NCAA گسترش ممنوعیت می پیوندد SEC در هدف قرار دادن مؤتلفه پرچم

NCAA در روز جمعه گسترش آن سیاست ممنوعیت متحده با برجسته مؤتلفه نمادها از میزبانی خود در مسابقات قهرمانی حوادث

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

NCAA در روز جمعه گسترش آن سیاست ممنوعیت متحده با برجسته مؤتلفه نمادها از میزبانی خود در مسابقات قهرمانی حوادث یک روز پس از کنفرانس جنوب شرقی ساخته شده مشابه اعلامیه هدف در می سی سی پی امور خارجه پرچم.

فعلی NCAA بان در محل پس از سال 2001 مانع متحده از میزبانی آنچه NCAA تماس قهرمانی از پیش تعیین شده از جمله سایتهای مردان مسابقات بسکتبال بازی. می سی سی پی است که دولت تنها در حال حاضر متاثر از سیاست است.

گسترش سیاست به این معنی است که حتی زمانی که سایت های NCAA حوادث تعیین عملکرد به عنوان آنها در ورزش هایی مانند بیس بال, بسکتبال زنان, و, چوگان سرپهن, می سی سی پی, مدارس نمی شود مجاز به میزبان. می سی سی پی را دو کنفرانس جنوب شرقی و مدارس و دانشگاه می سی سی پی و ایالتی می سی سی پی به طور منظم میزبان NCAA بیس بال منطقه ای و منطقه ای فوق العاده بازی.

روز پنج شنبه در ثانیه اعلام کرد این دیگر برگزاری کنفرانس حمایت مسابقات قهرمانی حوادث در می سی سی پی تا پرچم دولت تغییر کرده است. حرکت در آمد با, تماس, برای تغییر از مدیران از هر دو اوله خانم و ایالتی می سی سی پی.

می سی سی پی است که آخرین پرچم دولت که شامل نبرد علامت: یک زمینه قرمز صدر توسط یک آبی X با 13 ستاره سفید. سفید supremacists قرار دادن نماد در پرچم در سال 1894 در واکنش به قدرت سیاسی توسعه یافته است که در طول بازسازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب