سابق Excelsior کارمند فایل های غیر قانونی فسخ کت و شلوار را پس از افزایش نگرانی ها در مورد فعالیت های سیاسی - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

سابق مدیر توسعه از Excelsior مرکز سلامتی این هفته ظ $200,000 طرح دعوی در دادگاه علیه کارفرمای سابق خود ادعا تل

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

سابق مدیر توسعه از Excelsior مرکز سلامتی این هفته ظ $200,000 طرح دعوی در دادگاه علیه کارفرمای سابق خود ادعا تلافی هشدار مافوق در مورد یک رویداد در پاییز سال 2018 با حضور در کنگره ایالات متحده کتی McMorris راجرز.

Skyler Oberst ظ غیر قانونی ختم دعوی در دادگاه مدنی روز سه شنبه در اسپوکن برتر دادگاه نامگذاری Excelsior مدیر عامل شرکت اندرو هیل و Kitara جانسون رئیس آن توسعه افسر. Oberst مدعی غیر حرفه ای انجام شده توسط جانسون در بازاریابی برای سازمان های غیر انتفاعی جوانان مرکز مراقبت در طول اشتغال خود را از دسامبر سال 2018 به اوت 2019 ساخته شده بدتر پس از او مطلع در این شرکت مدیر منابع انسانی و هیل در مورد نگرانی های مربوط به بریدن روبان کنفرانس خبری برای تسهیلات جدید در بیمار تسهیلات تامین مالی از طریق واشنگتن وزارت بازرگانی گرانت.

این نماینده کنگره صحبت می کرد در این مراسم با وجود جریان مبارزات سیاسی برای حفظ صندلی خود و مبارزات انتخاباتی خود را آرم به نظر می رسد در مواد توزیع شده در این رویداد با توجه به طرح دعوی در دادگاه. Oberst سابق دستیار مقننه در اسپوکن شهر گفت: سرپرستان او نگران ظاهر و مواد تبلیغاتی نمایش داده خواهد طرفداری از یک نامزد و تهدید غیر انتفاعی معاف از مالیات ،

"هیچ کس بالاتر از قانون همه ما باید در برگزاری هر یک از دیگر پاسخگو" گفت: ناتاشا هیل اسپوکن وکیل به نمایندگی از Oberst. "به ویژه در سازمان هایی که در نظر گرفته شده به نفع جامعه ما است."

Excelsior است معاف از پرداخت مالیات خاص تحت یک ماده از قانون مالیات فدرال ممنوع است که این گروه از درگیر شدن در مبارزات انتخاباتی.

McMorris راجرز دفتر گفت: دریافت هر گونه مواد تبلیغاتی برای این رویداد جلوتر از زمان برای بررسی و بازدید برگزار شد به عنوان یک رویداد رسمی توسط کنگره کارکنان.

جانسون کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد اتهامات در پرونده با استناد به مشاوره از مشاور حقوقی. دیرین جامعه فعال و نیروی هوایی کهنه جانسون به نظر می رسد در کمپین تبلیغات برای McMorris راجرز و غالبا میزبان کنگره را تاون هال مراسم سالانه در اسپوکن. او همچنین موجب جنجال در اسپوکن بیش از چند هفته گذشته برای سازماندهی سیاه و سفید در اعتراض به حوادث در Riverfront Park با حضور پلیس است.

اندرو هیل مدیر اجرایی Excelsior گفت که مواد تبلیغاتی تایید شده توسط خود گروه توسعه بخش Oberst led هنگامی که او را استخدام کرد تا پس از مراسم بریدن روبان. او گفت که نگرانی در مورد پتانسیل نقض مالیات باید گزارش به طور مستقیم به IRS.

"اکسلسیور تنظیم شده است توسط پنج خارجی بدن است و در سراسر کشور معتبر" اندرو هیل گفت.

اندرو هیل گفت: همه مقامات دولتی که کمک امن کمک مالی برای ساخت 32-تخت علاوه بر این به Excelsior به رسمیت شناخته شد در طول مراسم. سخنرانان در این مراسم گنجانده شده است "هر کسی که می تواند برنامه ریزی شده," او گفت:.

ناتاشا هیل وکیل برای Oberst گفت: مشتری به دنبال روش مناسب با گزارش نگرانی های خود را به مافوق که وظیفه امانتی به سازمان خود به دنبال کمک از IRS در چنین مواردی است. او همچنین گفت تلاش های قبلی برای حل و فصل مناقشه با تراشه قبل از طرح دعوی در دادگاه ناموفق بودند.

اندرو هیل گفت: Excelsior خواهد دفاع در برابر دعوی در دادگاه.

Oberst گفت: در طرح دعوی در دادگاه او ادامه داد: سعی کنید به انجام کار خود را در طول تابستان 2019 اما نادیده گرفته شد توسط کارکنان ارشد و بسته اجرایی جلسات. به جای ماندن در یک شغل او نمی تواند انجام دهد و برای نشان دادن نگرانی در مورد آنچه که او را دیدم به عنوان عدم تغییرات برای اطمینان از مالیات نقض نشد دوباره استعفا داد که در ماه اوت است.

ناتاشا هیل گفت: یک ختم غیر قانونی طرح دعوی در دادگاه نیاز به اثبات است که خروج بود سازنده "اخراج" یک اصطلاح حقوقی است که می تواند اعمال می شود زمانی که یک فرد واریز شده به دلیل شرایط کاری تبدیل شده اند غیر قابل تحمل. Oberst ادعا تحت حمایت یک دولت قانون جلوگیری از اقدامات تلافی جویانه در برابر خبرچین.

"او قرار است در یک موقعیت که در آن او دیگر برای برقراری ارتباط هر یک از ناظران خود را و حتی نمی تواند انجام هر کار واقعی" ناتاشا هیل گفت.

طرح دعوی در دادگاه به دنبال خسارت از $200,000. با توجه به آن های اخیر IRS براده Excelsior دارایی مجموع حدود 3.6 میلیون نفر است.

این پرونده هنوز اختصاص داده شده به یک قاضی و هیچ جلسات دادگاه شده اند برنامه ریزی شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن