بسیاری از منطقه 3-در-3 مسابقات لغو شد اما Hoopfest امیدوار - شنبه, 11 Jul 2020 PST

کنتون یک سر چشمه سالانه 3-در-3 مسابقات یک روند از آغاز بزرگترین, هوای آزاد, بسکتبال گردآوری: Hoopfest. از Wall

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

کنتون یک سر چشمه سالانه 3-در-3 مسابقات یک روند از آغاز بزرگترین, هوای آزاد, بسکتبال گردآوری: Hoopfest.

از Walla Walla به Polson, مونتانا و آیداهو به Bonners Ferry, ده ها تن را شبیه سازی Hoopfest 31-مدل سال, آوردن ترافیک پا و اقتصادی افزایش به جوامع مربوطه خود.

Hoopfest که به تعویق افتاد به اوت 22-23 است در برزخ با توجه به های اخیر چشم انداز مثبت از coronavirus موارد در Spokane County, باقی می ماند که در مرحله 2 از دولت بازگشایی طرح است که تنها اجازه می دهد تا کوچک کرد.

این رویداد سالانه به ارمغان می آورد در 250,000 مردم و 6000 تیم اما قطع ثبت نام به 50 درصد در سال جاری در تلاش برای محدود کردن مقدار از بدن در مرکز شهر اسپوکان در میان یک بیماری همه گیر.

"پوشیدن ماسک خود را اگر شما می خواهید برای دیدن Hoopfest در ماه اوت" Hoopfest مدیر مت eli duncan گفت: در اوایل این ماه.

اگر Hoopfest است و در نهایت لغو این امر منجر به ضرر اقتصادی از چندین میلیون دلار برای Inland Northwest. این رویداد به ارمغان آورد در حدود 47 میلیون نفر در هر سال از 1990-2019.

"ما روند در راه اشتباه به پهن کردن منحنی" eli duncan گفت.

شهرهای کوچک احساس ضرر و زیان خود را لغو 2020 مسابقات.

این Reardan قاطر روز 3-در-3 مسابقات را وارد آن 23 سال و هر دو کتری فالز با شدت بهم زدن مربا و پزشکی دریاچه انتخاب کنید و رول را وارد آنها 22 سال است.

برداشت پرتال تخصصی اولی در راکفورد – بازی های برگزار شده در پایان ماه سپتامبر در جنوب شرقی Spokane County Fair – همچنین لغو خود را 28th, مسابقات سالانه.

بزرگتر 3-در-3 مسابقات در شرق واشنگتن شامل, Walla Walla, هلو که لغو آن 27th, مسابقات است. هلو کلاسیک جذب حدود 250 تیم در سال است.

دو سال پس از آغاز به کار Hoopfest در سال 1990 مسابقات آغاز شده و در غرب مونتانا – Flathead, دریاچه 3 در 3 – که در حال حاضر طولانی ترین در حال اجرا 3-در-3 مسابقات در ایالت مونتانا و به ارمغان می آورد صدها نفر از تیم در ماه جولای. آن را نیز لغو شد.

برخی از مسابقات در آیداهو در حال برگزاری امید ،

Rathdrum را 22nd سالانه خیابان اصلی Hoops – مسابقات از حدود سه ده تیم از یک سال است – هنوز هم میله میله برای Aug. 1

آیداهو بزرگترین 3-در-3, مسابقات – 13th سالانه Bam جم در مرکز شهر بویزی – نیز در حال حرکت به جلو با آن اوت 8-9 رویداد.

این Bonners Ferry صدای فش فش 3-در-3 مسابقات سالانه در طول Bonner رودخانه ماه در ماه ژوئیه اما Bonners اتاق بازرگانی هفته گذشته اعلام کرد که, Kootenai, رودخانه, روز لغو شد.

شمال آیداهو بزرگترین 3-در-3, مسابقات – 24 سالانه نقره ای حلقه در کلاگ – لغو آن 100-به همراه مسابقات تیم در هفته گذشته.

آن را سعی کردم.

نقره دره اتاق رئیس جمهور تارا لدی گفت: این مسابقات با مسئولان شهرستان را به تلاش و موسسه دستورالعمل و اجتماعی فاصله حکم برای این مسابقات اما این منطقه افزایش عفونت از طریق یک آچار در تلاش های خود را.

شوشون شهرستان به حال اول خود را تایید COVID بیمار در هفته گذشته لدی گفت: محلی و کسب و کار نگران بودند که تیم ها از خارج از کشور به طور بالقوه می تواند به گسترش این ویروس به Kellogg یک شهر 2,100 ساکنان.

"این کمیته تعیین شد در قرار دادن بر روی صورت و انجام آن را برای بچه ها که نه به حال فعالیت های زیادی در طول همه گیر" لدی گفت. "اما با افزایش موارد – با ما باشید تا به شش مورد در حال حاضر است که می تواند به سرعت در حال گسترش در یک شهر کوچک مثل ماست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن