر می رسد در Tima وضع.

"بد شانس دریاچه" او muttered تغییر نام این محل که قبلا به نظر می رسید به برگزاری چنین ثروت. و سپس در نهایت "بیایید فقط برو."

شکست. شکست برای دریاچه, شکست, برای, ماهی, و بیشتر از همه موفق برای, راهنمای.

که می شده اند به اندازه کافی بد. اما ماهیگیری را تاریک می تواند به "ناامیدی" فوق العاده بلند. می تواند سرقت و رویاهای یک کودک 9 ساله که نمی تواند خواب شب قبل و به نوبه خود آنها را در برابر او را در آنچه مطمئنا زندگی درس بلکه فقط بی رحمانه است.

راه های بسیاری وجود دارد که فرود و پیاده از یک قایق رانی می تواند به اشتباه. این خاص بدبختی درگیر سفت, پاهای, clunky خراب کردن چکمه و قطعا هیچ کمبود از بی حوصلگی و خواب آلودگی تسلیم.

وجود دارد یک سفر یک چرخ زدن و ترشح و هنگامی که Tima righted خود و scampered ساحل, شلوار خود را خیس می شد و قطره جریان پایین گونه خود نیست آب دریاچه.

قایق رانی نفرین بود. دریاچه نفرین بود. ماهیگیری نفرین بود. راهنمای نفرین بود. عبارت "هرگز دوباره" می تواند شنیده شود صبح جاگر و سگ واکر.

بازگشت به خانه بعد از یک ساعت برخی از شکلات داغ در او و لباس خشک بر روی او من عذرخواهی کرد و در عین حال دوباره برای بد شانسی از یک روز. "خوب," او گفت: "استعفا داد.

"آیا شما واقعا never gonna go fishing دوباره؟" از من خواسته.

Tima ترک خورده یک لبخند. "نه فقط در شانس بد دریاچه, و نه در یک قایق رانی," او گفت:. "مگر اینکه به شما ثابت کنیم که وجود دارد پایک در آن وجود دارد و که شما می توانید آنها را از یک قایق رانی."

این همه گیری همچنان ادامه دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب